Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 13114
Hei og god jul!

En enslig freak lurer på om noen har plass til en et sted i østfold på nyttårsaften.
Jeg er 19 år, bor i Halden i Østfold. Har billappen og kan kjøre et stykke. Til oslo men ikke lengre helst
Må ordne meg soveplass vis jeg skal til oslo...
Kompisene mine er ikke hjemme på nyttårsaften da de jobber på sjøen.

Aldri deltatt på hverken treffer eller noe lignende så er i grunn litt usikker men jeg tar sjansen!
Er en freak som (tror) er hyggelig å prate med og oppegående person


God jul!
Mvh Curver
Eat to bite?
Curver's Avatar
Trådstarter
Ingen som har plass til en freak på nyttårsaften? Microbump :-)
Mye fyll i bondefylket Sogn og Fjordane på denne spesielle dagen, så velkommen skal du være om du er virkelig, virkelig, viiiiirkelig desperat. <3
Sitat av Curver Vis innlegg
Ingen som har plass til en freak på nyttårsaften? Microbump :-)
Vis hele sitatet...
alle freaks sitter inne og spiller på nyttårsaften
Sitat av weedvolvoturbo Vis innlegg
alle freaks sitter inne og spiller på nyttårsaften
Vis hele sitatet...
Snakk for deg selv...
Kom til Finnmark på fest, kanskje litt langt unna, men ingenting er umulig?
Hemsedal? Bor i Oslo men skal på fjellet Neste år kanskje?
Du er velkommen til Gjøvik! Vi skal røyke, men hvis du heller vil drikke er ikke det noe problem. Tar ca 2 timer å kjøre fra Oslo.

Vi er 19, 18 og 18 btw.
sertifisert idiot
mulighet i moss hvis det ikke er for sent, sendt deg PM
Eat to bite?
Curver's Avatar
Trådstarter
Hehe kanke sitte inne å spille på en dag som nyttårsaften! Rakketer er jo hele morroa!

Finnmark og hemsedal begynner nok å bli et stykke å kjøre ja. Hemsedal er jo ivertfall en god del nærmere, men tusen takk for tilbudet!

i7cpuftw: Tusen takk for tilbudet, dårlig med røyking for meg, men har ikke noe imot det! Har fått tilbud både i moss og i bærum så da slipper jeg å legge ut på en 4 timers tur. Ellers tusen takk!

Cyberlink93: Har svart deg
Sitat av i7cpuftw Vis innlegg
Du er velkommen til Gjøvik! Vi skal røyke, men hvis du heller vil drikke er ikke det noe problem. Tar ca 2 timer å kjøre fra Oslo.

Vi er 19, 18 og 18 btw.
Vis hele sitatet...
Hyggelig å se freaks som er villige til å invitere ukjente medfreaks på fest. Lover bra for fremtidige nff-treff.
Eat to bite?
Curver's Avatar
Trådstarter
Sitat av Forconin Vis innlegg
Hyggelig å se freaks som er villige til å invitere ukjente medfreaks på fest. Lover bra for fremtidige nff-treff.
Vis hele sitatet...
Jepp kjempemorro å se så mange folk som egentlig inviterer en helt ukjent person ja!

Ble litt skeptisk da jeg ikke fikk et eneste svar den første dagen, men nå stormer det jo inn invitasjoner fra hele norge!
Tusen takk alle medfreaks!
Vet om rave i Oslo omerådet. Sjekk ut SharedLove på facebook. Der er du alltid velkommen om du skriver deg opp på lista. Trenger du mer informasjon send en PM
Jeg og et par kompiser holder på med å slenge i stand et helsikkens kalas i Bergen.
Du er hjertelig velkommen om du klarer å komme deg helt bort hit!
Soveplass må du fikse selv (er rundt 20-30 min med bil til nærmste hotel).
Fullt program med mat og masse fyrverkeri.
Vi blir vel totalt rundt 50-75 personer, de fleste rundt 20-22 år.
Så lenge du har med egen drikke og litt fine klær så skal jeg nok klare å fikse deg inn, om du vil ofc
Sleng meg en PM når det nærmer seg nyttårsaften om du enda ikke har funnet noe sted å være!

