Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3176
Halla!
Jeg trenger en ny serie å se på.
Jeg ser på Hannibal, GOT, Vikings, Criminal minds.
Liker spenningsserier
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Stargate SG-1
Basert på de du har nevnt, så anbefaler jeg:

Spartacus: War of the Damned
Generation Kill
Rome
High Magus
10100's Avatar
Breaking Bad
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Har vi ikke en slik tråd fyyyllt med over 10000 serier?
Jersey shore.
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Big Bang Theory
Dexter
Prison Break
Sitat av Benjy Vis innlegg
Har vi ikke en slik tråd fyyyllt med over 10000 serier?
Vis hele sitatet...
Denne du tenker på?

Ellers er Warehouse 13 en serie jeg akkurat har begynt på.
Sitat av Benjy Vis innlegg
Har vi ikke en slik tråd fyyyllt med over 10000 serier?
Vis hele sitatet...
... jeg tror meningen er litt å se på seriene trådstarter nevner, og deretter komme med råd basert på dem. Da kunne man hatt flere tråder med litt forskjellige utgangspunkt, og andre lesere kunne se igjennom den som passet best.

I praksis virker det som folk flest oppfører seg som hjernedøde idioter og bare slenger ut navnet på favoritt-serien sin uavhengig av hva trådstarter ber om dog.. men konseptet med å ha flere tråder er iallefall greit nok i seg selv.. det bare fucker seg litt til når konseptet møter virkeligheten
Sist endret av DumDiDum; 12. mai 2013 kl. 20:52.
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
... jeg tror meningen er litt å se på seriene trådstarter nevner, og deretter komme med råd basert på dem. Da kunne man hatt flere tråder med litt forskjellige utgangspunkt, og andre lesere kunne se igjennom den som passet best.

I praksis virker det som folk flest oppfører seg som hjernedøde idioter og bare slenger ut navnet på favoritt-serien sin uavhengig av hva trådstarter ber om dog.. men konseptet med å ha flere tråder er iallefall greit nok i seg selv.. det bare fucker seg litt til når konseptet møter virkeligheten
Vis hele sitatet...
Jeg tror poenget er at TS er lat og ikke gidder søke seg frem.

Liker han spenningsserier finner han alt om dette imdb.com. Der får du også vite hva tusenvis av mennesker synes, ikke bare noen utvalgte medlemmer på freak.

Søker han på "series like X" på google får han opp mange lister som allerede er laget.

Dessverre er folk late og vil ha alt servert på et sølvfat.
Sist endret av Freakaholic; 12. mai 2013 kl. 21:25.
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Søker han på "series like X" på google får han opp mange lister som allerede er laget.
Vis hele sitatet...
Tja... en iallefall.

Jeg synes ikke kategoriene på IMDB fungerer spesielt bra heller.. og hvis du ikke synes denne typen tråder har noe verdi trenger du jo verken å poste eller lese dem
Trådstarter
33 5
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Jeg tror poenget er at TS er lat og ikke gidder søke seg frem.

Liker han spenningsserier finner han alt om dette imdb.com. Der får du også vite hva tusenvis av mennesker synes, ikke bare noen utvalgte medlemmer på freak.

Søker han på "series like X" på google får han opp mange lister som allerede er laget.

Dessverre er folk late og vil ha alt servert på et sølvfat.
Vis hele sitatet...
Er det vanskelig for deg at noen spør om hjelp fra andre? Det er et forum.....
Har endret litt mening, for nå har jeg kommet til episode 8 i første sesong, og selv om serien har en viss underholdningsverdi, synes jeg IMDb ratingen er litt ufortjent høy, men mulig det tar seg opp etter hvert.
Den kvinnelige hovedrolleinnehaveren ser tidvis ut som hun har et nebb, noe som enten skyldes en noe overdreven silikoninnsprøytning eller bare et mislykket forsøk på å se sexy ut. Noe som til tider blir litt komisk og passer veldig dårlig til rollefiguren.

