Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 15512
Hvordan får jeg best mulig rus på paralgin forte? Jeg har hørt om ekstrahering og også at man kan knuse de og dytte de i rompa med noe rundt(kapsel eller lignende)?
Lurer også på hvordan jeg kan kombinere/ få mest ut av disse medisinene også: Nobligan 50mg, Zopiclone Actavis 5mg,Ritalin og Paralgin da så klart. Alkohol er også mulig, men har lest at det ikke er så bra.
Takker for raske og seriøse svar på forhånd.
Følg guiden nedenfor og drikk det du sitter igjen med. Ikke ta for høy dose

Sitat av Erowid
The Procedure
1. Obtain a quantity of tablets containing codeine, check to see if they contain anything other than codeine, caffeine, acetaminophen or aspirin. If they do, and you don't know whether or not it will be a problem, your best bet is not to use them. Measure out your desired amount of codeine (ex. 64 mg = 8 tablets * 8 mg/tablet). You may want to add 2 extra tablets as it is quite likely you will lose some codeine in the procedure. As you get more experience with the procedure you will be able to get approx. 95% of the codeine extracted.

2. Measure out some nice hot water, use approx. 40 ml / 20 tablets or more if needed. I would suggest you don't go over 50 ml for 20 tablets. I don't know if the use of boiling water would destroy any of the codeine but your best bet is not to use it. Use hot water but not boiling. Make sure the tablets dissolve completely. Some dissolve on contact with water while others need some help dissolving by crushing them. Note : not all of the tablet will dissolve, there are water-insoluble fillers in the tablet and not all of the A/A will dissolve either(which is what we want).

(Most sources recommend that codeine not be stored at temperatures in excess of 40C (104F), so its probably better to use warm, but not hot, water. I find that it is best to crash the tablets completely in a container, and then dissolve them in a glass with water.)

3. Place the solution in a cold bath, I just use some ice cubes in a container of water. Stir the mixture occasionally until the solution drops to about 15C or lower. You won't need a thermometer to measure the temperature, just make sure it's "cold". This will take about 30 min. If you wish to speed this up, you can use less water to dissolve the tablets, and add ice chips to cool the mixture faster. Just make sure you don't add so much ice that you drastically increase the volume of the mixture.

4. Filter the solution using whatever you have. Coffee filters work well, but lab filters work the best. Just make sure you don't end up with obvious solids in the filtered solution. This will take about 1 hr. You may also want to rinse the solids left over in the filter with some ice-water to extract any remaining codeine.

(With aspirin this will take only about 20-30 minutes.)

[Erowid Note -- The described method may not form crystals large enough to be filtered by non-lab grade filters (i.e. coffee filters). A reader suggests no agitation during cooling, slow stirring until a temperature of 15 degrees C is reached, and a period of 5-10 minutes with slow chilling on ice prior to moving the mixture into the refrigerator. Note that crystals may not be visible, and cloudiness may not indicate crystallization.]

5. Drink and enjoy! The solution will be _very_ bitter, so I mix a little Kool-aid powder into the solution. The taste isn't really bad but it's similar to sucking on a lemon.

(One gets used to the taste after a while.)

6. Sit back and wait for the effects. Because the codeine is already in solution it only needs to be absorbed, while codeine in the tablet form must dissolve before being absorbed. Because of this, the effects will probably become noticeable within 15min.

Note : I don't suggest you evaporate the mixture unless you are willing to wait a while. The Merck index warns that codeine is sensitive to heat and light. For that reason if you wish to evaporate the mixture, do it without heat, and shield the solution from light.
Vis hele sitatet...
Sist endret av SoppVandreren; 4. mai 2016 kl. 01:34.
Kodein: Det Sopp sier. Jeg la ut en egen ekstraheringsguide her tidligere hvis du vil ha en på norsk. Optimal rusdose på korrekt utført CWE er for meg 4x30 mg (altså 4 stk 500/30-piller). Jeg har nokså høy toleranse og opplever at engangsdoser på høyere enn dette gir akutt stress i kroppen som kan ødelegge rusen. Du kan følge opp med samme dose ca 7 timer etter og få noenlunde samme rush. Glemt ALT med analt etc, kodeinet må fordøyes for å passere leveren, der rusen skapes.

Nobligan / Tramadol: Hvis du har kapsler, åpne dem og slipp dem oppi litt appelsinjuice. Ta 500 mg Paracet oppå, min erfaring er at det løfter rusen. Hold deg til maks engangsdoser på 100-150 mg. Husk at du ikke bør overskride 400 mg / døgn på disse. Har du depottabletter knuser du dem til pulver og tar dem på samme måte.

Dropp alkohol på disse medikamentene. Det er ikke bare farlig, men det kan også ødelegge opplevelsen ved at du bare blir jævlig trøtt og ikke kan nyte.

