Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hva skal høyden være
110 cm 3 1,88%
120 cm 7 4,38%
130 cm 2 1,25%
140 cm 6 3,75%
150 cm 4 2,50%
160 cm 1 0,63%
170 cm 2 1,25%
180 cm 7 4,38%
190 cm 18 11,25%
Høyere enn himmelen 110 68,75%
Stemmegivere: 160. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  181 72363
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Så disse skal kobles sammen i en lang rekke med medfreaks? Awesome!
Vis hele sitatet...
Ja, såt skal alle være like så det ser bra ut, og vi skal cashe inn 15k
NB! For at vi skal være sikre mot at folk bruker for mye plass, har det blitt bestemt at nFFrekken kjøper 2 ekstra plasser(en på hver rad). Om 30 stk er med, er det 60kr på hver, omtrent ingenting. I tillegg vil vi nok vinne best hylle om vi er 30 stk, som gjør at dette faktisk vil gå i pluss!
Oh herro there.. ^_^
Ja for se hva jeg gjør ,men ser ikke problemene som ble nevnt bortsett fra plass Er forsatt ikke snakk om så mye :P
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
[COLOR="Red"]Send PM til meg om du vil bygge hylle, og kor mange du vil bygge til! gjerne også kvar du bur, så eg kan matche deg opp med folk som ikkje har nokon å bygge med!

Eg kjem til å sende material liste til de som vil bygge, og krever også at de har laga forslag til korleis dykkar hylle skal sjåast ut!

Vi skal ha nokre felles design, namn og avatar skal stå på same linje over alle hyllene, med same font og størrelse! samt at fargane og yttermål skal vere like! Desse er ikkje bestemd endåg
[/COLOR]
Sist endret av R0flcopter; 1. april 2013 kl. 22:09.
Jeg hadde med en 3 manns hylle i år , men vil det si at jeg må lage meg en ny en til neste år eller kan den settes sammen med de andre hyllene?
Sitat av Rundballe`n Vis innlegg
Jeg hadde med en 3 manns hylle i år , men vil det si at jeg må lage meg en ny en til neste år eller kan den settes sammen med de andre hyllene?
Vis hele sitatet...
Hvis den matcher målene, så kan du ha den med
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rundballe`n Vis innlegg
Jeg hadde med en 3 manns hylle i år , men vil det si at jeg må lage meg en ny en til neste år eller kan den settes sammen med de andre hyllene?
Vis hele sitatet...
spørs på måla, og kor mykje du kan endre på den.

*ninj'd*
Sist endret av R0flcopter; 1. april 2013 kl. 22:18.
Hylla over er bare laget av plater, derav ikke særlig solid. Og det taket dere snakket om, tror ikke security kommer til å like det..

Vil også oppfordre de som tegner til å tenke på transport. Skal man ha den hylla over er man avhengig av henger. I fjor designet jeg en hylle som kunne fraktes som flatpakke. Den ble ca 10cm tykk! Solid hylle med fine løsninger

Hylla mi for TG12:
http://bildr.no/image/1125717.jpeg

http://bildr.no/image/1125725.jpeg
Flatpakket, denne får du på taket av en bil!

PS: Fargekoden er: NCS 1070-G40Y (Butonix, interiør)
http://bildr.no/image/1131556.jpeg

PSS: Jeg er med!
Sist endret av GreenRay; 1. april 2013 kl. 22:24.
Jeg ser noen problemer med dette.
1. Dere får ikke tak over rekka(99% sikker), da security liker og kunne se hva som fåregår i mellom rekkene når de står på tribunen ol.
2. Jeg vill bygge min egen hylle med mitt eget design så hvis vi må ha like hyller så kommer ikke jeg på freak rekka neste år.
3. rekka kommer sikkert ikke til og ha 30 stk hvis alle må ha hylle da det er mange som ikke har råd til og bygge hylle.
4. Hvis det blir så jeg blir med så kommer jeg ikke til og ha nick/avatar på hyllen min da jeg vill være anonym på forumet
Men ellers hadde det vært tøft hvis alle hadde hatt lik hylle.

