Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 2866
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nedsatt testo, men legen nekter å skrive ut til meg. så tar ting i egne hender og har bestemt meg for å gå all in. Har Anavar, Tren og Testo. Naturlig nok lurer jeg på om det er noe form for rus å hente ved å sette dette rett i åra i mottsetning til muskler som en liten bonus. Også hva kan jeg forvente av en kur som dette.
Stacken er:

1000 mg test per uke
60 mg Anavar daglig
900 mg tren per uke
trene 2 harde vektreninger per uke
mye bra mat, hvile og ingen amf, (bare hero + rivotril)
er 179 og veier rundt 100 kg vekta er stabil der så tenker å bare spise litt mer enn jeg gjør nå for å gå ned i fettprosent og ikke nødvendighvis vekt og gaine optimalt.
Da vil du nok dø av blodpropp før eller siden. Hold deg til intramuskelær injeksjoner.

Du vil frigjøre dopamin og serotonin i en liten grad av den stacken der, og velværen din vil helt klart være mye bedre. Men jeg ser ikke hvorfor du trenger heroin og rivotril i tillegg. Du kommer til å bli en tikkende bombe når trenbolonen kicker for fullt inn.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
er en tikende bombe edru. rivotril og hero gjør meg bare smørblid. de gjør meg langt mer tolmodig og rolig en folk flest selvsagt så kanskje tren bare vil balansere det litt ut, men skal si fra til dama om at hun skal si fra om det blir noe endring i oppførsel i negativ retning.

Kan jeg forvente noe særlig mer muskler av dette selv om jeg ikke trener ofte men heller veldig lenge med høyt volum.
Har du kjørt tren før? Tren gir latterlige kjipe sideeffekter ved så stor dose. Du kommer ikke til å få sove på 12 uker, du vil svette ut senga og bytte sengetøy 4 ganger om natten, humøret ditt vil være en granat uten splint og din naturlige testoproduksjon vil være ødelagt for jeg vet ikke hvor lenge.

Håper virkelig du vet hva du gjør. Eller, det virker det ikke som siden du kun kjører 2 treninger i uka.

Kutt til 300-400 tren og 500-600 testo. Kjører du lang ester så vil jeg lagt meg enda litt under på tren for å kjenne på bieffektene
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ok var jo bra nyheter det. langt bedre for lomeboka hehe. da er midlene inntatt på tide og ta en kaffe og komme seg på hjemmegymmen til en go kompis som skal trene meg opp. Nei har ikke peiling men har venn som er veldig stor som nesten bare pumper som skal trene meg opp så får legge inn flere økter. takk for hjelp
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
"Leger med lang utdanning og erfaring avviser min YouTube kunnskap om hormonbalansen i kroppen så jeg vil ha hjelp til å virkelig rævkjøre kroppen min"

Ja det her er rett fra levra og jeg regner ikke med at du tar til deg det jeg prøver å si.

Jeg er godt innforstått med at du har en indre uro og sliter kanskje med noe bagasje, det er vi flere som gjør, men jeg vil bare be deg om å virkelig tenke over dette før du gjør irreversible skader på kroppen din.

Og ja, jeg sitter selv litt i glasshuset da jeg per definisjon er narkoman.
Sist endret av Dodecha; 2. april 2020 kl. 14:49.
Anonym bruker
"Kvalm Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dropp trenbolone uansett, er ikke verdt det.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
"Leger med lang utdanning og erfaring avviser min YouTube kunnskap om hormonbalansen i kroppen så jeg vil ha hjelp til å virkelig rævkjøre kroppen min"

Ja det her er rett fra levra og jeg regner ikke med at du tar til deg det jeg prøver å si.

Jeg er godt innforstått med at du har en indre uro og sliter kanskje med noe bagasje, det er vi flere som gjør, men jeg vil bare be deg om å virkelig tenke over dette før du gjør irreversible skader på kroppen din.

