Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5197
Hei.

Jeg var innvolvert I noen saker I nordnorge for to maneder siden.

Har fatt hore at jeg ble anmeldt.

Har ikke hort noe fra politiet.

Na har jeg mottatt et rekomandert brev sendt fra lorenskog med posten som avsender

Da er sporsmalene:
Kan det vare politiet?
Har de et felles kontor de sender innkalling fra?
Hva skjer dersom det er en innkaling og jeg ikke henter den?
Kommer de a henter meg pa dora?
Er det best a bare hente den, mote opp og nekte a forklare seg?

Noen flere tips om hvordan jeg kan handtere det? Har ikke lyst at familien finner ut av det.
ArbeidsledigProletar
Sitat av hastalavista Vis innlegg
Hei.

Jeg var innvolvert I noen saker I nordnorge for to maneder siden.

Har fatt hore at jeg ble anmeldt.

Har ikke hort noe fra politiet.

Na har jeg mottatt et rekomandert brev sendt fra lorenskog med posten som avsender

Da er sporsmalene:
Kan det vare politiet?
Har de et felles kontor de sender innkalling fra?
Hva skjer dersom det er en innkaling og jeg ikke henter den?
Kommer de a henter meg pa dora?
Er det best a bare hente den, mote opp og nekte a forklare seg?

Noen flere tips om hvordan jeg kan handtere det? Har ikke lyst at familien finner ut av det.
Vis hele sitatet...
Du skader iallefall ikke saken din ved å vise trynet og nekte forklaring. Er jo godvilje å møte opp.
Du skriver veldig lite her.

Er du blitt anmeldt av politiet eller av en privatperson?
Hvor alvorlig er den saken du er involvert i?
Hva med å åpne brevet og sjekke?
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Hva med å åpne brevet og sjekke?
Vis hele sitatet...
Brevet er sendt rekommandert, altså har ikke ts signert ut brevet ennå. Han har kun fått en hentelapp i postkassen som sier at han har mottatt rekommandert sending og han må da møte opp på posten og signere for mottakelse.

Ts tror det er like greit å bare hente brevet. Av egen erfaring med snuten og postkasseskrekk så går det veldig dårlig å ikke møte opp til avhør. For min del endte det med at snuten stod ute å gården og skrek av full hals tidlig en morgen. Ringeklokka virka ikke og snuten var sikkert dritt lei. De ropte fult på meg ved fult navn, og tror du jaggu ikke det gjorde seg til kjenne også? "Dette er fra politiet, lukk opp eller kom ned".

Jævla kjip følelse når alle naboer viste at jeg var en kjenning av snuten

En bekjent droppa å møte til avhør og ble henta av snuten i arbeidstida. Snuten marsjerte ham rett i snutebilen og til avhør bar det. Alle på jobben skjøte at han var busta for noe dritt. Hadde han bare møtt til avhør så hadde han sluppet at det ble alment kjent at han var busta.
Trodde han hadde fått det siden han hadde mottatt det.