Sitat av Sinken Vis innlegg
NB! For at vi skal være sikre mot at folk bruker for mye plass, har det blitt bestemt at nFFrekken kjøper 2 ekstra plasser(en på hver rad). Om 30 stk er med, er det 60kr på hver, omtrent ingenting. I tillegg vil vi nok vinne best hylle om vi er 30 stk, som gjør at dette faktisk vil gå i pluss!
Vis hele sitatet...
Jeg mener at så lenge vi ikke bruke flere plasser enn 1 per pers. skal vi ikke det da for hvær plass vi bruker extra hindrer vi at 1 person får dra på TG. Bare for at vi skal få slippe at noen personer tar for mye plass. Det blir da heller ikke noe problem hvis ingen bruker mere enn 80cm i bredden(Noe som ikke er vanskelig i det heletatt hvis man kan og bruke tumstokk eller målebånd).
Det og kjøpe 2 plasser for seg selv er totalt unødvendig da man ikke trenger mere enn 80x60 cm. Trenger man mere plass bygger man seg hylle, easy peasy!
Sist endret av StålSkuff; 1. april 2013 kl. 22:24.
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Hvis den matcher målene, så kan du ha den med
Vis hele sitatet...
Den er todelt på den øverste etasjen. Dvs, 130 cm med to etasjer og 190 cm til toppen.
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Jeg ser noen problemer med dette.
1. Dere får ikke tak over rekka(99% sikker), da security liker og kunne se hva som fåregår i mellom rekkene når de står på tribunen ol.
2. Jeg vill bygge min egen hylle med mitt eget design så hvis vi må ha like hyller så kommer ikke jeg på freak rekka neste år.
3. rekka kommer sikkert ikke til og ha 30 stk hvis alle må ha hylle da det er mange som ikke har råd til og bygge hylle.
4. Hvis det blir så jeg blir med så kommer jeg ikke til og ha nick/avatar på hyllen min da jeg vill være anonym på forumet
Men ellers hadde det vært tøft hvis alle hadde hatt lik hylle.



Jeg mener at så lenge vi ikke bruke flere plasser enn 1 per pers. skal vi ikke det da for hvær plass vi bruker extra hindrer vi at 1 person får dra på TG. Bare for at vi skal få slippe at noen personer tar for mye plass. Det blir da heller ikke noe problem hvis ingen bruker mere enn 80cm i bredden(Noe som ikke er vanskelig i det heletatt hvis man kan og bruke tumstokk eller målebånd).
Det og kjøpe 2 plasser for seg selv er totalt unødvendig da man ikke trenger mere enn 80x60 cm. Trenger man mere plass bygger man seg hylle, easy peasy!
Vis hele sitatet...
du var ikkje så opptatt av å vere særlig anonym i år?

men ja, er ganske sikkert at vi ikkje får lov til tak, men vi skal sjå kva vi får gjort.

Sitat av GreenRay Vis innlegg
Hylla over er bare laget av plater, derav ikke særlig solid. Og det taket dere snakket om, tror ikke security kommer til å like det..

Vil også oppfordre de som tegner til å tenke på transport. Skal man ha den hylla over er man avhengig av henger. I fjor designet jeg en hylle som kunne fraktes som flatpakke. Den ble ca 10cm tykk! Solid hylle med fine løsninger

Hylla mi for TG12:
SPOILER ALERT! Vis spoiler
http://bildr.no/image/1125717.jpeg

http://bildr.no/image/1125725.jpeg
Flatpakket, denne får du på taket av en bil!

