Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1763
Hei

Er det noen som har noen bra CO-OP spill til ps3 som passer bra til å spille sammen med kjæresten/Samboer? Helst ikke FPS spill, og så har vi spillt lbp 1 og 2.

Takker for alle svar.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Tekken ? Ingenting er som å bli skamjult av madammen i Tekken... :/

Hørt at mange koser seg med Portal 2 co-op. Selv om det kanskje grenser mot FPS.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
super acrobatic rocket powered battle cars.

Fotball i bil spill.
Finnes noen videoer på youtube.
Spilt det sammen med flere jenter
Er ett sånn PSN-Spill.

Jeg å en kompis ble KNUST sønder å samme av ett fransk par.
Kommer til å ha traumatiske drømmer om det fremover.
Mortal kombat(team battle/tag battle?) , RE5(coop) , Fairytale fights(coop). De jeg kommer på i farten...
Magicka er jo litt festlig
Koble pcen opp mot tven og game mariokart via emulator. Det er winspill det!
Sist endret av Bombasa; 22. august 2011 kl. 12:26.
Evt. Snes emu på ps3'en og spille alle godspilla

Og når Bombasa snakker om mario kart, Crash team racing i psn shop til 40kr!
Sist endret av Hydroide; 22. august 2011 kl. 12:34.
Portal 2 ftw !
Dette høres ufattelig dumt ut, men det er faktisk ikke tull:
LEGO Indiana Jones: The Original Adventures.

Det er ganske så morro å spille co-op, man får begge spillerene opp på skjermen, og man må hjelpe hverandre med å komme seg gjennom baner, samle poeng, osv.
Spol til 1:30 for å se co-op gameplay!
Toeren har visst også kommet ut, og det ser ut til å ha lignende gameplay der. Du får jo også fatt i både LEGO Star Wars, og LEGO Batman. Whatever floats your/her boat!
Portal 2, ellers er Halo serien helt fantatisk hvis man gidder å sette seg inn i den.
Sitat av iMoan Vis innlegg
Portal 2, ellers er Halo serien helt fantatisk hvis man gidder å sette seg inn i den.
Vis hele sitatet...
For det gidder sikkert kjærringa å gjøre

Gears of war <3
Sist endret av Vegard004; 22. august 2011 kl. 13:50.
Splinter cell chaos teory hd!

Koster 75,- på playstation store.
Sitat av MannY Vis innlegg
Dette høres ufattelig dumt ut, men det er faktisk ikke tull:
LEGO Indiana Jones: The Original Adventures.

Det er ganske så morro å spille co-op, man får begge spillerene opp på skjermen, og man må hjelpe hverandre med å komme seg gjennom baner, samle poeng, osv.
Spol til 1:30 for å se co-op gameplay!
Toeren har visst også kommet ut, og det ser ut til å ha lignende gameplay der. Du får jo også fatt i både LEGO Star Wars, og LEGO Batman. Whatever floats your/her boat!
Vis hele sitatet...
LEGO spillene er absolutt verdt å ta en titt på ja. Spillene i seg selv er gode nok til å fenge de fleste.
Det som gjør at jeg virkelig vil anbefale dem er at selv om spillene kanskje er litt for lette og ukompliserte for folk som spiller mye er det nok av småtteri å drive med, hvis man liker franchisen de bygger på. Hvis medspilleren er litt treg så er det bare å lete etter secrets og legoklosser for å unlocke forskjellig stash. Det gjør at man gjerne spiller samme level flere ganger og at man har noe å drive med når medspilleren bommer på samme hoppet 5 ganger på rad.
Trådstarter
Tusen takk for alle svar. Skal teste ut crash team racing og lego spillene tenker jeg.
Anbefaler Lego Indiana Jones.
Spilte dette med dama, fantastisk mye morro!
"Hva har jeg på skuldra? Er det en Bazooka?" sier hu og blåser meg til himmels.
Ser at ingen har nevnt Fifa enda
Sitat av Carlos277 Vis innlegg
Ser at ingen har nevnt Fifa enda
Vis hele sitatet...
Det er da virkelig ikke et spill for de fleste jenter.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Det er da virkelig ikke et spill for de fleste jenter.
Vis hele sitatet...
Mange jenter i gamle klassen min som spilte fifa og syntes det var drit gøy når de spilte sammen med andre, kan oppstå ganske mange morsomme situasjoner hvis man er 2 eller fler når man spiller fifa
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Det er da virkelig ikke et spill for de fleste jenter.
Vis hele sitatet...
Det er mage flere spill som er nevnt som jeg ser ikke virker som et spill for de fleste jenter
Sist endret av Carlos277; 22. august 2011 kl. 15:52.
Little Big Planet er en vinner blant mange jenter.