Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2434
Hei, tenkte å starte en tråd her for å vise frem det jeg lager!
Håper på konstruktiv tilbakemeldinger, om det er noen som gidder!

Første låt ut:

https://www.youtube.com/watch?v=b46KUvaOw_c

Setter som sagt veldig pris på tilbakemeldinger, ris er like bra som ros!

-DAE
▼ ... over en uke senere ... ▼
DAE
Trådstarter
https://www.youtube.com/watch?v=ol7H7lQa1IY

Kom gjerne med noe konstruktivt=)
På illuminati er leaden ekstremt stygg, melodisk ganske bra som russelåt, men ville prøvd et annet instrument så ville det vært bra.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Dette lukter loops lang vei, har jeg rett?

Som sagt over, bra som en russelåt. Føler at noe er galt med miksen, klarer ikke helt å sette fingeren på hva.
DAE
Trådstarter
Sitat av Mesias Vis innlegg
På illuminati er leaden ekstremt stygg, melodisk ganske bra som russelåt, men ville prøvd et annet instrument så ville det vært bra.
Vis hele sitatet...
Takker for svar =)

Sitat av Dongerino Vis innlegg
Dette lukter loops lang vei, har jeg rett?

Som sagt over, bra som en russelåt. Føler at noe er galt med miksen, klarer ikke helt å sette fingeren på hva.
Vis hele sitatet...
Takker for svar.

Hvor mener du at du hører loops? =)
Sist endret av DAE; 18. mai 2015 kl. 10:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
w8t
How the sky was
w8t's Avatar
4 0
Personlig er jeg ikke fan av "russelåter" de har ikke et budskap, ingen hensikt heller i mine øyne. Men house er noe annet!
Må vel være en av de enkleste måtene å tjene penger på i April/Mai månedene.

Slenge på ferdige beats, lage en cheesy melodi på 1 minutt og finne en "ringdingdingding" lyd og be russegjengene betale 5000-10000 kroner for egen russelåt. Kan fort dra inn 100 000 kroner på noen dager.

Jeg er sikker på du kan selge sangene dine til russ, men er vel kanskje litt seint nå.

Min kritikk er bare at det er enormt simpelt.

Edit: Sleng gjerne ut en Electro House låt ettersom du har det i tittelen din. Vil gjerne høre bidragene dine i den sjangeren.
Sist endret av Obster; 18. mai 2015 kl. 13:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
DAE
Trådstarter
Om det er så simpelt som du sier og så lett og tjene 100.000 på noen dager, så syns jeg det er rart at ikke du har gjort det selv

Er nok ikke sånn som du forklarer, det foregår.

Men uansett, takker for tilbakemeldinger.

Har flere låter det jobbes med som legges ut etterhvert!
Får ikke hørt nå, men har produsert musikk i 7 år, og jeg stiller meg i rekken om at russelåter er pisslett, det er visse artister der ute som tar alt fra 20-100.000 for en låt som bare er proppa full av samples spesielt fra VEC-pakkene og layer på layer med nexus, og deretter skryter av at den er produsert på 2 timer.

Desverre.
DAE
Trådstarter
Jeg er ikke ute etter å diskutere hvordan andre lager sangene sine, denne tråden handler om hva jeg har laget =) Og om du ikke har tid til å høre, så trenger du ikke å kommentere heller

Takk
▼ ... over en uke senere ... ▼
DAE
Trådstarter
Ny låt:

https://www.youtube.com/watch?v=Z9xfaSxzKns

Setter pris på konstruktive komentarer som kan hjelpe meg til å bli bedre
Sitat av DAE Vis innlegg
Ny låt:

https://www.youtube.com/watch?v=Z9xfaSxzKns

Setter pris på konstruktive komentarer som kan hjelpe meg til å bli bedre
Vis hele sitatet...
Denne var kul! Mye bedre enn de to andre
▼ ... noen måneder senere ... ▼
DAE
Trådstarter
https://www.youtube.com/watch?v=aSSCYQymi_U

Lenge siden jeg har lagt ut noe, her er en kjapp en med prosjektfil
Oi. Her var det fryktelig mange ting som jeg kjenner jeg vil ta tak i...

For det aller første: Til Obster og Bruskork1: tenk litt gjennom hvorfor dere føler trangen til å si de tingene dere har sagt i denne tråden. Uavhengig av om dere faktisk har rett, så er det sykt flaut å se på dere lufte skittent tøy.

Til trådstarter: Det er ganske dårlig stil å melde seg på freak kun for å spørre etter feedback på sin egen låt. Per dags dato har du syv innlegg, hvorav alle er i denne tråden. Hvis du ønsker at andre skal bruke tid og energi på å gi deg feedback, så er det sikkert en fordel hvis du gjør dette litt mot andre selv. Gi og ta, som de sier.

Når det er sagt så er det litt vanskelig å gi feedback til sånne som deg, og jeg skal forklare hvorfor. Når folk her inne spør etter feedback, så er det stort sett på låter som er jevnt over ganske dårlige. De låtene er det lett å peke ut feil på.

Du, derimot, er for god til å lage sånne låter. Men du er også for dårlig til at du lager gode låter som folk bare kan rose. Så du sitter i et slags limbo, hvor bare kvalifiserte folk -- eller de som bruker litt tid og energi -- kan gi deg god feedback.

Jeg liker ikke musikken din. For det første er det dårlig, og for det andre er det ikke min stil.
Er det bedre en medianen her inne? Utvilsomt. Men forskjellen for meg blir at jeg ikke ser noe glimt av potensiale eller krativitet i det hele tatt i musikken din. Der de andre låtene jeg hører er upussede diamanter er dine låter bare en pusset sten. Det er ikke liv, sjel, eller hjerte i det. Jeg innser at det ikke er det du prøver å få til, så det er kanskje litt poengløs kritikk, men det er nå en gang det jeg fikk ut av det.

Stå på, du får sikkert solgt greiene dine en vakker dag.
DAE
Trådstarter
Takk for langt svar Lonely robot!

Tar svaret til meg og skjønner godt hva du mener.

Lite tid til fl studio/youtube/freak nå som det er sommer, kommer sterkere tilbake!
▼ ... noen uker senere ... ▼
DAE
Trådstarter
Ny låt. Usikker på hvilken sjanger, progressive house muligens?
Hvertfall, her er den:

https://www.youtube.com/watch?v=S0f7UKbgExk