PS: Fargekoden er: NCS 1070-G40Y (Butonix, interiør)
http://bildr.no/image/1131556.jpeg


PSS: Jeg er med!
Vis hele sitatet...
Ser meget bra ut! likte det forslaget! vist du kunne sende meg sketchup fila på pm, så kunne eg fått sitt litt nærare på det!
Sist endret av R0flcopter; 1. april 2013 kl. 22:31.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Ser meget bra ut! likte det forslaget! vist du kunne sende meg sketchup fila på pm, så kunne eg fått sitt litt nærare på det!
Vis hele sitatet...
Vil gjerne gjøre noen små endringer før du får den Er noe jeg vet jeg må endre på. Du får den i morgen
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rundballe`n Vis innlegg
Den er todelt på den øverste etasjen. Dvs, 130 cm med to etasjer og 190 cm til toppen.
Vis hele sitatet...
den er altså 130 cm brei, og 190 cm til toppen?

då kan vi jo evt. endre høgda til 190 cm.

GreenRay: den er grei!
Sist endret av R0flcopter; 1. april 2013 kl. 22:32.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
du var ikkje så opptatt av å vere særlig anonym i år?

men ja, er ganske sikkert at vi ikkje får lov til tak, men vi skal sjå kva vi får gjort.
Vis hele sitatet...
Jeg driter i om dere vet mitt fulle navn og nick siden dere ikke kjenner noen av venna mine. Men hvis de shitkidsa fra området der jeg bor får vite nicket mitt på freak blir jeg ikke happy da jeg bor i et jævla stalker/rykte høl og det jeg har skrevet på freak skal ikke alle jeg kjenner vite for og si det sånn.
Vil det være noen frist for når man må melde seg på hylleprosjektet? Reiste i år som jomfru sammen med mange venner, og synes det var dritkult. Jeg kommer til å reise med dem til neste år også hvis dem skal oppover da, men joiner freakrekka hvis dem ikke skal. Jeg vil liksom ikke si at jeg skal være med nå, og så om 6 måneder si at jeg ikke skal likevel hvis jeg har bygd hylle med en fyr og alt...
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
den er altså 130 cm brei, og 190 cm til toppen?

då kan vi jo evt. endre høgda til 190 cm.

GreenRay: den er grei!
Vis hele sitatet...
Den er 230 brei , altså tremannshylle. Den er i utgangspunktet 130 høy men med den siste etasjen som er avtagbar blir den 190.
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rundballe`n Vis innlegg
Den er 230 brei , altså tremannshylle. Den er i utgangspunktet 130 høy men med den siste etasjen som er avtagbar blir den 190.
Vis hele sitatet...
okay! det var vell den svarte som sto der? mulighet/hjerte til å male den i freakfargene? og lage til plass for namn etc?

Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Jeg driter i om dere vet mitt fulle navn og nick siden dere ikke kjenner noen av venna mine. Men hvis de shitkidsa fra området der jeg bor får vite nicket mitt på freak blir jeg ikke happy da jeg bor i et jævla stalker/rykte høl og det jeg har skrevet på freak skal ikke alle jeg kjenner vite for og si det sånn.
Vis hele sitatet...
okay, skjønner den, vi får tenke litt på det med namn er berre jævla greitt når du vil finne ein freak på rekka :P

Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
Vil det være noen frist for når man må melde seg på hylleprosjektet? Reiste i år som jomfru sammen med mange venner, og synes det var dritkult. Jeg kommer til å reise med dem til neste år også hvis dem skal oppover da, men joiner freakrekka hvis dem ikke skal. Jeg vil liksom ikke si at jeg skal være med nå, og så om 6 måneder si at jeg ikke skal likevel hvis jeg har bygd hylle med en fyr og alt...
Vis hele sitatet...
ja ser den, er ikkje noko frist endåg nei. du får melde i frå til meg noke du veit noke
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
det er ikkje snakk om å bygge ei hylle til 50kr, er berre det vi får per pers om vi vinner hoved premien.

Eine grunnen til at tråden kom opp så tidlig var for å sjå om dette er noko som kan realiserast.
Vis hele sitatet...
Nei, her tar du kraftig feil :P Om vi blir 300 personer blir det 50kr per pers. Om vi er 30 er dette 500 per pers. Med mindre du planlegger å beholde mesteparten selv da
Som mange har nevnt over så tviler jeg også på at ALLE kommer til å joine hylle. Jeg foreslår at de som joiner freakhylla sitter inn mot scenen (hvis vi sitter på sammen plass i skipet neste år) Så kan de med egene hyller/uten hylle plassere seg litt lengre inn på rekka.

Hva tror dere? Vi har da plass til alle

PS: Den hylla jeg la ut bilde av over kosta meg 800kr per plass, inkludert maling. Sånn ca.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Nei, her tar du kraftig feil :P Om vi blir 300 personer blir det 50kr per pers. Om vi er 30 er dette 500 per pers. Med mindre du planlegger å beholde mesteparten selv da
Vis hele sitatet...
Kan garantere at vi ikke blir 30stk med samme hylle neste år. Så da tjener vi jo _nesten_ på hylla. Hvis vi vinner da :P Må isåfall ha ei spesiell hylle da...
[quote=R0flcopter;2883386]okay! det var vell den svarte som sto der? mulighet/hjerte til å male den i freakfargene? og lage til plass for namn etc?
Er nokk den svarte hylla ja , kan sikkert male den grønn vis det ikke koster 500 pr liter.
Jeg synes det kunne være kjekt om alle kunne skrevet freak nicet etc.
[quote=Rundballe`n;2883409]
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
okay! det var vell den svarte som sto der? mulighet/hjerte til å male den i freakfargene? og lage til plass for namn etc?
Er nokk den svarte hylla ja , kan sikkert male den grønn vis det ikke koster 500 pr liter.
Jeg synes det kunne være kjekt om alle kunne skrevet freak nicet etc.
Vis hele sitatet...
400kr for 3liter tror jeg det koster
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Oh, da forstår jeg
Da tror jeg enda færre er interessert i og betale flere hunder kr for en plass...

Forresten, sorry for å være så negativ! Men ser ingen måte dette blir noe "stort" da jeg ikke tror mange gidder betale.
Vis hele sitatet...
Altså, tror nok de som ikke vil være med på prosjektet sitter for seg selv rett ved siden av rekken(som en del av den). I tillegg vil de jo bare bruke hyllepris-500kr, så det er jo ikke så mye å betale for AWSOMNESS!

Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Alle måå jo ikke ha samme hylle, så lenge alle er likt som det målene i første post sier. Om fargen er grønn, så kan jo design på din egen hyllevære det samme :c
Vis hele sitatet...
Korrekt, det er bare fargen og størrelsen på hyllen som må være den samme.
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
hyllene kan alltids brukast igjen neste år! tenk på det som ein invistering
Derfor kommer jeg med dette forstaget til dere som ikke gidder å bruke så mye penger! Dersom dere kjøper 12m med 2"2 til 150 kr + litt maling. Sapper dette inn i bilen. Så kan jeg ta med sag og skruer! Latsabber. Kan sette de opp jeg! I denne skissen er det da meninga at du skal legge 'taket' over 2"2 på toppen.

http://i48.tinypic.com/2nw2335.png
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Derfor kommer jeg med dette forstaget til dere som ikke gidder å bruke så mye penger! Dersom dere kjøper 12m med 2"2 til 150 kr + litt maling. Sapper dette inn i bilen. Så kan jeg ta med sag og skruer! Latsabber. Kan sette de opp jeg! I denne skissen er det da meninga at du skal legge 'taket' over 2"2 på toppen.

SPOILER ALERT! Vis spoiler
http://i48.tinypic.com/2nw2335.png
Vis hele sitatet...
ser veldig bra ut! er faktisk ein veldig fin mal, kan du evt. dele denne på sida her? så har vi sikkelig reisverk?
Altså sketchup filen? Den er litt bøgga
Soo, vis jeg og en kompis, kommer til å sitte på freakrekka tg14, så legger dere opp tegninger og sånt videre utover planleggingen så bygger vi helt lik hylle? Gjerne forklar for jeg tror at jeg har misforstått her. Selve størrelsen og måla må jo være like ofc, og fargen med en logo, men ellers kan den være som vi ønsker?
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Soo, vis jeg og en kompis, kommer til å sitte på freakrekka tg14, så legger dere opp tegninger og sånt videre utover planleggingen så bygger vi helt lik hylle? Gjerne forklar for jeg tror at jeg har misforstått her. Selve størrelsen og måla må jo være like ofc, og fargen med en logo, men ellers kan den være som vi ønsker?
Vis hele sitatet...
Helt korrekt!
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Aight, it's on!
Vis hele sitatet...
Dette betyr da også at, dører, hyller horelys og alt er som du selv vil.
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Soo, vis jeg og en kompis, kommer til å sitte på freakrekka tg14, så legger dere opp tegninger og sånt videre utover planleggingen så bygger vi helt lik hylle? Gjerne forklar for jeg tror at jeg har misforstått her. Selve størrelsen og måla må jo være like ofc, og fargen med en logo, men ellers kan den være som vi ønsker?
Vis hele sitatet...
vi teikner korleis ytterskallet skal vere, og dykk bygger etter det.