Og ja, jeg sitter selv litt i glasshuset da jeg per definisjon er narkoman.
Vis hele sitatet...
Du har kanskje ikke tenkt at det at det finnes mye bra informasjon på youtube som er riktig fra leger blandt annet som uttaler seg om slike ting som har forskningsraport i description osv. til din informasjon liger det ute mange lectures laget for leger og helsepersonell på youtube om dop, steroider også. utube har blitt en mer seriøs platform siste årene og de banner ofte folk som sprer misinformasjon. nå var heller ikke youtube jeg har fått info om steroide fra. men wikipedia.

ja vi får være uenige da.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er klart det finnes nyttig informasjon på YouTube, men å påstå at du får en helhetlig ekspertise på temaet ved å lese på nettet er forbi idioti.

Det tar 8 år å utdanne seg som almennlege , enda lengre for å bli ekspert på et spesielt felt. Men de er visst ikke bra nok fordi du vet jo bedre?

Dette er jo en klassisk Dunning-Kruger-effekt
Sist endret av Dodecha; 2. april 2020 kl. 15:15.
Med 900 tren får du ekstreme søvnproblemer, kjør en lav dose og øk til du sover minimum 6+ timer hver dag. Pleier å være max 200-400 for de fleste. Uten søvn får du ikke mye gains, hardheten du får av ekstremdoser tren er kosmetisk som forsvinner med en gang du går av.
Håper du har AI(arimidex/letrozole/aromasin) og anti-prolactin(caber) klar.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
siste ting ja leger tar ofte feil og må sluttes og begudes. jeg er i det absolutt laveste sikte for testo som en på 70 år elns og er 34. en 11 år gammel jente som har lyst til å bli gutt får testo lett som bare det, mens en mann på 34 ble nektet som har nivå lavere enn en noen på 70 og sikkert lavere enn den prepubertale jenta.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
siste ting ja leger tar ofte feil og må sluttes og begudes. jeg er i det absolutt laveste sikte for testo som en på 70 år elns og er 34. en 11 år gammel jente som har lyst til å bli gutt får testo lett som bare det, mens en mann på 34 ble nektet som har nivå lavere enn en noen på 70 og sikkert lavere enn den prepubertale jenta.
Vis hele sitatet...
Jeg hører du påstår det, men du har laget flere tråder her på forumet om lignende tema, jeg mener å huske du fikk svar at nivåene dine ikke var særdeles lave og at dette er en mening du selv har gjort deg opp.


Men du er eksperten altså, som måtte lage en tråd på freak for å spørre om det er trygt å injisere testosteron rett i åra. Uten å spesifisere om du mener vene eller pulsåre..
Sist endret av Dodecha; 2. april 2020 kl. 15:24.
Sånne som deg ødelegger for alle andre som bruker steroider.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Litt høye doser tren og testo og få treningsdager? De gangene jeg har kjørt kur har jeg trent 2-3 ganger daglig.

Uansett ikke ta det i åra haha

Edit: Elsker tittelen
Sist endret av Carmex; 2. april 2020 kl. 15:30.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg hører du påstår det, men du har laget flere tråder her på forumet om lignende tema, jeg mener å huske du fikk svar at nivåene dine ikke var særdeles lave og at dette er en mening du selv har gjort deg opp.


Men du er eksperten altså, som måtte lage en tråd på freak for å spørre om det er trygt å injisere testosteron rett i åra. Uten å spesifisere om du mener vene eller pulsåre..
Vis hele sitatet...
nei det er ikke meg, jeg har konstatert lave nivå via spesiell blodprøve. Jeg har heller aldri sagt jeg er verken er ekspert eller at steroide er uten risk. heller ikke at 8 år på skole er bortkastet og at æ kan alt. men 8 års skole og litt mer gjør deg ikke til et supermeneske uten skyggelappa. og en idiot er en idiot med eller uten 8 års utdannelse. jæ vet egenproduksjon vil forsvinne ved lang bruk. hvor egentlig all aggresjonen fra?
Anonym bruker
"Kvalm Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har stukket i åra en gang med ett uheldig, satte 3ml testo. Ble jævlig fucka i kroppen å hode iblang tid. Var sikker på jeg skulle dø akuratt i det jeg starta å presse. Men jeg var jo tøffing så jeg kjøre like gjærne resten inn.... Hjertebank ut av milde hælvete samt klam, svett hode snurrer.

