Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1037
Går det an at jeg legger noge på hjemmesiden min slik at det f.eks skjer: cmd kommer opp, så shutdown -s -m ? Alt det automatisk. Går det ? :P Vist noen fatta hva jeg prøvde å forklare...
hva: Java eller activex (tror jeg)
hvordan: aner ikke
▼ ... noen uker senere ... ▼
den linken til c: \con\con var i allefall morro da'98 var inn
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hva prøvde egentlig \con\con å utføre?
f0x: hehe, ja... husker den
det er ikke alle som accepter activex though, pga. lure ting som dette og at de kan ha virus(tror jeg)
^Head^: funker fint hvis du VIRKELIG ønsker at ispen din skal stenge ned kontoen din. flere som har hatt slike morroting på siden sin har fått siten FJERNET av de som eier serveren.

ond: con er egentlig en forkortelse for console, som igjen på norsk betyr tastatur. og hvis man prøver å kjøre tastaturet som en kommand eller som et bilde, så blir det blåskjerm. faktisk det bare å lage en link i 98 som pekte til c:\con\con var nok til å få blåskjerm og så låste alt seg.

btw, dagens oppgave i black-hat. for de med windowsmaskin, prøv å lag en fil som heter con.txt ... gudd fucking luck:)


mm
prøvde og lage en con.txt:

A duplicate file name exists, or the file
cannot be found.

husker når jeg lagde hjemmeside i win98 så skulle jeg ha contact som jeg forkortet til con.html, fikk aldri til å lage den fila skjønte ikke hvorfor. men nå forstår jeg bedre. takk meitemark
King of Spooning
Acidous's Avatar
Du kan mekke in noen extra greier på hjemmesider ved hjelp av Visual Basic... Kan kanskje legge inn noen shutdown kommandoer der.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Acidous: du tenker på DynamicHTML... det er egentlig en jævlig god idè, man kan mekke et onLoad funksjon eller en onOver funksjon på baksida... vil ikke funke hvis den brukeren som går inn på sida ikke har admin rettigheter, har prøvd på skolen