det som skal vere likt er mellom skille, kor vi evt. skal plassere namn og avatar, samt høgde, og dybde og sjølvsagt fargen!

resten står de fritt i å bestemme sjølv. men eg vil gjerne sjå bidraga dykkar, om de skal lage hylle, og godskjenne desse.
Har gjerne lyst til å være med på dette prosjektet hvis jeg skal på TG14!
Var der på "Jomfruturen" i år, og likte det utrolig godt! (kjipt at konferansierene var så dårlige though :/ )
Bor i Trondheims-området, hvis det er noen som er intressert i å bygge med meg!
Oh herro there.. ^_^
Må si at jeg virkelig likte denne da folde inn beina nederst også front som kan skyves opp og ned for å låse osv http://i47.tinypic.com/2iuc6j9.jpg
Ikke for å sjefe eller noe, men liker Lorenzo's forslag over. Når de fleste har fått billett og vet om de skal på TG eller ikke så burde det være en frist rundt juletider/ nyttår. Da har man fortsatt god tid til å planlegge og bygge hylle
Sitat av Sinken Vis innlegg
Fryktelig så negativ du skulle være da.

Anyway, jeg skulle likt å se frufsa, med 3 skjermer, krøket seg inn på 80 cm. Jeg med mine 2 skjermer hadde hatt problemer med 1 plass, 1.5 gikk greit.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke negativ, jeg er realist.

Dere trenger ikke mer enn 1 skjerm, og 2 skjermer på 1 plass er ikke noe problem, bare og sette det i høyden. Men jeg gidder ikke og forsøple tråden med Of Topic så hvis noen vill diskutere dette med meg kan dere sende en PM.

Sitat av GreenRay Vis innlegg
Som mange har nevnt over så tviler jeg også på at ALLE kommer til å joine hylle. Jeg foreslår at de som joiner freakhylla sitter inn mot scenen (hvis vi sitter på sammen plass i skipet neste år) Så kan de med egene hyller/uten hylle plassere seg litt lengre inn på rekka.

Hva tror dere? Vi har da plass til alle

PS: Den hylla jeg la ut bilde av over kosta meg 800kr per plass, inkludert maling. Sånn ca.
Vis hele sitatet...
God ide, da blir vell de fleste fornøyde.

En ting som jeg vill nevne med designet ditt er at hvis man skal ha PC eller noe annet tungt på toppen anbefaler jeg og ha en støttebjelke av 2"x 2" eller noe så taket ikke bøyer seg så veldig. det er ikke noe stort problem men jeg fant det vanskelig og lukke skapdøren med 20 kilo PC på toppen slik jeg bygget den.
Det er jo mulig å lage et modulært design på hylle som gjør det mulig for de som ønsker mer enn en plass til å lage en hylle som passer med de andre.
Fristen må nok være noen dager før seatinga fordi seater må få tid til å plassere folk etter ønsker ol. + å plassere alle med hyller i en okei posisjon på rekka
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
ja ok, fristen er på seating datoen.

