Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3219
Lykkelig pessimist
Shlask's Avatar
Igår tok jeg 4 stilnoct, hvor lenge kan dette vises på en stick-test? Har hørt det kan gi falske positiver på benzo.
Stilnoct er vel en type benzo, med spesielt bra innsovningseffekt i forhold til andre benzoer..
Vanlige benzoer kan være i urin i opptil 10 dager.
Veldig kort tid. Halveringstiden til zolpidem er 2-3 timer og man regner det som at stoffet er helt borte etter 5 "halveringstider", tilsvarende 10-15 timer. Etter så lang tid vil man ha halvert mengden zolpidem 5 ganger, altså sitter man igjen med 1/(2^5) av initiell mengde i blodet.

Det er det preparatet som kan slå ut på benzo-tester som har desidert kortest halveringstid, av de jeg vet om...

Edit:

Til over; Stilnoct er "benzodiazepinlignende" z-hypnotika. Det har veldig mye til felles med benzo, men er ikke kjemisk et benzodiazepin...
Sist endret av phish; 4. april 2014 kl. 16:10.
Hei. Tidligere storforbruker av Stilnoct her.

Stilnoct vises IKKE som benzo eller på stick-prøver.
Stilnoct vises i labtester der de tester spesifikt for dette, men jeg har tatt 14 Stilnoct natta før en gang, og var ren.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 4. april 2014 kl. 16:29.
Lykkelig pessimist
Shlask's Avatar
Trådstarter
Pheeew, der forlot den ekle følelsen kroppen. Thanks alot Legevakten og phish!
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Hei. Tidligere storforbruker av Stilnoct her.

Stilnoct vises IKKE som benzo eller på stick-prøver.
Stilnoct vises i labtester der de tester spesifikt for dette, men jeg har tatt 14 Stilnoct natta før en gang, og var ren.
Vis hele sitatet...
Du har kanskje tatt LITT for mange piller når du skrev dette innlegget da.

Iflg Fürst slår stilnoct ut på test for benzo, men hei, du heter jo legevakten og vet helt sikkert best.

http://www.furst.no/analyse-og-klini...iddelanalyser/
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Du har kanskje tatt LITT for mange piller når du skrev dette innlegget da.

Iflg Fürst slår stilnoct ut på test for benzo, men hei, du heter jo legevakten og vet helt sikkert best.

http://www.furst.no/analyse-og-klini...iddelanalyser/
Vis hele sitatet...
Jeg er H E L T sikker på at Stilnoct IKKE vil vises på en stick-prøve.

Jeg sa heller ikke at Stilnoct ikke vil påvises.

Sitat av http://www.furst.no/analyse-og-klinikk/kliniske-problemstillinger/rusmiddelanalyser/
Zopiclon (Imovane) og zolpidem (Stilnoct) er ikke benzodiazepiner, men vil også påvises ved denne analysen i 1-2 døgn etter siste inntak. Dersom 767 Zopiklon er rekvirert, vil prøven bli satt direkte opp på denne analysen.
Vis hele sitatet...
Her står det at Stilnoct ikke er et benzodiazepin, men at Stilnoct kan påvises ved "denne analysen" -> som er en laboratorieanalyse hvor de analyserer for flere stoffer, slik jeg nevnte i mitt forrige innlegg.

Takk for meg!
Sist endret av Rusmisbrukeren; 4. april 2014 kl. 22:08.