Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1945
Hallays.

Er 18 år og tenkte jeg skulle ta en spontan tur til Puerto Rico, og tenkte i denne forbindelse skulle jeg høre med mine gode, ukjente freak-venner om noen av dere kunne tenkt dere og joine.

Alder er irrelevant, og tenkte det bare skulle være en uke med all inclusive ( Veldig jeft mtp drikker opp alt av lommepenger).
Hvilken Puerto Rico?
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av esl Vis innlegg
Hvilken Puerto Rico?
Vis hele sitatet...
Gran canaria.

http://www.startour.no/feriereiser/s...3f920b1cecdc62
Ikke at du ber om forslag til reisested, men jeg anbefaler likevel andre steder i Spania! Går da utifra at du er en festglad 18åring som vil omgåes jevnaldrene Puerto Rico er et veldig familievennlig sted, finnes dog selvfølgelig bra uteliv der.. Når tenkte du å reise?
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Har vært der før, og stedet er helt fantastisk. Får penger 10ende august, og reiser ganske omgående etter det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Om du skal til Gran Canaria for å feste, så er nok Playa del Ingles bedre. Står en del om Playa her:
http://spaniareise.com/2012/04/21/fe...-gran-canaria/

Puerto Rico er en svært bra plass om du skal slappe av og nyte livet. Kan skrive under på at det er mange nordmenn der ihvertfall.
Puerto Rico har da ganske bra uteliv.

Men jeg ville anbefalt at du flyr med Ryan Air ned til Malaga, noe som er veldig billig.

Finner deg et hotel eller leilighet å leie i Marbella og tar festinga på Puerto Banus. Utrolig mye fint å se på der.

De råeste bilene, båtene og damene (spesielt MILFS).


Bare et forslag
Om du forteller litt om deg selv er det større sannsynlighet for at noen blir med
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Har vært der før, og stedet er helt fantastisk. Får penger 10ende august, og reiser ganske omgående etter det.
Vis hele sitatet...
Skal til Puerto Rico selv, vært der før og vet om alt som bør vites om . Har ingen å dra med selv;P. Spørsmålet er når?.
Jeg liker best GC om vinteren ihvertfall.
Sitat av BoinTjau Vis innlegg
Skal til Puerto Rico selv, vært der før og vet om alt som bør vites om . Har ingen å dra med selv;P. Spørsmålet er når?.
Vis hele sitatet...
Sitat av BoinTjau Vis innlegg
Skal til Puerto Rico selv, vært der før og vet om alt som bør vites om . Har ingen å dra med selv;P. Spørsmålet er når?.
Vis hele sitatet...
Hvis du sender meg pm mot den kalde tiden Januar, så skal du se at jeg ikke hefter å være din/andres reisegale venn
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av BoinTjau Vis innlegg
Skal til Puerto Rico selv, vært der før og vet om alt som bør vites om . Har ingen å dra med selv;P. Spørsmålet er når?.
Vis hele sitatet...
Vi har funnet ut vi drar heller til San Agustin i Desember grunnet bedre All Inclusive tilbud. 14 dager for 7000 kr per snute, er overkombart.

Har en kompis som er med.
Sist endret av Mozzie; 24. juli 2012 kl. 07:15.
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Vi har funnet ut vi drar heller til San Agustin i Desember grunnet bedre All Inclusive tilbud. 14 dager for 7000 kr per snute, er overkombart.

Har en kompis som er med.
Vis hele sitatet...
San Agustin kan bli litt kaldt i desember, men du får en kort vei til Playa del Ingles da

I vintermåneden er sør på øya klart best spør du meg. Og taxi inn til Ingles om man skal ha seg en fest eller to
Sist endret av let100; 24. juli 2012 kl. 18:48.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Det blir San Agustin grunnet billg All Inclusive-tilbud så akkurat den er bombastisk.

Jeg lurte på, er det noen av dere som vet om det er noen muligheter til og få kjøp seg noen billige høyttalere der nede kun for og ha under oppholdet? Type Logitech Z203 eller lignende for bruk i hotellrom/veranda.
Billigere med elektronikk i Norge faktisk
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Det blir San Agustin grunnet billg All Inclusive-tilbud så akkurat den er bombastisk.

Jeg lurte på, er det noen av dere som vet om det er noen muligheter til og få kjøp seg noen billige høyttalere der nede kun for og ha under oppholdet? Type Logitech Z203 eller lignende for bruk i hotellrom/veranda.
Vis hele sitatet...
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av let100 Vis innlegg
Billigere med elektronikk i Norge faktisk
Vis hele sitatet...
Ja men gidder ikke reise tungt, har bare tenkt til og ha noe dugelig til og spille musikk på de kveldene vi ikke er på byen.
Ha med et billigt bra og la det bli igjen? Så har du litt ekstra plass når du skal hjem igjen og..