Sitat av weedvolvoturbo Vis innlegg
alle freaks sitter inne og spiller på nyttårsaften
Vis hele sitatet...
Vil nok tro de færreste sitter inne å gamer hele nyttårsaften. Gjorde det selv for et par år siden.
Fy så kjedelig det ble etter hvert.
Nei, kom deg ut en liten tur, trenger ikke å feste villt!
Ta deg en times tur å opplev fyrverkeriet, det skjer tross alt bare en gang i året!
Eat to bite?
Curver's Avatar
Trådstarter
Etter at de jeg hadde planer med meldte avbud så er jeg igjen på leten etter et sted!

Har tatt kontakt med en, håper jeg får svar snart. Vis han forsatt har plass til en så blir jeg med han.

Men i tilfelle det er fullt så er jeg forsatt på leten! Hmm rave party, tja ikke helt 100 for meg, men duger vis ikke annet melder seg!
Hvis du på mirakuløst vis skulle befinne deg i Nordland, nærmere bestemt Mo i Rana på nyttårsaften, kan du godt få bli med oss på kalas!
Søker også. Send pm det er plass til en freak
Hjelper jo litt om du sier hvor da Bad Si gjerne litt om hvor gammel du er og om du nyter andre ting en alkohol, litt lettere for folk å be deg med da!
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Hjelper jo litt om du sier hvor da Bad Si gjerne litt om hvor gammel du er og om du nyter andre ting en alkohol, litt lettere for folk å be deg med da!
Vis hele sitatet...
Innlegget mitt ble fjernet av en eller annen grunn. Prøver igjen.
Nyter til vanlig ikke noe annet en alkohol. 17 år. Drar hvorsomhelst
"Drar hvorsomhelst" ? ser for meg 12 timers kjøretur eg no haha

Bmariuz, det høres ut som en fet fest kanskje eg kan ta en tur innom hvis eg orker ?

bergenser på 20 år, nyter bare alkohol og har egentlig bare planer om å game vekk denne dagen
Sist endret av Nort3d; 31. desember 2013 kl. 08:37.
I dette været er det bare god mat og ett lass med godteri å gaming som gjelder
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
I dette været er det bare god mat og ett lass med godteri å gaming som gjelder
Vis hele sitatet...
Pfft.... Imma get som poontang
Sitat av Curver Vis innlegg
Jeg er 19 år, bor i Halden i Østfold. Har billappen og kan kjøre et stykke. Til oslo men ikke lengre helst
Må ordne meg soveplass vis jeg skal til oslo...
Vis hele sitatet...
Jeg stusset litt på dette avsnittet. Du kan kjøre et stykke, men hvis du skal til Oslo så må du ordne deg overnatting? Så hvis du ikkje drar til Oslo så kjører du heim? I fylla?

Ikkje for å ødelegge festen, vil bare fraråde mot kjøring i påvirket tilstand.
Eat to bite?
Curver's Avatar
Trådstarter
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Jeg stusset litt på dette avsnittet. Du kan kjøre et stykke, men hvis du skal til Oslo så må du ordne deg overnatting? Så hvis du ikkje drar til Oslo så kjører du heim? I fylla?

Ikkje for å ødelegge festen, vil bare fraråde mot kjøring i påvirket tilstand.
Vis hele sitatet...
Ville aldri funnet på å kjøre i påvirka tilstand nei!
Det jeg mente var at vis festen er i sarpsborg, fredrikstad (nærme hjemstedet mitt) så er det enklere å huke tak i folk som er edru som kan kjøre meg hjem. Evt. en god del billigere med taxi iforhold til oslo
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Jeg stusset litt på dette avsnittet. Du kan kjøre et stykke, men hvis du skal til Oslo så må du ordne deg overnatting? Så hvis du ikkje drar til Oslo så kjører du heim? I fylla?

