Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 8892
Heisann, tittelen sier det meste.

Tidligere har det fungert optimalt og bra.

Kjøpte endelig The elder scrolls : tamriel online nå, og det tar rundt 50-60 timer før det er ferdig nedlastet, noen som har det samme problemet?

Har søkt meg rundt på nettet etter svar, men ingenting som kunne hjelpe meg ( er ikke så flink med ruter, porter og slikt )

Setter stor pris på svar
Hvor raskt er ditt internett?
Trådløst eller kablet? Kablet er mer stabilt. Ellers skal du ikke se bort i fra at det rett og slett er stor pågang, slik at det blir litt flaskehals.
PSN er og blir tregt. Det har det vært lenge. Jeg brukte en halvtime om ikke mer på å laste ned Fifa 16-demoen som er på 4gb. Selv sitter jeg på 100mbit kablet både til PS4'n og til maskinen jeg bruker til annen nedlasting. Sistnevnte får jeg full hastighet på.
Har også opplevd særdeles trege hastigheter på ps4 selv med bra nett og kabel fra router.
Dette har vistnok vært et problem for mange.

Har merket at om jeg pauser og starter nedlastinga et par ganger så går plutselig hastigheten veldig opp.
På eso gikk det fra 18 timer til 2 timer.
heisann, takk for svar.

Har skjønt at det er en del problemere med ps sine nedlastningshastigheter.
Jeg har trådløst, umulig å trekke kabel fra router.
fikk dette på hastighetstest :

NedlastingMbit/s36.73
OpplastingMbit/s40.07
Svartidms 5ms


dette er på det trådløse nettet to meter i fra playstationen

Slæsken : hvordan pauser og fortsetter jeg nedlastningen ?

Jeg har lastet ned 9,535 gb / 39,385gb siden igår, har prøvd å la playstation stå på så mye som mulig, nå sier den at 16 timer gjenstår

den teller slik 9,555 - 5 sekunder - 9,556 gb , altså veldig tregt
Har opplevd ekstreme forskjeller på wlan vs kablet. Prøv kabel!
Sitat av Maximuzz Vis innlegg
heisann, takk for svar.

Slæsken : hvordan pauser og fortsetter jeg nedlastningen ?
Vis hele sitatet...
Kjør spillet og trykk X for å stoppe nedlastningen. Du kan også gå til varslingene dine og trykke inn på dine nedlastninger. Skal funke der også, men pass på at du ikke laster ned noe annet samtidig eller noen andre i huset for den saks skyld
Jeg kjøpte nylig et spill på PS Store og ble ganske skuffet da jeg måtte vente tre døgn på 20gb.
Leste litt på nettet og fant ut at dette er et kjent problem.

Mulig noen har andre erfaringer, men det skulle visst ha lite å si om man var koblet til over wlan eller kabel.
Det går rett og slett på at serverene man laster ned fra er overbelastet og det ser ut til å kunne stemme, ettersom gjenstående tid på en nedlasting ofte hopper mye frem og tilbake.

En ting er sikkert. Sony ønsker at spillere ikke skal ha dårlige spillopplevelser når du spiller over nett, så nedlastingshastigheten vil strupes lenge før det går utover onlinespilling. Derfor mente mange at det kunne lønne seg å sette maskinen i hvilemodus når man skulle laste ned noe, men da må du huske på å aktivere nedlasting i hvilemodus først

http://www.pushsquare.com/news/2013/...n_standby_mode
Sist endret av Pope; 11. september 2015 kl. 09:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Maximuzz Vis innlegg
heisann, takk for svar.


Slæsken : hvordan pauser og fortsetter jeg nedlastningen?
Vis hele sitatet...
Gå inn på der varslingene er, også nedlasting, så finner du programmet og pauser og starter til det blir kortere tid, utrolig nok så funker det for mange
Vil anbefale deg å sette PS4'en i dvalemodus (sleep mode). Det hjelper i hvert fall meg betraktelig, og fant dette "tipset" hvor andre spurte etter hjelp til treg nedlasting på PS4.