lager ein ny tråd om nokre dager/veker med sikkkelig handfast info. fram til då er det berre å komme med innspel i frå alt.
Not a real gamer
retovio's Avatar
nå er jeg litt forrvirra her kan jeg og arrow336 bygge oss en hylle som vi vil å ta med på freak rekka så lenge den er i freak fargen og i 160*55*160?
Sitat av retovio Vis innlegg
nå er jeg litt forrvirra her kan jeg og arrow336 bygge oss en hylle som vi vil å ta med på freak rekka så lenge den er i freak fargen og i 160*55*160?
Vis hele sitatet...
Så lenge den er i rett farge og dimensjoner utifra det som blir bestemt ja, og så blir du seatet med resten av de som har hyller.
Jeg fant ut i fra egen erfaring at 120 cm høyde er mer enn nok fordi man ikke når noe lengre opp enn det, er man nødt til å ha de dimensjonene eller vil det komme forslag senere om hvordan det kan være. det kan bli vanskelig med transport.
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Sitat av Exlr8 Vis innlegg
Jeg fant ut i fra egen erfaring at 120 cm høyde er mer enn nok fordi man ikke når noe lengre opp enn det, er man nødt til å ha de dimensjonene eller vil det komme forslag senere om hvordan det kan være. det kan bli vanskelig med transport.
Vis hele sitatet...
å ha eit design som kan flatpakkast er å ambefale.
Sitat av Exlr8 Vis innlegg
Jeg fant ut i fra egen erfaring at 120 cm høyde er mer enn nok fordi man ikke når noe lengre opp enn det, er man nødt til å ha de dimensjonene eller vil det komme forslag senere om hvordan det kan være. det kan bli vanskelig med transport.
Vis hele sitatet...
Jeg på 190 når ca. 250 cm opp, som er 10 cm over hyllen. Du når mao ganske langt opp, i tillegg kan du bare stå på stolen.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
å ha eit design som kan flatpakkast er å ambefale.
Vis hele sitatet...
Hehe, ja tenkte å ha noe lignende den ene hylla som stod ved utgangen ved siden av dolly der gjennom nesten hele tg som bare kan skrus sammen eller noe

Hadde dette selv i år: http://bildr.no/view/1429725 http://bildr.no/view/1429725
Sist endret av Exlr8; 2. april 2013 kl. 00:18.
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Sitat av Exlr8 Vis innlegg
Hehe, ja tenkte å ha noe lignende den ene hylla som stod ved utgangen ved siden av dolly der gjennom nesten hele tg som bare kan skrus sammen eller noe
Vis hele sitatet...
den såg eg ikkje... :/


Sitat av Sinken Vis innlegg
Jeg på 190 når ca. 250 cm opp, som er 10 cm over hyllen. Du når mao ganske langt opp, i tillegg kan du bare stå på stolen.
Vis hele sitatet...
dei andre som ikkje når så høgt bla. meg, tar berre med stige
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Det er litt kjipt å ha så sein fridt. Ettersom at vi å søke! Så går det i dass, da slipper dere å styre med hylla dokkers.
Vis hele sitatet...
søke? er jo berre taket som skal søkast om... og om vi ikkje for ha tak, så har vi det berre ikkje på :P ekkje verre enn det
Dette høres kult ut! hadde lyst på tg i år, hadde ikke penger og har derfor planer om å dra neste år. Er gjerne med på dette hylleprosjektet hvis det blir sånn at jeg drar!
Virker utroleg kult, kunne ha tenkt meg og vere med på noko slikt. Får sjå om eg tek ein tur til neste år. Har mykje plank ligjande så hylle blir ikkje noke dyrt.
Dette høres helt sykt kult ut! Jeg blir så klart med

Håper at da jeg ikke har veldig stor erfaring i å bygge hyller, at noen andre kan lage denne for meg. Jeg skal så klart betale alt av materiale og sånt, pluss litt til den som gidder og lage den for meg Bor forøvrig i Ringsaker, Hedmark.

Jeg kan godt skaffe noen lys samt annet små dill til og pynte opp med
Sitat av Hermzz Vis innlegg
For en grei hylle da? (som du kanskje kan ta med andre år?)
Vis hele sitatet...
Njææ, ca. 800-1000?
-500, om vi vinner, så blir det bare 300-500.