Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1300
Lurer på om jeg kan få Ios 8 betaversjonen på iphonen min? uten å betale 500 kr i året for utviklerabbenoment. noen som kan hjelpe meg? har en god med apple, iphone og mac. husker at når ios 7 beta kom. så kunne jeg installere det uten å betale for utviklerabbenoment.
Evad3rs.net er en fake blog. De utgir seg for å være dem og så til slutt skrive "Du må vente"

Nederst på siden hotline sendte står det:
P.S. Dont forget - How to install iOS 8 beta without UDID registration? Nothing. Only with UDID registration.

Altså, enten må du registere din UUID(Google it), ellers så venter du til en lekket iOS 8 GM kommer (samme som utgaven som kommer ut til oss, bare at den sendes til fabrikker)

Se også her:
http://www.evad3rs.net/2014/04/jailb...-believe.html?
Les nøye på slutten..
Sist endret av 4Rooted; 24. juli 2014 kl. 22:58.
evad3rs.net er en taper med Google Translate som utgir seg for å være evad3rs, du kan kalle det en kinesisk kopi. De ekte evad3rs finner du på twitter.com/evad3rs, og de skriver ordentlig engelsk.