Name:  Warehouse 13.3.png
Views: 310
Size:  71,9 KB

Jeg synes også at det blir lite spenning og mye tull, men om science fiction er din greie, kan det være at denne serien faller i smak. Jeg for min del synes nok det blir litt i overkant virkelighetsfjernt.
games of thrones
The Walking Dead. Andre sesong er kjedelig og lite skjer, men serien tar seg opp i sesong tre.
Walking Dead tar seg ikke opp i sesong 3, alt det nye skjedde i sesong 1. Skal ikke spoile noe for noen her, men walking dead bare drar det ut mest mulig.
The following burde falle i samme kategori som seriene TS nevner, her kan du streame hele sesong 1.
Jezus. Det er sikkert 278 like tråder som dette rundt om kring på freakforum. Enten søk eller vær litt mer spesifikk med hva du ønsker å se på. Jeg tar meg friheten til å quote meg selv.

Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Serier jeg ser på eller har sett ferdig. Alfabetisk rekkefølge.

24 - Actionfylt bra serie. 8 sesonger med gøy.
Alcatraz - Hvis du kjeder deg, ble kansellert etter sesong 2.
Alphas - I samme bane som Heroes eller the 4400. Mennesker med spesielle krefter. Jeg liker den.
Anger Management - Hvis du kjeder deg, Charlie Sheen.
Arrested Development - Desidert den beste komiserien noensinne laget.
Arrow - Relativt dårlig serie, men igjen; den funker hvis du kjeder deg.
Better Off Ted - Kansellert etter sesong 2, men det som gikk var ganske morsomt.
Boardwalk Empire - Forbudstiden i USA. Bra dramaserie.
Breaking Bad - Ekstremt bra serie. SE hvis du ikke har sett den enda!
Burn Notice - Macgyver meets guns and explosives. OK serie.
Californication - En av de bedre komediene som har gått.
Chuck - Jeg gikk lei etter sesong 2. Hvis du kjeder deg.
Community - Også en av de bedre komediene.
Dark Angel - Jessica alba kicks ass. Jeg elsker denne serien, men de fleste hater den. xD
Dexter - Elendig skuespill, men historien er bra nok til at alle bør få den med seg.
Dirty Sexy Money - Vet ikke helt hva jeg synes om denne, men så ferdig 3 sesonger uten å kjede meg.
Entourage - Også en av de bedre komediene. Pluss mange sesonger.
Eureka - Sci-fi. Jeg liker den, men den kan bli merkelig til tider.
FlashForward - Ble kansellert allerede etter S1. Det som gikk var bra.
Franklin & Bash - En av de dårligere komediene. Men funker hvis du kjeder deg.
Fringe - En av de merkeligste seriene jeg har sett. Jeg digger den.
Game of Thrones - Awesomesauce. Min all time favourite. SE!
Gossip Girl - Ja, jeg liker den. Teenage drama all the way baby!
Hajime no Ippo - Den beste anime-serien jeg har sett, og den eneste som var verdig til å komme på min favourite-liste.
Hannibal - Helt ny serie fra 2013. De 2 episodene som har kommet virker bra.
Hell on Wheels - No explenation needed. Denne serien er så macho som du får det. Jeg digger det!
Heroes - Mennesker med overnaturlie evner. Jeg elsker den.
House - Jeg så 8 sesonger uten å kjede meg.
How I Met Your Mother - Se hvis du kjeder deg.
Human Target (2010) - Se hvis du kjeder deg.
Hunted - Kansellert etter S1. Men det som gikk virket bra.
It's Always Sunny In Philadelphia - En av de bedre komediene.
Jericho - Awesomesauce. Denne serien er fantastisk. Hvis du ikke har sett den, se den nå!
Justified - Blandete følelser. Jeg gikk ganske lei etter S2. Men hvis du kjeder deg...
