Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2957
Anonym bruker
"Tykk Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Jeg er en gutt på 16 år som har mistet husnøkkelen sin :/
Dette er andre gang jeg har mistet en av mine husnøkler, og foreldrene mine la stor vekt på sist gang at dersom jeg mistet den nye,så skulle jeg ikke få en til..
Jeg har lest at man kan få en kopi av en nøkkel på Jernia, hvordan fungerer dette?
Må jeg være 18 år for å få en kopi av nøkkelen der,uten å fortelle foreldrene mine. Og må jeg ha med orginalnøkkelen eller holder det med en annen husnøkkel som tilhører en av mine foreldre?
du trenger bare en lik nøkkel, de på jernia filer opp ny til deg på 2 min om du er 10 eller 18år
Sist endret av freebird; 1. mars 2017 kl. 01:17.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du trenger som sagt en nøkkel for å få kopi.
Når det er sagt, så er det også litt dumt å ikke si fra, da en nøkkel på avveie ikke er bra. Håper du ikke mistet nøkkelen med et personlig nøkkelknippe som kan identifisere stedet du bor. Da bør du heller si ifra slik at foreldrene kan bytte lås.