Angående kur så dropp hele trenbolonen. Kjør kun testo å Turinabol, så får du bra nok resultater. Kan ikke sammenlignes med trenbolon men du slipper den aggresjonen, dårlig søvn, miste egenproduksjon fulstendig å miste alt av gains.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Aggresjon?

Jeg er oppgitt av antiintellektualismen som spres.
Folk henger seg opp i enkeltsaker fra media om folk som har blitt feildiagnosert og ser glatt ut til å glemme de hundre tusenvis av pasienter som kommer kurert ut fra norsk helsevesen.

Du bagatelliserer 8 års utdannelse utformet av flere hundre års erfaring som står på skuldrene av ganske mange intelligente folk. Klart man er ikke noe supermenneske, men når andre her inne som har erfaring med steroider sier at du burde roe ned og du bare avfeier det tegner et ganske klart bilde av inkompetanse din.

Jeg har prinsipielt ikke noe særlig i mot anabole steroider, jeg har bare ikke interesse for det. Det er flere tråder som diskuterer bruken rundt det, men de fremstår som et ganske høyere nivå av selvkritikk og forsiktighet enn det du viser.

Jeg er oppriktig bekymret om du kommer til å ende opp som en avisartikkel.
Sist endret av Dodecha; 2. april 2020 kl. 16:18.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Aggresjon?

Jeg er oppgitt av antiintellektualismen som spres.
Folk henger seg opp i enkeltsaker fra media om folk som har blitt feildiagnosert og ser glatt ut til å glemme de hundre tusenvis av pasienter som kommer kurert ut fra norsk helsevesen.

Du bagatelliserer 8 års utdannelse utformet av flere hundre også erfaring som står på skuldrene av ganske mange intelligente folk. Klart man kan er ikke noe supermenneske, men når andre her inne som har erfaring med steroider sier at du burde roe ned og du bare avfeier det tegner et ganske klart bilde av inkompetanse din.

Jeg har prinsipielt ikke noe særlig i mot anabole steroider, jeg har bare ikke interesse for det. Det er flere tråder som diskuterer bruken rundt det, men de fremstår som et ganske høyere nivå av selvkritikk og forsiktighet enn det du viser.

Jeg er oppriktig bekymret om du kommer til å ende opp som en avisartikkel.
Vis hele sitatet...
Henvis til hvor jeg har klaget om norsk helsevesen. hvor har jeg skrevet at steroider ikke er falige? Dette var aldri noen diskusjon av Norsk Helsevesen du har hengt deg helt opp i det siden den tråden om høyt blodtrykk haha

Jeg har vertfall 100% konstatert bestefar testo selv med norsk standard å har krav på behandling når jeg komer hjem. Jeg har selvsagt meldt inn legen til fylkeslegen, men det tar uendelig lang tid for saken å komme opp. har også prøvd private leger men de vil bare henvise meg tilbake til fastlegen igjen, fastlege nekter og henvise til spesialist osv.
Hvis du var ute etter en normal hormonproduksjon så kunne du prøvd å kutte ut heroinen og benzoen. Men det er vel ikke et normalt testo nivå du er ute etter, og det er samme faen. Du fikk ikke bullshitta legen og trenger ikke bullshitte her. Håper du lytter til erfarne fjellfolk og tenker på de rundt deg hvis du har noen.
Sist endret av Bothrops; 2. april 2020 kl. 18:28.
Dropp tren. Jeg har kjørt tren. Gikk bra med meg men vet mange som sliter. Det burde ringe varsellampe da det brukes på kveg å ikke mennesker.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Dropp tren. Jeg har kjørt tren. Gikk bra med meg men vet mange som sliter. Det burde ringe varsellampe da det brukes på kveg å ikke mennesker.
Vis hele sitatet...
Ble utviklet til bruk på storfe, men senere forbudt i USA da det ble funnet spor av stoffet i kjøttet.

Personlig regner jeg med TS troller... evt. burde vedkommende beskyttes mot seg selv.

