Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 710
Heyhey!
Har sittet en stund med denne låta! Prøvde å få lage noe mørkt, så endte jeg opp med dette:
When Life Breaks Down (Original Mix)

Noe kritikk å få?
Ganske bra, men jeg syns du trenger et avbrekk fra hovedlydene. Det blir litt mye av det samme gjennom hele låta. For å pirke, savnet jeg litt trøkk i skarptromma. Alt i alt, en fin produksjon, men litt ensformig.
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Takk, takk! Ja, er ikke så mye futt i snaren. Prøvde å bruke så mye akustiske tromme-lyder som mulig, så ville ikke la synth-snaren bli hørt for godt. Men ble litt tynn, ja! haha Igjen; takk for at du sjekka ut! Og kom med kritikk! WOOHOO!
Elsker starten <3 Holophoniske lyder er mine favoritter! Men som sagt ovenfor var det litt ensformig.
God "Hjul"
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Ble fornøyd med starten! Hele greia egentlig, men ja.. Den ble litt ensformig. Men, men. Er ikke siste låta jeg lager! haha

good wheel! hehehe