Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4323
Hei.

Har nå lest meg opp og ned i mente om kurer som er ment for førstereis karer. Idiot og godtroende som jeg er har jeg lagt inn bestilling på bl.a steroidbutikken.com og sportkosttilskudd.com og sent avgårde Bitcoin og aldri hørt noe mer. Jeg vet, jeg er stokk dum! Jeg trenger IKKE svar i denne tråden på hvor dum det går ann å bli, PLEASE! Pengene ser ut som de er tapt, steroider.net svarer ikke, heller ikke sportkosttilskudd.com

Jeg er 43 år, har trent annenhver dag i halvannet år nå. Har hatt god fremgang, men ønsker litt mer tilskudd enn en vitaminbjørn fra Apotek1. Har som sagt lest masse om emnet på nett. Pros og cons med stoffene. Jeg har kun søkt på det "mildeste" hvis det kan kalles det. Det er ihvertfall det jeg ønsker. Har fått mange tips om "nybegynner" kurer og er veldig interessert i å motta informasjon om det. Jeg har STOOORE vanskeligheter selv med streng diett og fasting av og bli kvitt kroppsfett. Jeg ønsker å brenne fett og bygge muskler. Hva bør jeg putte i meg og ikke minst, hvor får jeg tak i? Jeg tørr IKKE å gå bort til noen i gymet!

Jeg ønsker ikke alle formaninger om hvor skadelig, hvor dum eller hvor farlig dette kan være.

Jeg håper noen med kunnskap kan svare meg ut ærlig da jeg nå har lest meg "tom" på nettet, og ønsker mere erfaringsbaserte svar.

Gleder meg til masse opplysende svar Og ikke minst... hvor får jeg tak i goodies!!
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vel om du overvinner frykten for å snakke med noen på gymmen så løser nok problemet ditt seg rimelig kjapt. Ser du noen svære karer som du er sikker på tar litt ekstra juice så gjør de sikkert det. Så bare spør. Om de ikke tar så vet de nok noen som gjør eller noen som selger.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå er ikke jeg noe spesielt ekspert på dette feltet med kosthold å trening, men vett godt at alle som skal starte på en nybegynner kur bør teste en kur med kun testosteron på mellom 300-500mg som f.eks propionate eller enantathe for å se hvordan kroppen reagerer på dette. Før en eventuelt starter på med "harde kurer" som stacking osv.. Testosterone blir sett på som en "mild" kur, om noen mener jeg har feil å bedre informasjon så er det bare å komme med det! Er selv veldig interessert å lære mest mulig om steroider, selv om jeg aldri har tatt noe som helst form for bol. Bare kjekt å kunne vite hvordan det fungerer :-)
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanlig og god nybegynnerkur er kun test enanthate 250-500mg i 12 uker.
Å søke etter steder på google er dømt til å mislyktes, tusenivis av svindelsider. Gå til er marketplasse side på darknet med Tor browser og finn en selger mange handler og godt rykte.
Vel,folkens Jeg er takknemlig for ALLE svar, og det har jeg fått her. Ingen skarpe formeninger om hva som er rett og galt.

KJØR PÅ FOLKENS!!! Alle svar er hjertelig velkomne!! Hittil er testosteron det eneeste som svarest ut som good stuff.

Jeg trenger "hvorfor" og navn på preparat? Jeg har fått mange "private" på at dette er info som trengs?? Jeg ser nå at all min "forskning" faller i grus meg alt som kommer opp i denne tråden. Fint om alle svar kommer public og ikke til meg. Jeg er fullstendig klar over idioten jeg er som overførte penger på nett.
Jeg har ingen jeg tør å spørre på gymet.

-Froodhead
Siden du er 43, kanskje du kan prøve deg på lovlig testosteronbehandling hvis du stryker legen etter hårene. Eller på lårene. Kjenner ikke legen din
Vent noen år til så kan du kanskje få dette som testosteronbehandling.
Gode varer, riktige doser og utdannet helsepersonell.
Kan jo evt kræsje en kur så testosteron nivået ditt går i kjelleren, så dra til legen og gråte fordi du ikke føler deg mandig lengre.

Skikkelig hikste snufse hulking som er så ubehagelig at legen gir deg behandling bare for å slippe å se mer
Sist endret av Bothrops; 8. desember 2019 kl. 00:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har ingen jeg tør å spørre på gymet.
Vis hele sitatet...
Nei da blir du vel uten da?
La alltid steroider være siste utvei, det finnes ingen snarveier å siden kostholdet ditt ikke er helt 100% bør du begynne der for å gå ned i vekt er det enkleste som finnes rent fysisk, du kan med riktig kosthold sitte i sofaen å se på tv mens du går ned i fett%, en tur til legen for å sjekke testoproduksjon og nivåer er også noe du bør gjøre da du er litt oppi åra
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lovlig testosteronbehandling får test-verdier mot normal nivåer, hvis nivåene du har et under og du i tillegg opplever symptomer knyttet til lavt test. Hvorfor dere er av det inntrykket at det skal utgjøre noen forskjell for hypertrofi skjønner jeg ikke helt. Det er en grunn til at, eks test-kurer, som regel er minimum 200-250mg - nettopp fordi en gjerne må over en nedre verdi av test ikke bundet til SHBG for at det skal ha noen innvirkning på hypertrofi.

Uansett TS, hvis jeg kan påpeke det; du er ikke misfornøyd med dine resultater som ved følge av enkle endringer (optimalisering av trening, restitusjon og kosthold), kan bidra til at du blir fornøyd? Gjerne er det ingen vei tilbake etter første kur
Grunnen til at TRT kan gi et lite boost selv om det er innenfor normale grenseverdier, er at nivåene er høye hele tiden. Dem som ikke får tilskudd har høyest verdier på morningen, og så synker dem utover dagen. Og så er det ikke alle som vil ha bolekroppen heller, meg inkludert. Trent helt rent i ca 15 år, og siste 5 åra på TRT med verdier sånn "midt på treet". Og jeg må innrømme at TRT gir en liten boost kontra helt naturlig. Jeg tipper det er fordi nivåene ikke svinger sånn gjennom dagen
Selvom en kur er en snarvei til bedre kropp, får du ikke automatisk bedre disiplin på trening og kosthold.

500mg per uke i 12-15 uker vil nok kunne gi deg bra resultater uten at du må gjøre så mye annet. "Hush brettet" selger jo diverse.