Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 865
Noen som kan anbefale noen bra artister som har musikk som kan ligne på Odd Future sin type musikk?
For og få lignende musikk, så kan du jo søke på odd future i spotify, det kommer jo opp related artists der Om du ikke allerede har prøvd det såklart.
Det har jeg allerede prøvd, men er alltid noen artister som ikke er på spotify, eller som ligger 'godt gjemt' på nettet
De fleste som er i ''lista'' der er medlemmer i Odd Future (OFWGKTA), men skal sjekke ut de andre. Takk for tipset!
Longtime lurker.
Biggie smalls's Avatar
Sjekk ut "Hopsin" han er ganske vill!
Kan vel nesten sammenligne han med oddfuture,
Ettersom at han også har fete/ville tekster.
Odd Future er på mange måter vår tids Wu-Tang Clan. Men hva med A$AP gutta? A$AP Rocky er den mest kjente.
Spaceghostpurrp har vell en ganske lik stil som wolf gang.

SPACEGHOSTPURRP - Captain Planet
Hopsin A$AP og Wu-Tang har jeg hørt før
men OF-gjengen HATER å bli sammenlignet med Wu-Tang Clan, hahaha.
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Odd Future er på mange måter vår tids Wu-Tang Clan. Men hva med A$AP gutta? A$AP Rocky er den mest kjente.
Vis hele sitatet...
Ja, herlig at både A$AP Rocky og Odd Future spiller på Øyafestivalen.
Du må være litt mere spesifikk siden alle i odd future har sin egen stil. Domo genesis, mike g, earl, tyler, mellowhype, frank ocean osv. Ingen av de har lik stil. men du tenker nok på tyler? A$ap gutta har ikke lik stil som han, eller, kanskje A$ap Ant ( http://www.youtube.com/watch?v=oWU14...eature=related )
Jeg synes heller ikke at Wu har lik stil heller. Alle i wolf gang har sin helt egen stil, og så langt har jeg ikke hørt noe lignende.

Mange over her sammenligner Hopsin med tyler, kun fordi begge to har det "insane" imaget, men stilen, beats osv er ikke i nærheten av hverandre.

Du burde skjekke ut Loiter squad (Serie laget av gutta fra odd future) Hvis du ikke allerede har skjekka det ut
Sist endret av Door145; 9. mai 2012 kl. 16:04.
Jeg vet at det er flere medlemmer, har alle albumene fra alle medlemmene på ipoden
Men tenker på den generelle greia dems, litt 'original' rap.
Har sett en del på Loiter Squad allerede, hahaha
Vet ikke hvor likt det er OFWGKTA og Hopsin, men synes Machine Gun Kelly er ganske tøft, litt lik rappestil til flere i Odd Future også.
Insane Clown Posse.. heh
Jeg liker Odd Future, og synes Camp Lo er kule, mye av samme grunn. Uten at jeg kan peke på akkurat hva!
Sitat av thatcanonguy Vis innlegg
Jeg vet at det er flere medlemmer, har alle albumene fra alle medlemmene på ipoden
Men tenker på den generelle greia dems, litt 'original' rap.
Har sett en del på Loiter Squad allerede, hahaha
Vis hele sitatet...
Åh, allright, fint og se flere storfans!
Du burde skjekke ut mobb deep (http://www.youtube.com/watch?v=sFMytMLlShM) og Joey bada$$ (http://www.youtube.com/watch?v=DDWAk8-leVA)
Første jeg kom på
Du burde sjekke ut Rhyme Asylum, de er ganske hissige. Har lytt trøkk i seg når de rapper og tekstene "sjokkerer" litt. Så blir vel i samme gate.

De har heller ikke noe platekontrakt, så du vet de holder deg litt mer ekte enn andre!
Sitat av Pisspreik Vis innlegg
Insane Clown Posse.. heh
Vis hele sitatet...
Det der var sære greier.. haha!
Men er sikkert sånt man må vende seg til, husker at jeg ikke kunne fordra musikken til OF før, nå hører jeg nesten ikke på annet
Dope D.O.D er fett selv om de kjører en egen greie!
Sitat av Cats Vis innlegg
Dope D.O.D er fett selv om de kjører en egen greie!
Vis hele sitatet...
Har hørt en del av de også