Ikkje for å ødelegge festen, vil bare fraråde mot kjøring i påvirket tilstand.
Vis hele sitatet...
Hvordan klarte du å tolke det som at han skulle kjøre i fylla
Godt nytt år freaks!!
Her på filippinene er festen godt igang. Litt under 4 timer igjen til vi ønsker det nye året velkommen!
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Mye fyll i bondefylket Sogn og Fjordane på denne spesielle dagen, så velkommen skal du være om du er virkelig, virkelig, viiiiirkelig desperat. <3
Vis hele sitatet...
Nå får du gi deg, vi er da ikke bønder?

Det er dog sant at det blir mye fyll i "Framtidsfylket" i kveld, og personlig ser jeg frem til det.
Kunne kommet til Oslo! er bare soveplass som kanskje blir prob har ikke plass hjemme
Eat to bite?
Curver's Avatar
Trådstarter
Sitat av foxxravin Vis innlegg
Kunne kommet til Oslo! er bare soveplass som kanskje blir prob har ikke plass hjemme
Vis hele sitatet...
Har sendt deg PM
Kan jeg få en update? Ble det til at du kom deg noen veg, eller sitter du hjemme å drikker øl, gråtende i dusjen alene i natt?
Han kommer løpene til meg
Noen i Bergen, Fana som har plass til et par karer?
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Noen i Bergen, Fana som har plass til et par karer?
Vis hele sitatet...
Åsane er nærmeste. Plass til et par karer? Om dere deler på en sofa og en recliner så er ikke jeg vanskelig. Har ingen biler ute å kjører så det får dere eventuelt ordne sjøl..-)
Dette her blir en kjedelig nyttår tror jeg!

Kjæresten min jobber, og et par av kompiser!

Søker fest i Østfold eller noe går bare i alkohol her!

Hilsen gutt 24
Skulle egentlig på hotell med ei jente i Bergen i 2 dager for å feire nyttår, men så kom influensa snikende innpå natt til idag. Blir en skikkelig møkkafeiring under dyna her hjemme...

Godt nyttår til alle dere andre
Eat to bite?
Curver's Avatar
Trådstarter
Sitat av foxxravin Vis innlegg
Han kommer løpene til meg
Vis hele sitatet...
Tusen Takk, hyggelige folk har det kjempebra!

Godt nyttår freaks!
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Noen som har hatt det fett? Ordnet det seg for deg, TS?
Eat to bite?
Curver's Avatar
Trådstarter
Ettersom Freak forum er så glad i rapporter av alle mulige slag så får jeg slenge sammen en sjapp'en om hvordan dagen min var i går.

Møtte foxxravin i Oslo og ble med han til noen kompiser og venninner av han, kjempe hyggelige folk alle sammen! Etter en del øl og spill senere så var klokka plutselig 12, gikk ut å så på fyrverkeriet og skjøt opp noe selv.

Vi gikk senere på byen og der de gikk inn kom ikke jeg inn (20 år...) Så det bar videre til en annen pub der jeg traff 2 tyske gutter, 1 polsk/svensk jente og 1 svensk gutt, alle på min alder. Resten av kvelden ble med dem.

Leide på Cochs pensjonat, synes det var litt dyrt (650,-) men helt greit rom og slapp å vaske osv. Faktisk gratis bilparkering rett i nærheten!
Hadde det veldig bra! Kan absolutt anbefale andre til å prøve det samme vis de står i en lik knipe.
Igjen tusen takk foxxravin, håper vi ses på en freakfest engang.
Bra det ordnet seg for deg, men litt douche av dem å gå fra deg på en 20 års klubb
Eat to bite?
Curver's Avatar
Trådstarter
Sitat av Xernox Vis innlegg
Bra det ordnet seg for deg, men litt douche av dem å gå fra deg på en 20 års klubb
Vis hele sitatet...
Var litt småkaos der inne, var såvidt noen som fikk med seg hva som skjedde. Var ikke noe problem for min del.
Ja, var kjipt det der, var så full at jeg tenkte ikke over hva som skjedde engang :P Sorry for det, godt å høre at du klarte å gjøre noe kult etter det!
Eat to bite?
Curver's Avatar
Trådstarter
Hehe da var vi 2! Tenkte ikke noe særlig over det, og vandra til nærmeste pub jeg fant som heldigvis var 18 år på