Leverage - S1 er bra. Resten er hvis du kjeder deg.
Lie to Me - Hvis du kjeder deg.
Lilyhammer - Norsk serie! Fantastisk gøy.
Louie - Komedie for deg som liker sånt. Se standupen til Louis CK først. Jeg digger den mannen!
Misfits - Britisk svart komedie. De 2 første sesongene var ekstremt bra.
Modern Family - Hvis du kjeder deg.
Nip/Tuck - Drama på sitt beste. Jeg ELSKER denne serien.
Numb3rs - Meh.
Outsourced - Kansellert etter S1. Men jeg synes den var morsom!
Parks and Recreation - Fantastisk bra komedie. Jeg digger den!
Party Down - Relativt bra komedie. Kansellert etter S2.
Planet Earth - For deg som liker sånt. Dokumentar om jorden. Ekstremt bra laget. Last ned i 1080p!
Prison Break - SE!
Revolution (2012) - Hvis du kjeder deg kan det være fint med litt action.
Rubicon - Synd denne ble kansellert så fort. Den var bra.
Shameless (US) - Fantastisk bra serie. Dramakomedie. SE!
Sons of Anarchy - Brutal serie om en motorsykkelgjeng. Ekstremt bra!
Spartacus: Gods of the Arena - Tiden til gladiatorene før Spartacus kom inn i bilde. Samme greien som Spartacus.
Spartacus: War of the Damned - Jeg elsker elsker elsker denne serien. Siste episode var i helgen. Awesome!
Suits - Helt grei serie.
Supernatural - Se til S5 ihvertfall. Etter det begynte den å suge.
Terra Nova - Kansellert etter S1. Artig serie. Jeg likte det som kom!
The 4400 - Overnaturlie evner, igjen. Men denne serien er den beste av de alle fra den sjangeren.
The Event - Kansellert. Se hvis du kjeder deg.
The League - En av de dårligere komediene. Se hvis du kjeder deg.
The Mentalist - Noen episoder kan bli ganske kjedelig. Men det er en bra serie!
The River - Jeg hater at denne ble kansellert! Den sesongen som kom var helt ekstremt bra. Elsk/hat serie. Jeg elsket den.
The Sopranos - Hvis du ikke har sett sopranos enda, så bør du gjøre det.
The Walking Dead - Alt for mange logiske brister og whatnot. Jeg ser på den nå bare fordi jeg vil vite hvordan den ender.
True Blood - VAMPYRER! Jeg elsker denne serien!
Twin Peaks - Merkelig, gammel serie. Jeg liker merkelig.
Vegas - Se hvis du kjeder deg.
Vikings - Har bare sett 3 episoder enda, men den virker veldig bra!
Warehouse 13 - I samme bane som Eureka. Artig serie for deg som liker sånt.
Weeds - En av mine all time favourites. Jeg elsker denne serien over alt på jord.
White Collar - Artig serie, men kan bli kjedelig i lengden.
Workaholics - Se hvis du kjeder deg.
Vis hele sitatet...
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Liker han spenningsserier finner han alt om dette imdb.com. Der får du også vite hva tusenvis av mennesker synes, ikke bare noen utvalgte medlemmer på freak.
Vis hele sitatet...
Nå er meningene til diverse freakere mye mer verdt enn det resten av verdens meninger er da.
Sist endret av Boo-Boo; 19. mai 2013 kl. 01:11.
Bates Motel
Jeg har også begynt på to nye serier, og har oppdaget at en serie utenom der mangler på listen min.

The following som theWall nevnte er voldsomt underholdene!
Banshee er også veldig kjekk!
Og sist men ikke minst, som av en eller annen grunn ikke er på mitt favourit-liste, kommer THE SHIELD!

Alle disse tre er ekstremt bra spenningsserier.

http://i43.tinypic.com/e66ag4.png

For de av dere som har vanskeligheter for å lese. Nå får dere bilder også!