Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 526
Om et par dager drar jeg til USA, men har litt noya fordi jeg har røyka litt i det siste, blant annet igår og er redd for at hvis det er hunder på flyplassen at de skal lukte frem meg og jeg må pisse osv. men er dette noe jeg behøver og bekymre meg for? jeg har ikke tenkt til og ta noe med meg, men hvis det sitter igjen i klærne ellerno.
Altså...
Hundene tar kansje opp lukten og sniffer på deg, men du får ikke noen type straff for dette om du ikke har med deg noe ulovlig da, seffølgelig.
Er veldig få land som straffer for narkotika bruk i ett annet land.
Ikke bekymmre deg og ha en fet tur, James!
Hvorfor ikke bare la klær du har røyket i være igjen hjemme så slipper du og tenke på det?
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av Bemu Vis innlegg
Hvorfor ikke bare la klær du har røyket i være igjen hjemme så slipper du og tenke på det?
Vis hele sitatet...
Kanskje fordi hvis han er en fyr som ikke tenker så langt frem at han kanskje ikke burde røyke et par dager før avreise, kanskje er en som røyker ganske ofte, og dermed har røyka i de fleste klærna hans...