Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 701
Hellu!
Har jobbet en stund på en chillstep-låt! Tenkte jeg skulle prøve meg på noe nytt!
Konstruktiv kritikk taes godt imot!
https://soundcloud.com/the-soapmaker...o-original-mix
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette likte jeg. rent og pent lydbilde har du fikset også. subjektivt lengtet jeg etter den siste høye noten i skalaen i melodien på andre bar i melodien, om du skjønner. (har ikke fått kaffen min enda, skylder på det) Og om du har lyst å på den reggae/dubfeelen er det lurt å delaye den et upbeatchorden et par ms. Slik at selve lyden treffer bare litt senere enn akkurat mitt mellom beaten. Reggae er en veldig naturlig sjanger, og jeg tror derfor du hadde fått et litt mer groovy resultat om du hadde strødd litt groove rundt på de forskjellige rytmiske elementene. ta en titt på groovepoolet (om du bruker ableton)

men bra jobbet, kul ting!
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Takker for feedback! Jeg hørte det i etterkant at jeg ikke hadde delay på offbeat-slaget :P mulig jeg gidder å fikse det og erstatte fila som er oppe nå! Men setter pris på litt god feedback