Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2518
Nysgjerrig
Jacobpk's Avatar
62 8
Tittelen er spørsmålet For meg tar det ikke lenger enn 30-45 min
Ca 30 minutter, så tar det en times tid før man smelter sammen med sofaen
Det er jo masse variabler som spiller inn, bla strains, kvalitet, inntakmåte, toleranse og det individuelle.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanligvis 15-20 minutter før jeg kjenner at noe skjer, full effekt etter ca en time
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hm, såpass.

Sist tok det flere timer for meg, men når det først small, så smalt det godt.
Disse popquiz-trådene om weed begynner å bli gamle.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2-4 timer på meg. Derfor liker jeg det ikke, pga vanskeligheten med å planlegge. Men tar jeg THC olje skjer det alltid på slaget to timer.
30-60 min på tom mage.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Merker mer fjern etter 1 time kanskje, men når vi bikker 2 timer har jeg noen ganger nesten følt meg mer trippa. Dvs. jeg føler meg trippa mens jeg fortsatt skjønner at jeg bare har spist cannabis, mens på syre eller sopp glemmer jeg ofte at jeg har tatt det under trippen.

Flere som har blitt så far out av edibles? Nå har jeg aldri målt opp eksakt hvor mye jeg har spist, men jeg vært et solid kakestykke
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Rein hasj tar ofte 1.5-3 timer på meg. Som regel rundt 2 timer før det kicker big time.