Har en venn som kan dette, sier han, i en tråd han spør om intravenøst inntak av stereoider.
I tillegg til: trene 2 ganger i uka?
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Hvis du var ute etter en normal hormonproduksjon så kunne du prøvd å kutte ut heroinen og benzoen. Men det er vel ikke et normalt testo nivå du er ute etter, og det er samme faen. Du fikk ikke bullshitta legen og trenger ikke bullshitte her. Håper du lytter til erfarne fjellfolk og tenker på de rundt deg hvis du har noen.
Vis hele sitatet...
Du vet at folk som går i lar, ie er på benzo og Opiat får tilskudd. Bullshite legen? Jeg har papirer på det. ja legen min vet desvere om mine rusproblemer, noe jeg aldri skulle ha nevnt.
Jeg er også kjent som "Elefanten"- tidligere moderator på steroider.net, ivrig deltaker på de mest anerkjente internasjonale fora og aktiv selger på bolebørsen for noen år siden.

Jeg hadde også tren som min absolutte favoritt gjennom mesteparten av "karrieren".

Folk som kjenner meg vet at det å si at noe er farlig er noe jeg nær sagt aldri gjør. Jeg avskriver de fleste "det der er å ødelegge deg selv" med "det der går helt fint".

Så når jeg sier at noe sånt som dette er direkte farlig, da vet folk at dette faktisk er det.

Og kuren din er farlig. Med mindre du har bred erfaring og holder på profesjonelt så er dette ren idioti.

Jeg er av omtrent eksakt samme bygning som deg.

Jeg tenker meg en 300 mg/W med test C eller E som en fin kur. Supplementer med tbol eller masteron for boost, om du er en utålmodig fjortiss.

(Og hadde du vært i kategorien som en slik kur er aktuell for, da hadde du aldri trengt bekreftelse på det her inne.
Sist endret av Tøffetom; 2. april 2020 kl. 19:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Jeg er også kjent som "Elefanten"- tidligere moderator på steroider.net, ivrig deltaker på de mest anerkjente internasjonale fora og aktiv selger på bolebørsen for noen år siden.

Jeg hadde også tren som min absolutte favoritt gjennom mesteparten av "karrieren".

Folk som kjenner meg vet at det å si at noe er farlig er noe jeg nær sagt aldri gjør. Jeg avskriver de fleste "det der er å ødelegge deg selv" med "det der går helt fint".

Så når jeg sier at noe sånt som dette er direkte farlig, da vet folk at dette faktisk er det.

Og kuren din er farlig. Med mindre du har bred erfaring og holder på profesjonelt så er dette ren idioti.

Jeg er av omtrent eksakt samme bygning som deg.

Jeg tenker meg en 300 mg/W med test C eller E som en fin kur. Supplementer med tbol eller masteron for boost, om du er en utålmodig fjortiss.

(Og hadde du vært i kategorien som en slik kur er aktuell for, da hadde du aldri trengt bekreftelse på det her inne.
Vis hele sitatet...
Takk for utfyldne svar. jeg holder meg unna trenen da frem til jeg har mer erfaring og selvsagt mye mindre doser. har undervurdert steroide mye ser jeg. Man får litt følelse av å være udødelig når man har skutt gram på gram med heroin og tygger rivotril som sukertøy uten od i mange år. Vil anavaren ha noe for seg? økt styrke er noe jeg setter litt over utseende. ønsker å bli meget sterk. Jeg trener mma på siden av dette.
.....Og setter du rett i åra er du in for a fun ride - en mer overveldende følelse av at døden er der for å hente deg har jeg ikke minne om å ha funnet.

Steroider skal IM, punkt.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for utfyldne svar. jeg holder meg unna trenen da frem til jeg har mer erfaring og selvsagt mye mindre doser. har undervurdert steroide mye ser jeg. Man får litt følelse av å være udødelig når man har skutt gram på gram med heroin og tygger rivotril som sukertøy uten od i mange år. Vil anavaren ha noe for seg? økt styrke er noe jeg setter litt over utseende. ønsker å bli meget sterk. Jeg trener mma på siden av dette.
Vis hele sitatet...
Anavar er dyrt og først og fremst aktuelt for kvinner og særlig forsiktige (og bemidlede) brukere.

