Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 12028
Ja tittelen sier jo alt.noen som har tips til legale preparater som kan gi utslag på amfetamin. nb viktig at dette er noe sikkert, så "tror" forslag trengs ikke her

Takker for forslag
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Fant en liten liste:
Amantadine, Bupropion, Chlorpromazine, Desipramine, Dextroamphetamine, Ephedrine, Labetolol, Methamphetamine, Methylphenidate, Phentermine, Phenylephrine, Promethazine, Pseudoephedrine, Ranitidine, Selegiline, Thioridazine, Trazodone and Trimipramine.
Vis hele sitatet...
Her er enda en liste over stoff som kan gi falsk positiv utslag på urinprøver og hva de kan gi utslag som, med kilder: http://www.askdocweb.com/falsepositives.html
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Fant en liten liste:


Her er enda en liste over stoff som kan gi falsk positiv utslag på urinprøver og hva de kan gi utslag som, med kilder: http://www.askdocweb.com/falsepositives.html
Vis hele sitatet...
Promethazine har aldri gitt utslag på noe som helst for meg.
Wellbutrin Retard er et navn på et av legemidlene Dodecha nevner.
Holdt meg våken i 48 timer ved å knaske disse.
Fikk også heftige halliser da doseringen nærmet seg toksidose... (dødelig overdose)

Dette slo ut som amfetamin da jeg til slutt, etter å ha brukt for mye, dro til legevakta for å få behandling for overdose.

Legger til:
Wellbutrin har nesten helt lik molekylær struktur som amfetamin. Google det
Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
Fikk også heftige halliser da doseringen nærmet seg toksidose... (dødelig overdose)
Vis hele sitatet...
Er det toksisk- eller dødelig dose du egentlig mener?!?!

For toksisk dose er når det begynner å dukke opp forgiftningssyptomer. Og dødelig dose er når folk eller forsøksdyr begynner å dø.

Så ved TC50 x mg, så vil 50% av forsøksdyrene eller menneskene begynne å få forgitningssymptomer.
Og ved LD50 x mg, så vil 50% av forsøksdyrene eller menneskene begynne å dø. Slik du skriver dette, viser du at du ikke har peiling på det du skriver om!
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Fant en liten liste:


Her er enda en liste over stoff som kan gi falsk positiv utslag på urinprøver og hva de kan gi utslag som, med kilder: http://www.askdocweb.com/falsepositives.html
Vis hele sitatet...
Wow!

Det står her at Advil (Ibuprofen) gir falskt utslag på cannabis. Betyr dette at jeg bare trenger å ha en boks med ibux?
Jeg mente selvsagt, at det skjer etter x antall milligram.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Fant en liten liste:


Her er enda en liste over stoff som kan gi falsk positiv utslag på urinprøver og hva de kan gi utslag som, med kilder: http://www.askdocweb.com/falsepositives.html
Vis hele sitatet...

Så det vil altså si at Quetiapine(Seroquel) kan gi falsk positiv for amfetamin?
Noen som vet om dette kun er enkle tester, eller om det faktisk kan gi falsk positiv på utvidet urinprøve hos legen også?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg må ærlig innrømme at jeg var litt snurt når jeg svarte på spørsmålet.
Problemet er at det er forskjellige måter å gjøre prøver på, f.eks så kan ibux slå ut som cannabis på en av de eldre urinprøvetypene (som ikke brukes i Norge).

Trådstarter må spesifisere hvilke prøver han skal ta.
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Er det toksisk- eller dødelig dose du egentlig mener?!?!

For toksisk dose er når det begynner å dukke opp forgiftningssyptomer. Og dødelig dose er når folk eller forsøksdyr begynner å dø.

Så ved TC50 x mg, så vil 50% av forsøksdyrene eller menneskene begynne å få forgitningssymptomer.
Og ved LD50 x mg, så vil 50% av forsøksdyrene eller menneskene begynne å dø. Slik du skriver dette, viser du at du ikke har peiling på det du skriver om!
Vis hele sitatet...
Aha! Der lærte du meg hva toksi egentlig er. Trodde det var dødelig. Isåfall omformulerer jeg innlegget:

Fikk heftige halliser da jeg kom opp i toksidose
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av sluch2k Vis innlegg
Så det vil altså si at Quetiapine(Seroquel) kan gi falsk positiv for amfetamin?
Noen som vet om dette kun er enkle tester, eller om det faktisk kan gi falsk positiv på utvidet urinprøve hos legen også?
Vis hele sitatet...
Bumper denne igjen.
Noen som vet om Quetapine(Seroquel) gir utslag på amfetamin?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av sluch2k Vis innlegg
Bumper denne igjen.
Noen som vet om Quetapine(Seroquel) gir utslag på amfetamin?
Vis hele sitatet...
Finner ingenting om det i noen artikler så svaret må vel være; Nei.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er innlagt på en rusinstitusjon, og står på 150 mg Seruquel i døgnet som fast dose. Jeg må avlegge rutinemessige urinprøver, og mine prøver har aldri gitt utslag på amfetamin, hverken her eller i fengsel. Seruquel er en svært vanlig medisin å gi til både rusmisbrukere og innsatte i fengsel, noe som ikke ville blitt gjort hvis det kunne gi falske utslag eller maskere for andre rusmidler.
Sist endret av chrrye; 15. januar 2014 kl. 06:17.
Sitat av skukketrure Vis innlegg
noen som har tips til legale preparater som kan gi utslag på amfetamin.
Vis hele sitatet...
Mottatt og forstått. Utdyp gjerne denne påstanden med hvem som har disse tipsene, og hva tipsene består i/av.
Sist endret av immolo; 15. januar 2014 kl. 14:51.
Wellbutrin, et a-typisk antidepresssiva (Bupropion) kan gi utslag på stimulanter. Dog, det er gjerne slike hurtigtester. Det kommer altså helt an på hva slags tester de bruker.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du ma ikke glemme MDMA, MDA og de stimulantene der.. Samt er det ofte spor av det i cola o.l
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Så ved TC50 x mg, så vil 50% av forsøksdyrene eller menneskene begynne å få forgitningssymptomer.
Og ved LD50 x mg, så vil 50% av forsøksdyrene eller menneskene begynne å dø. Slik du skriver dette, viser du at du ikke har peiling på det du skriver om!
Vis hele sitatet...
*kremt*
Ved TC50/LD50 så vil 50% av forsøksdyrene (eller -menneskene) bli henholdsvis forgifta eller dø om det er ubehandlet.
Sitat av chrrye Vis innlegg
Jeg er innlagt på en rusinstitusjon, og står på 150 mg Seruquel i døgnet som fast dose. Jeg må avlegge rutinemessige urinprøver, og mine prøver har aldri gitt utslag på amfetamin, hverken her eller i fengsel. Seruquel er en svært vanlig medisin å gi til både rusmisbrukere og innsatte i fengsel, noe som ikke ville blitt gjort hvis det kunne gi falske utslag eller maskere for andre rusmidler.
Vis hele sitatet...
La merke til at du bruker Seruquel(Ogsa kalt Quetapin) IKKE BRUK DENNE MEDISINEN. Den har mye mer bivirkninger enn du aner, om du faar den paa avrusning, bytt ut med 50mg atarax 3 ganger daglig, evt. 50mg seroquel rundt middag! Men ikke mer! Dette er en skikkelig drittmedisin som har vaerre bivirkninger enn de fleste rusmidler!

De fleste instutisjoner blir sponsen av legemiddelselskapene som lager medisinene de gir, i dette tilfellet quetapin som er seroquel fra en annen fabrikat! Var sa snill folkens, ikke bruk det, de gir meg psykose enn det fjerner det.. Det, wellbutrin samt abilify er fy fy..
Crazy Son Of A Bitch
Concerta, en medisin får ADHD gjir utslag som amfetamin på urinprøver, en kompis av meg opplevde dette!
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Er det toksisk- eller dødelig dose du egentlig mener?!?!

For toksisk dose er når det begynner å dukke opp forgiftningssyptomer. Og dødelig dose er når folk eller forsøksdyr begynner å dø.

Så ved TC50 x mg, så vil 50% av forsøksdyrene eller menneskene begynne å få forgitningssymptomer.
Og ved LD50 x mg, så vil 50% av forsøksdyrene eller menneskene begynne å dø. Slik du skriver dette, viser du at du ikke har peiling på det du skriver om!
Vis hele sitatet...
Og
Sitat av Geekfreak Vis innlegg
*kremt*
Ved TC50/LD50 så vil 50% av forsøksdyrene (eller -menneskene) bli henholdsvis forgifta eller dø om det er ubehandlet.
Vis hele sitatet...
Hvor er den store forskjellen, du kremter om? For når du begynner å få forgiftningssymptomer, så er du dermed forgiftet. Kanskje begynne ikke var rett ord, men jeg fikk frem mitt poeng slik tålelig greit. Eller?

Sitat av xSAY Vis innlegg
Concerta, en medisin får ADHD gjir utslag som amfetamin på urinprøver, en kompis av meg opplevde dette!
Vis hele sitatet...
For concerta er et amfetaminpreparat. Men da sjekker dem med resepter o.l. Og da finner dem fort ut, at du ikke har resept, som betyr at du har ikke lov å knaske disse!

Ellers har jeg hørt rykter om, at habanero chili, skal slå ut på narkotester.
Sist endret av aluminiumfluorid; 5. februar 2014 kl. 23:10.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av sluch2k Vis innlegg
Bumper denne igjen.
Noen som vet om Quetapine(Seroquel) gir utslag på amfetamin?
Vis hele sitatet...

det tror jeg ikke.... har aldri gitt utslag her hvertfall.