Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 704
Ok, så jeg søkte på "Battlefield 4" på google og så gikk jeg på denne linken!

http://www.ign.com/articles/2013/02/...t-gen-release#

Er det virkelig sant at Battlefield 4 (BF4) kommer snart? Eller er det bare tull?
Og hva håper dere kommer med i BF4?
Jeg håper at Voice chat kommer.
Sist endret av Xellion24; 6. mars 2013 kl. 11:18.
Snart? neppe, men kommer nok en gang ja.
Sist endret av Benjy; 6. mars 2013 kl. 11:20.
Ok, syntes BF3 var det best fps spillet jeg har spilt, så gleder meg sykt til BF4.
Tar nok litt tid kanskje 2016 maybe? så du har litt bf3 igjen
Det var det jeg tenkte meg :P Men klarer meg med BF3. Blir jo ikke helt gal av å vente på det beste spillet
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Hvis du fortsatte søket ditt litt tror jeg du hadde klart å funnet ut at Bf4 kommer i 2014. Så det er litt tidlig å glede seg. Hva med å heller nyte de spillene som er ute ?
BF4 kommer i 2014? Seems legit :/
Sist endret av Xellion24; 7. mars 2013 kl. 09:31.
BF4 skal komme i 2014, og det er vell så og sei bekrefta. Det er mange som seier at BF3 berre var eit "beta" til BF4, så eg er spendt, men kjem nokk til å suge like hardt som bf3. venter fortsatt på ein verdig oppfølger til bf2.
Dice er jo ikke ferdig med BF3: End Game heller da, så du får smøre deg med litt tolmodighet!
End Game er siste DLC'en, og etter den så tar det eit par månder, så er spelet dødt igjen.