De andre du nevner har jeg ingen erfaring med. Lykke til, nyt, og play it safe.
Kort innspill:
- Ekstraher ved "cold water"-metoden som SoppVandrerne har lagt frem.
- Vær forsiktig med kombinasjonsrus når du tar piller - det er mange som lærer dette på den kjipe måten. Dropp alkohol som lotus sier. Hvis du absolutt skal kombinere vil jeg utelukkende anbefale cannabis.
- Jeg ser ikke hvorfor du skal ta Paracet i tillegg til kodein, da det er nettopp dette vi prøver å ekstrahere vekk.
- Hvis dette er første gang du ruser deg på PF (gjelder for så vidt det meste av rusmidler) vil jeg anbefale deg å begynne med lave doser, for så å jobbe deg oppover. Kodein tar såpass kort tid å kicke inn at det ikke er vits å risikere overdosering eller i beste fall en meget kjip opplevelse.
- Paracet var vel ment sammen med Tramadol/Nobligan. Har selv én erfaring med Tramadol 50mg (var ment som smertelindring), jeg ble dritdårlig; lå og klamret meg fast til senga i fire timer og konsentrere meg om å ikke ramle ut, spy eller dø. Lol. (jeg er 50kg og har ikke toleranse but still)
- Googler du Ritalin and alcohol vil du finne at mange synes dette er en festlig kombinasjon. Men husk at blandinger alltid øker risikoen, så ikke ta dette som en anbefaling, kan jo ikke anbefale noen å gjøre noe farlig.
- Har du Zopiclone men du har ikke prøvd det eller hva? Jeg tar det for å sove men må si at det er ganske festlig å ikke sovne også. Har aldri tatt mer enn 15mg. Disse er FARLIGE tho. Sååå mange historier om folk som har tatt én, så én til, så våkner man plutselig opp i Amsterdam en uke senere, iført geitekostyme og uten anelse om hva som har skjedd, etter å ha endt opp med å spise alle pillene.
- Vær forsiktig med piller.
^ Dette er som alt annet, individuelt. Ekstrahering er for å fjerne paracetamolet ja, jeg vet ikke om det er belegg for å si at rusen blir bedre. Jeg mener selv at den kan oppleves litt "renere" etter ekstrahering, men dette kan selvfølgelig være placebo.
Du bør alltid være uthvilt på disse medikamentene, fordi de er sløvende i noen grad. Tar du dem når du i utgangspunktet er trøtt, får du mest sannsynlig bare lyst til å sove. Ikke noe gærent i det, men du går jo glipp av rusen. På tom mage vil det nok kicke litt hardere, men det er også lettere å bli kvalm. Anbefaler et lett, mellommagert måltid på forhånd.
Flein etc har jeg ikke greie på.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vet noen om det er mulig å ekstrahere kodein brustabletter PF? Hvordan gjør man det isåfall?
Du kan prøve å gjøre det på samme måte som med vanlig tablett. Men mest sansynlig løser bare alt seg opp og blander seg inn. Samtidig så kan du risikere sodiumoverdose som ikke skal være noe å trakte etter i følge nhi. Prøv med en så ser du om paracetten legger seg på bunn når den er ferdig å bruse
Kommer jeg til å få dårlige bivirkninger viss jeg tar 4 pinex forte 30mg kodein 500mg paracet? Dette er bare engangstilfelle viss det har noe å si
Sitat av checheneren95 Vis innlegg
Kommer jeg til å få dårlige bivirkninger viss jeg tar 4 pinex forte 30mg kodein 500mg paracet? Dette er bare engangstilfelle viss det har noe å si
Vis hele sitatet...
Maks daglig anbefalt er vell 8 tabletter. Dette da fordelt utover dagen med noen timer mellomrom. Men det skal ikke være noen farlig dose.

Husk å kaldtvannsekstrahere da 2000mg paracet er en belastning på leveren som er greit å unngå.

Av negative bivirkninger kan du jo få de vanlige opiat-problemene med kløe og kvalme
Sist endret av KjemikalieX; 13. desember 2017 kl. 08:41.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gammel tråd. Men kan man dytte paralginforte opp i banken? ��
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gammel tråd. Men kan man dytte paralginforte opp i banken? ��
Vis hele sitatet...
Jaaaaaa!!!!!!! Alerede en tråd om dette!
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg holder på med kodein-ekstraheringen har kaffefilteret flere ganger revnet etter en stund, muligens for mye vekt av all paracetamolen.
Noen som vet om et av disse som lab-filtrene som vil fungere bedre, ser de går ganske billig. Spesielt hvis noen kan oppgi nødvendig tetthet i filtret for ting som PF-ekstrahering klarer jeg sikkert å finne noe selv.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren