Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1039
Enkelt spørsmål:
Finnes det et miljø for dette i Norge?
Evt. Noen her som driver med det?

For dere som ikke aner hva warchalk er kan jeg anbefale http://www.warchalking.org/ som dekker det meste...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Jeg har sett etter av og til i Bergen by, uten å finne noe.
Så ett i oslo en gang. noen kompiser driver med warchalking, men det så mørkt ut en stund spes i periodene etter at itavisen announcet det til alle at sikkerheten deres sugde.
Har aldri sett noe slikt i Norge ihvertfall...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
hm, jeg så noe slikt i bergen engang.. men husker ikke når og husker ikke hvor.. husker bare jeg så det.. hehe
og når cyde bodde i kåken som jeg nå bor, så hadde han wlan.. og da var det noen som parkerte utenfor og brukte wlan'et som faen.. ganske saftig inettlinje og, så dem hadde det morro ;p
Vil du ha en godlinje, stikk ut til Telenors hovedbygg ved Fornebu. Tror de har en ganske heftig linje du kan benytte deg gratis av (var noe i avisen om dette for en stund siden, hvor en info-person fra Telenor skrøt av dette).
trendhore
Geddi's Avatar
kjenner en som driver/drev å kjørte rundt i bergen sentrum med laptopen sin
Ja, kjenner du han Geddi? Kjenner du han? Inn og ut?
øø noen som kan forklare hva diskusjonen går ut på?
Du kan jo sikkert se på den URLen som ble postet i den første posten