Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2083
Hei!
Kunne hatt behov for et par kjappe råd her. Leiekontrakta går ut 16/04 så er ikke skikkelig stress helt enda, men situasjonen er slik at det er en del kokain-rester på putene og i sofaen som tilhører huseier. I tillegg så har vi sinnsyke mengder hasjbiter og flekker som er stivna godt fast i parketten på gulvene i alle rom.

Forslag til hvordan jeg kan fjerne dette før jeg skal flytte ut?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke råd om kokainet, men med hasj flekkene så har jeg selv bare tatt en linjal av metall eller noe lignende, feks. en sparkel spade, også bare gå over alle utsatte steder med den.
Hasjen kan du å fjerne med litt sprit tenker jeg.
Hasj flekkene tar du med fleste løsemidler som sprit, aceton, White spirit osv osv
Det mest tilgjengelig er vel salmiakk og billigst, funker vel greit på cola rester selv om jeg aldri har klart å grise til noe med cola flekker annet enn Coca cola ��
Du trenger en fyr på speed som har lyst på gratis pute-cola og god gulv-bønne. Vips, ikke en smule igjen
Du kjøper nye puter og hasj flekkene skal være mulig å fjerne med litt kraftig eddik
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fjern synlige flekker, vask leiligheten ren som du skal ved utflytting. Om det er noe kolastøv i puter så er det ingen som vet om det utnom deg, ikke noe stress.
Putetrekk hiver du i vaskemaskinen på 30 grader finvask eller vasker for hånd i en balje, sofaen støvsuger du først for så å bruke sånn klesrulle med lim på, og evn sofarens eller tepperens spray og vaske med klut etter instruksjonen på rensen.

Hasjrester på gulvet fjerner du ved å sette av noen timer med lommelykt og linjal eller is-skrape, er det noen som sitter ekstra godt så ta å legg en svamp med varmtvann oppå og press (ikke med så mye vann i at det blir en stor dam) så skal det bli lettere å skrape vekk når hasjen og klisteret er mykere. Støvsug gulvet etterpå og ta en ordentlig gulvvask eller betal vaskehjelp for flyttevask.
Takk for flere gode svar!
Vært våken på Liso i natt og tatt husvaska. Nå mangler det bare å skrape hasj-rester fra gulvet og rense sofaen så er vi i mål!
Dette er enkelt, her skal du få den absolutt beste løsninga som er å oppdrive

Denne tar alt, stol på en som rengjør båter på 70-80-90for pg i 20-30millioners klassen der eierene virkelig har vært noen jævla griser de 3 siste mnd. Kokain restene her og der, søl etter øl, rødvin, champagne, spy, piss og sæd
https://nettbutikk.wuerth.no/maskine...ser-seg-10-2-1

Nå over til bønne problemet

https://www.obsbygg.no/maling-tapet-...B&gclsrc=aw.ds q

Bare skrap så mye du kan, ta vare på alle piece du finner, putt de i en liten skål. Når alt er samla så vasker du over alle flekkene på gulvet med isopropanol. Nå slenger du litt mer isopropanol i skåla med all bønna,så lager du olje ut av det. Da kan du late som alle de småkickerne var investeringer til olje prosjektet når du flytter ut
Sitat av Båtbåtbåt Vis innlegg
Dette er enkelt, her skal du få den absolutt beste løsninga som er å oppdrive

Denne tar alt, stol på en som rengjør båter på 70-80-90for pg i 20-30millioners klassen der eierene virkelig har vært noen jævla griser de 3 siste mnd. Kokain restene her og der, søl etter øl, rødvin, champagne, spy, piss og sæd
https://nettbutikk.wuerth.no/maskine...ser-seg-10-2-1

Nå over til bønne problemet

https://www.obsbygg.no/maling-tapet-...B&gclsrc=aw.ds q

Bare skrap så mye du kan, ta vare på alle piece du finner, putt de i en liten skål. Når alt er samla så vasker du over alle flekkene på gulvet med isopropanol. Nå slenger du litt mer isopropanol i skåla med all bønna,så lager du olje ut av det. Da kan du late som alle de småkickerne var investeringer til olje prosjektet når du flytter ut
Vis hele sitatet...

Helt konge!
Type du
Kryp rundt på hele gulvet og skrap av med en liten kniv, det hadde jeg heller gjort enn å bruke sprit, vask med salmiakk etterpå og grønnsåpe etterpå elns. Vask gardiner og spesielt lister! Vask gulvet helst flere ganger, det er mye mer skittent enn du tror, tenker jeg
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger ikke noe sparkelsett for å fjerne hasj fra gulvet. Bruk en liten kniv eller et flatt skrujern, funker som bare faen