Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 6574
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Pete Complete sin kanal

Jeg følger med på Rimworld Ice Sheet Tribal Challenge og XCOM Enemy Within Impossible Ironman Walkthrough

Det jeg liker:

- Planlagt på forhånd, og tar opp voiceover etterpå
- Trenger ikke kunne spillet for å følge med
- Grei lengde på episoder
- Rolig. Ingen «oioioi folkens!» for å holde på unge seere

Hvilke kanaler/spillelister tilbyr lignende?
Mulig litt for nisje, men Settled har en veldig populær runescape-serie kalt Swampletics der han i tillegg til de "vanlige"(utrolig tidkrevende og utfordrende) begrensningene ved å spille en ultimate ironman, også har begrenset seg geografisk, og kan kun være i Morytania swamp, et litt oversett og underutviklet område av kartet. Dette fører til ekstremt tidkrevende og ineffektive treningsmetoder sammenlignet med vanlige spillere, for ikke å nevne ekstrem theorycrafting for å i det hele tatt kunne få tak i gear og nødvendige ressurser. Målet for kontoen er å til slutt klare det vanskeligste raidet i spillet.

https://www.youtube.com/watch?v=rk5X...IKAh0BknPvoK8a

Er nok ganske mye morsommere om man har spilt runescape selv og vet litt hva det går i mtp gear og levling, men kanskje ålreit uansett?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Han har startet Pete Completes: Rimworld Royalty Extreme Desert Challenge - Naked Brutality [Rimworld Royalty Randy Random Merciless] som jeg nettopp oppdaget. Jeg holdt på å skrive en førstepost, men den må vente til jeg har sett de 5 episodene som har kommet ut så langt. Woohoo!