Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 706
Da jeg endelig klarte å miste lappen for ruskjøring slutten av forje måned, skjønte jeg at det er EL-sparkesykkel som gjelder fremover. Har tittet på mange sider, samt at jeg hører Stayclassy og SparkX kun bedriver svindel.

Vanskelig å skulle bestemme seg i et helvetes rot av et nett-utvalg. Kan fint legge 15-20K i det, men trenger noe som kan kjøre fort og med lang rekkevidde. helst 80km/t+ og så lang rekkevidde som bare mulig.

Noen forslag eller folk som sitter hjemme fornøyd med et produkt som ikke har knekt i to?
Du vil ikke gå 80km/t på en el-sparkesykkel, da er det nesten bedre at du kjører bil ulovlig heller( for din egen del iallfall).
Er vell like stor straff for begge deler nå?

Nei, jeg tror du skal kjøpe deg el-sykkel heller.
Kan anbefale nitrox 2000w. Denne er fulldempet og går rundt 60 originale. Kan også montere sete. Tror de har rekkevidde rundt 30km og har du litium batteri så er det null stress å ha en batteripakke til i en ryggsekk feks.

El sparkesykler er kjempelett å trimme man bytter bare batteri og kontrollboks. BLDC motorene er stort sett like og man kan oppgradere helt fint fra 24V til feks 72V uten å bytte motor.

Det største problemet med å trimme billig scootere er at de har null demping og man får fort vondt i beina av all vibrasjonen.

Derfor ville jeg valgt nitrox, så kan du heller trimme den ytterligere om 60 er for lite.
Sist endret av Bluesky_; 12. september 2023 kl. 17:10.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Kan anbefale nitrox 2000w. Denne er fulldempet og går rundt 60 originale. Kan også montere sete. Tror de har rekkevidde rundt 30km og har du litium batteri så er det null stress å ha en batteripakke til i en ryggsekk feks.

El sparkesykler er kjempelett å trimme man bytter bare batteri og kontrollboks. BLDC motorene er stort sett like og man kan oppgradere helt fint fra 24V til feks 72V uten å bytte motor.

Det største problemet med å trimme billig scootere er at de har null demping og man får fort vondt i beina av all vibrasjonen.

Derfor ville jeg valgt nitrox, så kan du heller trimme den ytterligere om 60 er for lite.
Vis hele sitatet...
Høres ikke dumt ut.
Fant denne:
https://www.ruller.no/vare-produkter...trox-rs3200-v2

Burde vell være en av de bedre EL-sparkesykkelene som er mulig å få tak i?
E-WHEELS E7 eller VSETT 7/8/9/10+
Sitat av Salvia10 Vis innlegg
Høres ikke dumt ut.
Fant denne:
https://www.ruller.no/vare-produkter...trox-rs3200-v2

Burde vell være en av de bedre EL-sparkesykkelene som er mulig å få tak i?
Vis hele sitatet...
Hvor er dempingen? Og rister den fra hverandre? Nei, vet ikke jeg men jeg ville vært noe skeptisk til egen sikkerhet. Tenk hvis en f.eks treffer en dump med en sykkel uten demping. Med noe demping i det minste har en nå i alle fall muligheten til å hente det inn.

Synes f.eks noe slikt ser bedre ut:

https://youtu.be/l4AwGG2-dzg?si=NtZakXTYpX5HyEOK