Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 7310
Jeg skal på en ganske langvarig kveld til helgen, og vurderer å ta amfetamin. har ligget unna pepperet noen år siden jeg får så dårlig nedtur.
Men av MDMA får jeg ingen psykisk nedtur som på amf (btw, noen som vet hvorfor?) vurderer derfor å starte kvelden med litt amf, og når rusen begynner å gå over ta MDMA og lure nedturen på den måten.

mine google treff fraråder det sterkt, men det er stort sett amrikanske nettsider som mener ecstacy og ikke MDMA krystaller som jeg skal ta. og i X kan det ofte være amf, og da er det klart det ikke hjelper på nedtur.
Ellers er jeg klar over at det uansett ikke er en suveren kombo, kommer sikkert til å bli passe sliten etterpå.
Kan du ikke heller ta MDMA hele kvelden?
MDMA varer ikke såå lenge, og funker dessuten dårlig å fylle på da det mister effekten sin. Men ja, original plan var å kun ta MDMA helt til jeg kom på at jeg vil danse og ha det gøy i mer en 2-3 timer.
Blir utrolig fysisk utslitt av MDMA også, jeg. Når jeg er på nedtur er det i grunnen ikke snakk om å ta noe som helst. Det eneste måtte vel være weed.
Sitat av mimosah Vis innlegg
MDMA varer ikke såå lenge, og funker dessuten dårlig å fylle på da det mister effekten sin. Men ja, original plan var å kun ta MDMA helt til jeg kom på at jeg vil danse og ha det gøy i mer en 2-3 timer.
Vis hele sitatet...
Joda, det funker hele kvelden, du må bare fylle på mye mer enn du startet med... Uansett, har tatt microlinjer pepper sammen med knips flere ganger og det funker fett, bare ikke ta for mye pepper da det ødelegger litt av den gode feelingen, og ha noen benzo i bakhånd.
Mehe, om man tar for mye MDMA kan det ende med at man sitter oppe for ever. Holdt et halvt gram for meg selv gående en gang, og vi opplevde at det ble lyst og mørkt omhverandre uten at gjorde noe som helst annet enn å sitte i sofaen og høre på musikk. Kinnene mine var fullstendig oppspist, og jeg tror aldri jeg har vært så utslitt. Så ja, derfor er det kanskje å anbefale å begrense seg litt. Men så har det seg sånn at hvis man kjøper for mye at akkurat det stoffet vil man stort sett bli grådig og ta alt.
Sist endret av Skrillex; 7. september 2011 kl. 19:09.
et halvt gram MDMA er ganske mye da! en brukerdose ligger på mellom 0,1-0,2g. Skal passe på å ikke ta for mye pepper, MDMA er mye bedre og benzo har jeg alltid i bakhånd just in case. satser på å prøve det å se hva som skjer jeg.
▼ ... flere år senere ... ▼
observerte en kompis ta 1g mdma samme kveld... han la meg etter jeg tura på 03-04

hver kropp har sin tolleranse
Du får en SINNSYK avtenning av speed og knips kombinert.
Amfetaminen tar bort all den gode effekten med MDMA. Så ikke nødvendig kombo. Ta MDMA for seg selv, det er alltid da den gir best funk!
Vil fraråde å kombinere MDMA og amfetamin. Med så mye helvetesdom som blir tilsatt store deler av gateamfetaminen i Norge, så vil du aldri være sikker på hvordan du reagerer. Har opplevd at peppern var tilsatt noe RC som kunne ligne en blanding av MDMA og noe psykadelisk, og slike ukjente stoffer kan gi i verste fall fatale konsekvenser.

Uansett, om amfetaminen din skulle være ren eller du tar i bruk farmasøytiske amfetamin preparater (Metamina, Adderall, osv), så synes jeg etter egen erfaring at speeden tar mye av empatien og "magien" til MDMA. Og hvis du sliter med nedtur på pepper, så vil nok MDMA forsterke dette.
Sist endret av Mexxy; 24. april 2015 kl. 11:20.
Hvordan gikk det?

Jeg kan bli litt slapp av bare MDMA, og synes ofte det er digg å bare chille og ture hjemme da, så jeg synes kombinasjonen MDMA og pepper fungerer bra på vei opp og underveis i rusen. Går ut på byen, danser og snakker masse, føler meg og har det rett og slett sinnsykt fett. Men, nedturene blir desto verre også. Pepper-nedturen klarer jeg greit, blir bare fysisk litt sliten i kroppen et par dager. Men MDMA-nedtur reagerer jeg veldig på psykisk (ikke så mye fysisk), føler jeg blir helt fucka i hodet hele den påfølgende uken. Så nedturkombinasjonen psykisk sliten av MDMA i tillegg til å være fysisk sliten av pepper gjør at jeg sjelden tar det sammen. Ref. da nedturen er verre enn turen er bra.
Fin og uproblematisk kombinasjon. Blir våt i både truse og øyekrok når jeg tneker på alle de intime og intense timene denne kombinasjonen har gitt meg.
Du burde ikke ødelegge MDMA turen min med amfetamin - etter min erfaring. Jeg mener MDMA er et stoff man burde ta alene, eventuelt med sopp, eller LSD. Med amfetamin gjør den rusen etter min subjektive erfaring svakere. "mindre konkret" MDMA rus.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Fin og uproblematisk kombinasjon. Blir våt i både truse og øyekrok når jeg tneker på alle de intime og intense timene denne kombinasjonen har gitt meg.
Vis hele sitatet...
Been there
Du klarer neppe "lure" nedturen av amf med at du tar molly senere, nedturen blir nok bare enda værre med disse to kombinert.

Ser nå at dette var en gammel tråd
Sist endret av Loffenius; 29. april 2015 kl. 19:02.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Den kombinasjonen der kommer ikke jeg til å gjøre flere ganger iallefall. Havnet på nachspiel etter en todagers på pepper. Da tok jeg MDMA for å "komme ned". Fikk sove veeeldig lite, og bussturen hjem dagen etter tror jeg ikke trenger videre utdypning. Fy faen, jeg var sikker på at døden sto å ventet på meg ved hver holdeplass.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Grønn Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ett spørsmål. Speedet ett døgn forrige tirsdag. Tenker å ta mdma i dag, men tenker også att speed har brukt opp en del dopamin. Dårlig plan?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har ett spørsmål. Speedet ett døgn forrige tirsdag. Tenker å ta mdma i dag, men tenker også att speed har brukt opp en del dopamin. Dårlig plan?
Vis hele sitatet...
Burde gå helt greit. Amfetamin frigjør "litt" serotonin og "mye" dopamin, mens Mdma frigjør "litt" dopamin og "mye" serotonin.
Anonym bruker
"Grønn Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Burde gå helt greit. Amfetamin frigjør "litt" serotonin og "mye" dopamin, mens Mdma frigjør "litt" dopamin og "mye" serotonin.
Vis hele sitatet...
Takk