Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 801
Tok 200 mg Tramadol, ikke depot.
Går også på 50mg Zoloft Daglig for depresjon. Tok tram for 2 timer siden, merker meg avslappet, litt mer varm, lettere til sinns.

Skal ikke ta mye mer pga risiko foe serotonin syndrom

Men Zoloften kan vel kanskje gjøre effekten svakere?

Håper effekten er sterkere om 1t.
Hørt d kan ta 2-3 før maksimal effwkt er oppnådd.
Ja, hver svært forsiktig med den komboen. Hvertfall i større doser. For meg endte det med krampeanfall hvor jeg svimte av og våknet til en nesten avbitt tunge...
Sitat av halfagram Vis innlegg
Ja, hver svært forsiktig med den komboen. Hvertfall i større doser. For meg endte det med krampeanfall hvor jeg svimte av og våknet til en nesten avbitt tunge...
Vis hele sitatet...
Tatt 300mg sov 2t 30 min og er i ganske god form.... Frister å ta 100mg til.... Kanskje ikke så lurt?

Sitat av halfagram Vis innlegg
Ja, hver svært forsiktig med den komboen. Hvertfall i større doser. For meg endte det med krampeanfall hvor jeg svimte av og våknet til en nesten avbitt tunge...
Vis hele sitatet...
Nesten avbitt tunge?!

Hvor høy dose brukte du?
Ble d legevakt og sying regner jeg med?

Dumt å dosere mer?
Sist endret av Samael99; 27. januar 2022 kl. 23:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.