Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1734
hei. ble tatt for rus kjøring en tid tilbake. søkte om fotlenke. fikk en tlf der vi avtalte hjemmebesøk ifbl med søknaden. etter besøket sendes søknaden til jurist for å bli godkjennt eller ikke. blir det tatt noen rustest på dette besøket? Jeg tenker å feire 30 års dag lørdag å besøket er om søndag. blir de sinna hvis jeg har alkohol i blodet da ?? Den dagen lenka kommer på skjønner jeg at det blir tatt en rustest. Noen erfaringer der ute ?
Hvordan søkte du om fotlenke?? Ungdomstraffen ryker snart å er ikke keen på å sitte inne
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For å si det sånn burde det hverken lukte fest, fyll eller røyk der. Utsett festen eller ha den et annet sted og selv om det ikke er sikkert de rustester deg så ser de at du er fyllesjuk og trøtt og da gir du et useriøst og shabby inntrykk. Se på besøket som et jobbintervju, og forbered deg til det med samme respekt og nyktring som for et jobbintervju, og enda mer. Kriminalomsorgen gidder ikke gi sjanser til folk som ikke viser anger eller at de er seriøse og streite folk som bare uheldigvis gjorde noe dumt en gang. Husk også å ha argumentene klare for hvorfor du bør få sone hjemme. Å ikke ville i fengsel er ikke nok, og å få ha besøk og fester er heller ikke nok for å si det sånn. Hold oss oppdatert åssen det gikk da! Mitt tips, utsett festen, vask kåken, legg deg tidlig, vær forberedt og opplagt
▼ ... noen uker senere ... ▼
ved pålenking så sa var det promille å urin test. denne bestod jeg med glans. har nå vært på 3 opbligatorsike treff nede hos gestapo og pratet løst å fast om lenkingen sammt fridtiden jeg får per uke. hver gang der har jeg måttet blåse for promille. til dere som har gjennomført dette 100 prosent ! blir det flere urinprøver =?? Før avlenkingen lisssom. ??
Jeg slo positivt ut på cannabis ved pålenking og ga beskjed om det på forhånd men det var ikke noe problem. ved hvert hjemmebesøk ble det tatt promilletest. Jeg fikk en plass å jobbe 7-15 så kanskje det spiller inn om de følger det ekstra opp. Er nok veldig individuelt om det blir tatt flere urinprøver, jeg holdt meg borte i frykten for det.
Sist endret av bullshit..; 23. juni 2019 kl. 21:20.
Jeg fikk ikke til å pisse når de satt på lenka mi, så måtte gjøre det 3 dager senere når jeg skulle på møte. Så røyke som en skorstein første 3 dagene med lenka.

Ble aldri noe mer rustesting, men de kom å sjekket promillen min 4 ganger kansje iløpet av de 19 dagene jeg hadde på fotlenka.

Kompis som fikk 36 dager ble testet 2 ganger. Ved pålenking og en uke senere. Satt å dro speed med han hele siste uka han hadde den på.

Så er veldig inviduelt. Kommer mye ann på hvordan de ser på deg som person.
Sist endret av dnbalex; 24. juni 2019 kl. 09:14.