Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 20453
Sitat av Makapaka39 Vis innlegg
Jeg er 12 år og bor på Melbu
Vis hele sitatet...
nå måtte jeg le HARDT!
beste jeg har hørt på lenge.

Ps.
no disrespect to Melbu!
Sist endret av vindaloo; 19. februar 2020 kl. 20:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vindaloo, ikke sant. Er langt oppi nord. Jeg går på Melbu skole. Søk på Melbu Nordland
Sitat av Makapaka39 Vis innlegg
Vindaloo, ikke sant. Er langt oppi nord. Jeg går på Melbu skole. Søk på Melbu Nordland
Vis hele sitatet...
koselig det!
Husk på det "Munted Artist" nevner litt lengre bak her også da,
så slipper du at "Per, 58år" plutselig står utenfor skolen din og vil ha deg med på oppdagelses ferd.
Det kan fort bli mer Urban Exploring en du er klar for
Hvem faen er per

Jeg har alltid noe og beskytte meg med, uansett så trener jeg jævli mye
Sist endret av Makapaka39; 19. februar 2020 kl. 21:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ikke del navn, alder, hvilken skole du går på og hvor du bor med fremmede på nett.
Spesielt om du er 12 og bor ett sted med under 2500 innbyggere.

Da slipper du problemstillingen "Hvem faen er per"
Lær deg bittelitte grann nettvett a!
Ok sry. Hadde bare lyst til og si hvor gammel jeg var

Men jeg liker og besøke forlatte hus, så jeg tenkte jeg skulle opprette en konto på freak, jeg hørte noen venner snakket om det. Uansett, når jeg går inn på freak så ser jeg det er urban exploring. Og så så jeg at d t var en på 13 år som drev med urban exploring. Så jeg hadde tenkt til og si at jeg vet om en forlatt villa. Jeg liker og hjelpe folk
Sist endret av Makapaka39; 19. februar 2020 kl. 21:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kos deg med hobbyen du!
..men hold deg unna Per
ja! haha her er foresten kordinatene til den forlatte villaen pga tør ikke møte noen jeg ikke skjenner så 59.970734, 10.660249
Anonym bruker
"Skrikende Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde vært veldig interessert i å bli med på det her, problemet er at jeg dessverre er 19 og føler det blir en smuule rart å gå på UE med 13-14 åringer
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei, jeg er nytt i det greia. Jeg vil gjerne å finne godt steder til Urbex kan dere hjelpe meg å finne noe da ! jeg har vært i lier og letter etter noe nytt hvor jeg kan explore bra steder
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde vært veldig interessert i å bli med på det her, problemet er at jeg dessverre er 19 og føler det blir en smuule rart å gå på UE med 13-14 åringer
Vis hele sitatet...
har interessen selv, men som 30 år finnes det nok veldig få igjen jeg hadde gått på UE med..

i alderen din tror jeg du har større sjans enn TS (el meg for den sags skyld) på å finne noen å gå på UE med
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
har interessen selv, men som 30 år finnes det nok veldig få igjen jeg hadde gått på UE med..

i alderen din tror jeg du har større sjans enn TS (el meg for den sags skyld) på å finne noen å gå på UE med
Vis hele sitatet...
Hvis du er keen på og dra på tur med folk i din alder så er du dessverre på feil forum. Send meg en PM så skal jeg sende deg videre til riktig sted.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Ushichi Vis innlegg
Hei, jeg er nytt i det greia. Jeg vil gjerne å finne godt steder til Urbex kan dere hjelpe meg å finne noe da ! jeg har vært i lier og letter etter noe nytt hvor jeg kan explore bra steder
Vis hele sitatet...
Hvor gammel og hvor bor du?