Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1287
Noen som har erfaring med disse? Fikk noen av en nabo i går. Har prøvd de en gang tidligere og ble veldig slapp(nesten som benzo) og begynte og hallusinere kraftig i nesten 1. døgn. I følge en kompis går de under navnet; "Påske-egg" og kan være livsfarlig ved overdose. De ser helt like ut som rivotril(2mg) bare at de er blå.

Naboen mente at dette var et barbiratur som nesten ingen får utskrevet lenger.(ludes) Så da lurer jeg på om noen her vet hva det er? har sjekka felleskatalogen, men står ikke så mye der om rus.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Noen som har erfaring med disse? Fikk noen av en nabo i går. Har prøvd de en gang tidligere og ble veldig slapp(nesten som benzo) og begynte og hallusinere kraftig i nesten 1. døgn. I følge en kompis går de under navnet; "Påske-egg" og kan være livsfarlig ved overdose. De ser helt like ut som rivotril(2mg) bare at de er blå.

Naboen mente at dette var et barbiratur som nesten ingen får utskrevet lenger.(ludes) Så da lurer jeg på om noen her vet hva det er? har sjekka felleskatalogen, men står ikke så mye der om rus.
Vis hele sitatet...
Ludes, ble jeg kjent med via ''The wolf of wall street'' filmen som kom ut nå i 2014.

Kan det være at du har fått Original 69, kanskje? Muligens noe kødd er tilsatt, som pcp etc.? Hvertfall så har det ikke blitt gitt ut noen ludes på resept siden tidlig på 70- tallet.
Trådstarter
Ja, stussa litt over det selv. Men han er en gammel "rev" 60 år gammel fyr. Ble også veldig euforisk, nesten som mdma følelese av de. Krasja hardt etterpå og med angst og noia.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei.

Fått tak i noen sånne jeg også. Er vel ett hakk større enn 2mg Rivotril.
Prøvd å søke rundt om informasjon ang. disse, men finner ingenting.. Finner ikke igjen dem på noen engelske Pill Identificators heller..
Så, noen som vet hvordan disse funker? Evnt hva de heter på Engelsk.

Takk på forhånd!