Sammen med hestedoser med eksempelvis testo så blir det i praksis bortkastet.
Sist endret av Tøffetom; 2. april 2020 kl. 20:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Blir ren test 300 mg frem da om dette ikke gir noe særlig resultat leger jeg på et nytt preparatt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du vet at folk som går i lar, ie er på benzo og Opiat får tilskudd. Bullshite legen? Jeg har papirer på det. ja legen min vet desvere om mine rusproblemer, noe jeg aldri skulle ha nevnt.
Vis hele sitatet...
Du sa du brukte heroin og rivotril så jeg regna liksom ikke at det kom fra LAR. Har aldri hørt noe prat om testosteron tilskudd av å gå på benzo, kanskje jeg burde spørre. Har legen papirer som sier at testosteronen din er ok så tror jeg ikke han lyver.
Er ikke så viktig uansett, bare flisespikkeri. Glad noen nådde frem.
Sist endret av Bothrops; 2. april 2020 kl. 21:07.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
nei ingen lyver. jeg og legen har papirer på at jeg har lave nivåer og han har fortalt meg det muntlig åså. Tror ingen på forumet at sterk forskjellsbehanling og sjenanse i helsevesene fins i det landet og at alt er perfekt?
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Jeg er også kjent som "Elefanten"- tidligere moderator på steroider.net, ivrig deltaker på de mest anerkjente internasjonale fora og aktiv selger på bolebørsen for noen år siden.

Jeg hadde også tren som min absolutte favoritt gjennom mesteparten av "karrieren".

Folk som kjenner meg vet at det å si at noe er farlig er noe jeg nær sagt aldri gjør. Jeg avskriver de fleste "det der er å ødelegge deg selv" med "det der går helt fint".

Så når jeg sier at noe sånt som dette er direkte farlig, da vet folk at dette faktisk er det.

Og kuren din er farlig. Med mindre du har bred erfaring og holder på profesjonelt så er dette ren idioti.

Jeg er av omtrent eksakt samme bygning som deg.

Jeg tenker meg en 300 mg/W med test C eller E som en fin kur. Supplementer med tbol eller masteron for boost, om du er en utålmodig fjortiss.

(Og hadde du vært i kategorien som en slik kur er aktuell for, da hadde du aldri trengt bekreftelse på det her inne.
Vis hele sitatet...

Så hvis du da skulle kommet med den perfekte kuren for en nybegynner som han, som i tillegg bruker hero, ville ikke da bare turinabol være en fin ting å starte med? Er ikke det regnet som et av de tryggeste, kanskje det tryggeste å starte på? Mtp at hjertet får kjørt seg med all den andre rusen som proppes i kroppen.

Eller gjør det ikke så mye for testo? Eller øking i muskelvekst?


Til det TS. Kjør så lite som du kan første gangen. Alt for mange førstegangsbrukere kjører på med en helvetes heftig kur. Første gang man kjører, så skal det faktisk ikke mye til for å få funk ut av det. Better safe then sorry.
Jeg må le litt altså, JEG er en merkelig skrue jeg, men nå føler jeg meg ganske normalt justert faktisk..... Jeg hadde nå hvertfall skjønt at den oljen der kan du ikke sette IV, det er jo meningen det skal virke lenge og bli sakte tatt opp i muskelen, derfor er det løst opp i fett. Jeg har trukket opp med tjukk IM nål fra bøtte med testo og det tar evigheter jo.... Tjukt er det absolutt, jeg får 1 gram med testo hver 10. uke for jeg har null egenproduksjon pga mange år på metadon, jeg hater det dritet. Funker jo som speed i en uke eller to for meg, får ikke sove trenger ikke sove, så er jeg normal i seks-sju uker, så blir jeg for lav i testo og blir en kjerring en ukes tid eller mer på slutten.

Hormoner er skumle å leke med. Det kan gå galt som faen, og du bør kutte ut rus og alkohol før du begynner det er nå sikkert, ellers blir du farlig tøff i trynet. Finner på mye tøffe ting da i blackoutfylla....

Og jeg gjør og sier mye dumt, og vet det inderlig godt, men jeg har alltid tenkt gjennom hvorfor og hvordan likevel. Det er mål og mening i galskapen, på en eller annen måte.

