Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1847
Hei!

Opplever tekst på sider som facebook, freakforum med mer plutselig veldig mye mindre enn det skal. Det er slik i 100% zoom, altså skulle det ikke vært slik. Teksten er også utydelig så om jeg zoomer inn blir teksten mer utydelig.

Håper noen her kan ha hatt samme problemet selv og vet hvordan det kan løses.

Kan også til info melde om at det skjer med alle nettlesere på denne PCen

Sjekket med IE og Chrome: Tekst er liten
Sjekket med Firefox: Ingen problemer.
Forvirret som bare det, men forsøker å reinstallere chrome og kommer tilbake.
Sist endret av 4Rooted; 4. september 2014 kl. 23:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Greit nok.
Trådstarter
Prøvde reinstall av Chrome i stad - ingen forskjell.
Nå ser jeg dog at Chrome 37 ikke er aller siste utgave så tar den i morgen.
Det som er rart med denne buggen er at PC 2 ikke har samme problem med Chrome og at denne pcen virket helt fint til ca nå..
Sist endret av 4Rooted; 4. september 2014 kl. 23:50.
Greit nok.
Trådstarter
Chrome 37 ikke er aller nyest som i at det er en Beta og ikke en Release**
Sitat av 4Rooted Vis innlegg
Chrome 37 ikke er aller nyest som i at det er en Beta og ikke en Release**
Vis hele sitatet...
Bare av ren nysgjerrighet:
Hvorfor ikke bare oppgradere til siste versjon?
Har samme problemet.
Oppstod for 2-3 dager siden..

Hmm
Greit nok.
Trådstarter
Prøvde å installere Chrome beta (chrome 37) men vet er fremdeles slik.
Noen som vet hva det kan skyldes?

http://i.imgur.com/HWHdnDz.png Slik ser det ut.
For meg ble plutselig Freak.no helt merkelig, men jeg kan ikke se at det har hendt på noen andre sider.

Har eksakt samme versjon av Chrome på laptoppen, men der har jeg ikke det problemet, noen med noen hint..?



Har prøvd å cleare alt som er relatert til google chrome, men det hjalp ikke.
Sist endret av Freddy_fred5; 5. september 2014 kl. 15:46.
Samme her Freddy.

Kom hjem fra jobb nå og merket at teksten på FF er helt annerledes enn det bruker å være. Det var faktisk ikke noe godt å ha det sånn.

Har samme Chrome versjon på jobb og der har jeg ikke noe problem.
Kan være for at det snart er et år siden sist jeg var innlogget aktivt, men jeg ser ingen galt med teksten, ser akkurat slikt ut som på bildet til Freddy.
Hvordan skal den egentlig være?
Se på forskjellen mellom linker jeg har trykket på og linker jeg ikke har trykket på, de skal være like.
(De er iallefall det på alle andre av mine enheter)

Ja btw, jeg har V.37+
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Se på forskjellen mellom linker jeg har trykket på og linker jeg ikke har trykket på, de skal være like.
(De er iallefall det på alle andre av mine enheter)

Ja btw, jeg har V.37+
Vis hele sitatet...
Virker som om dette er tråder hvor du allerede har sjekket siste svar. Har vært sånn hos meg (Safari) i lang tid.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Se på forskjellen mellom linker jeg har trykket på og linker jeg ikke har trykket på, de skal være like.
(De er iallefall det på alle andre av mine enheter)

Ja btw, jeg har V.37+
Vis hele sitatet...
Tenker du at den ikke er bold? Slik har det vært i lang tid her såvidt jeg veit, er når det ikke har vært aktivitet siden sist du var innom.
Se på understreken, om jeg får litt tid til å komme meg tilbake til datamaskinen skal jeg demonstrere

"riktig"/hva som er på alle andre enhetene mine:
http://i.imgur.com/YumVUIy.png

"feil"/hva som bare er på desktoppen:
http://i.imgur.com/GCAfqeO.png
Sist endret av Freddy_fred5; 5. september 2014 kl. 20:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.