Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2480
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble akutt kvalm på amfetamin. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å bli kvitt kvalmen?
Ble du sjuk med en gang, eller etter noen dager på "kjøret"? Jeg har opplevd det selv, og da har det enten vært att jeg har tatt for mye, men andre ganger har det vært etter 2-3 dager og da tenker jeg att det er like mye relatert til att jeg ikke har spist på lenge og att amfetamin kjøpt på gata inneholder en masse dritt.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Long story short ; jeg har speeda en god del de siste ukene. Har egentlig ikke helt telling nå på når jeg har hatt en «fridag» etc.. Jeg begynte hvertfall igår i 18:00 tiden og har holdt på til nå. Spiste middag før dette igår, tvingte i meg noen mandariner/klementiner, et ostesmørbrød og litt potetgull i natt. For noen timer siden spiste jeg en yoghurt. Jeg har tadd en liner ca hver 2/3 time.
I 1 tiden tok jeg en liner og tok en halvtime så begynte jeg å sovne. Så da har jeg tatt en del ekstra enn det jeg har gjort i natt/igår. Fant ut jeg skulle rydde rommet og tok en liner og kjente etter en halvtime jeg skulle ta en til og da ble jeg plutselig kvalm. Ser nå at jeg egentlig har tadd for mye og spist for lite.. noen tips til å roe ned kvalmen eller må jeg bare la karmaen gå sin gang?
Må mann spy så må mann spy. Du mister jo kanskje litt funk av det, om du dropper det, slik jeg gjør, men men.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg snorter nok alltid. Har ikke spydd men jeg gikk i dusjen for å sjekke om det funka noe det gjorde. Det som bekymrer meg litt er at det var noe med en halvtime/time siden jeg hadde tatt den linern og når jeg satt meg i dusjen la jeg ikke merke til at jeg hadde det på 40 varmegrader (enda det var «iskaldt») så jeg fikk røde prikker overalt og plutselig klarte jeg å blacke ut (etter jeg hadde skrudd av dusjen). Våkna plutselig og trodde jeg var døende et sekund da ryggen min brant og det gjør den fortsatt.
Jaja til dere som blir kvalme på amfetamin, gjerne ta en dusj det hjelper men pass på varmen ����
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg handler amfetamin fra nære personer i familie som sitter på 20kg altså 20.000gram amfetamin og jeg har aldri blitt kvalm av det og jeg snorter 0.5 hver økt. Det gir meg akkurat 8linjer 4 i hvert nesehull osv osv.... Derfor du er kvalm kan ha enten med hva den er kuttet med eller at du ikke har drukket nok og spist nok på speed eller før speed. Take care fra en ung 28 års speedelsker.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har afipran for slike tilfeller. Er en kvalmedemepnde medisin, c-prep, lett å få utskrevet av lege Det har en veldig sjelden bivirkning en bekjent får som beskrives som ekstrem angst og uro... Men denne er veldig sjelden som sagt, for mitt vedkommende kveler det kvalme utrolig effektivt på en liten halvtime, samt blir jeg trøtt, hvilket jeg regner med amfen vil ta seg av slik at du hvis du vil holde det gående litt til. Men anbefaler litt hvile etter afipranen er inntatt og da gjøre det du kan for å lande. Det jeg gjør for å lande er 50-100mg kvetapin, som jeg kaller "AV-knapp for sentralstimulerende, sammen med 5-20mg valium og en spliff. Da kan du legge deg i løpet av timen og få sovne