Gidder ikke engang lese mer av tråden, bare legger igjen mitt store ???? Bol rett i åra....?

Jeg gruer meg til hver sprøyte med testo i skinken selv pga den ekle stimulien i to uker som ikke er noe behagelig, det må balanse til for å få hormoner til å føles riktig. Men du føler deg nok temmelig justert på det der oppsettet når det kicker inn, på en eller annen måte. Håper du har trent litt på forhånd og ikke er nybegynner med det også=)

saviour
Godt du styrer unna tren-en, sist jeg prøvde meg på det sammen med veldig lav dose testo ble jeg rett og slett syk, jeg husker ikke helt hvor stor dose jeg kjørte men uansett så endte det med at jeg ikke orka gå på trening eller på jobb til slutt, tok blodprøve hos legen som viste høye nyreverdier og ble sykemeldt 1 uke, needless to say så gikk hele kuren i dass
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av saviour Vis innlegg
Jeg må le litt altså, JEG er en merkelig skrue jeg, men nå føler jeg meg ganske normalt justert faktisk..... Jeg hadde nå hvertfall skjønt at den oljen der kan du ikke sette IV, det er jo meningen det skal virke lenge og bli sakte tatt opp i muskelen, derfor er det løst opp i fett. Jeg har trukket opp med tjukk IM nål fra bøtte med testo og det tar evigheter jo.... Tjukt er det absolutt, jeg får 1 gram med testo hver 10. uke for jeg har null egenproduksjon pga mange år på metadon, jeg hater det dritet. Funker jo som speed i en uke eller to for meg, får ikke sove trenger ikke sove, så er jeg normal i seks-sju uker, så blir jeg for lav i testo og blir en kjerring en ukes tid eller mer på slutten.

Hormoner er skumle å leke med. Det kan gå galt som faen, og du bør kutte ut rus og alkohol før du begynner det er nå sikkert, ellers blir du farlig tøff i trynet. Finner på mye tøffe ting da i blackoutfylla....

Og jeg gjør og sier mye dumt, og vet det inderlig godt, men jeg har alltid tenkt gjennom hvorfor og hvordan likevel. Det er mål og mening i galskapen, på en eller annen måte.

Gidder ikke engang lese mer av tråden, bare legger igjen mitt store ???? Bol rett i åra....?

Jeg gruer meg til hver sprøyte med testo i skinken selv pga den ekle stimulien i to uker som ikke er noe behagelig, det må balanse til for å få hormoner til å føles riktig. Men du føler deg nok temmelig justert på det der oppsettet når det kicker inn, på en eller annen måte. Håper du har trent litt på forhånd og ikke er nybegynner med det også=)

saviour
Vis hele sitatet...
hehe bra det at du føle deg bra Jeg drikker ikke alkohol så det går fin, får heller ingen kriminell galskap av klonazepamm same dse. Hadde ekstreme problemer med raseriutbrud før og endte ofte med å ødelegge ting i huset mitt. når jeg introserte rivotril forsvant den destruktive aggresjonen mye og med litt opiat på toppen er det helt borte. eller så kanskje jeg begynner å bli gammal er trossalt 11 år siden jeg begynte med denne selvmedisinringen når jeg ga opp psykiatrien og faenskapet på dps.

Harru fått noe mer muskler av det å trener du mye? hvordan er metadonen å gå på over lange stunder lindrer den traumer angst og annen faenskap like bra som Dop gjorde? Har vurdert LAR så jeg kan få litt tryggere fremetid, men er redd for å bli kasta vek. greia er at jeg komer ikke til å gå av benz eller slutte å ta meg en heroinsmell i blandt gjerne med litt ekstra koz en i form av av en iceball med meth + hero eller coke + hero eller favoritten alle tre blandet. blir jeg kastet ut med for mye positive prøver eller må jeg bare hente daglig?
Problemet med sånn testosteron man får av legen, er at det har en halveringstid på ~21 dager. Da er det lite gunstig å få dette injisert hver 70 dag. Da har det jo allerede gått 3 og en halv halvering. (Nebido)