Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2669
hei.. lurer på om noen har enn link eller ett programm der det går an og taste i hva du har i timelønn og så viser den det i sekundlønn og minuttlønn.?

den skal altså fungere som enn annen klokke som tikker og går helt til du stopper den eller nullstiller den
Kan du ikke bare bruke kalkulatoren?

Timelønn/60 = minuttlønn
Timelønn/3600 = sekundlønn
Sist endret av Bombasa; 23. januar 2012 kl. 14:17.
Kan du ikke bare dele timeslønna di på 60(min) også det resultatet på 60(sek)? Nå er jeg totalt amøbe innen matte men går ikke det?
Hadde vært konge med den klokka da. Istedenfor å vise tiden tikker den opp med penger du tjener
Tror han er ute etter en counter som i praksis viser <timelønn>/(60*60) * sekunder, slik at han kan se at etter 10 sekunder har han tjent X kroner, og etter 5 minutt har han tjent X kroner. Korrekt?
Kan ikke noen kode dette i php å flekke ut? Hørtes motiverende ut! haha
Trådstarter
5 0
dei 3 nederste har fårstått hva eg er ute etter tenk hvor motiverende det hadde vert og hatt på jobb på dårlige dager
Sitat av tjobo Vis innlegg
Kan ikke noen kode dette i php å flekke ut? Hørtes motiverende ut! haha
Vis hele sitatet...
Da blir vi bare sittende og stirre på klokken
Sitat av TobNor Vis innlegg
Da blir vi bare sittende og stirre på klokken
Vis hele sitatet...
Men tjener likevel like mye penger
Støtter denne, hadde faktisk motivert meg! Noen freakere som tar saken?
LMGTFY

Skriv følgende adresse:
http://salary-money.com/XXXX-salary-1234.php

XXXX kan du bytte med navnet ditt. 1234 kan du bytte med årlig lønn.

Er dog i dollar,men det gjør vel ingen ting om man tenker seg NOK.

På denne siden kan du kalkulere årlig beløp utifra timelønn. http://www.salary-money.com/
Sist endret av fanteri; 23. januar 2012 kl. 15:41.
Trådstarter
5 0
der er vi inne på noe ja fått den i Norske kroner hadde vert genialt
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Men tjener likevel like mye penger
Vis hele sitatet...
Til du plutselig ikke har jobb lenger
Jeg tror bare det hadde vært demotiverende. Når det er kjedelig på jobb går sekundene fryktelig sent. La oss ta 180,-/t som eksempel, siden det er lett å regne med. Nå har du sannsynligvis ikke denne timelønnen i det hele tatt, bortsett fra kanskje lørdag etter 18:00 eller lignende, men for diskusjonens skyld... Dette blir 3 kroner i minuttet. Hvert 20 sekund 1 krone. Hver gang klokken tikker et sekund, vil lønnen din øke med fem øre. Det er 0,05 kr. Og dette er før skatt. Med 180 kr/timen. Jeg ville i alle fall gått nuts av å sitte og se på denne klokken og tenke på at jeg sitter her og kjeder rævva av meg for 0,02 kr / 2 øre i sekundet.

Hvis du f.eks. setter deg som mål å se hvor lang tid det tar før du har tjent opp tre kroner, så er det minuttet fryktelig langt å sitte og glo inn i klokka. Og det er igjen med 180 kr/t og null skatt. Hvis du plutselig blir busy og får ting å gjøre et par minutter. Så kommer du tilbake og ser at du har tjent 5 kroner mer siden sist... Så er det kanskje ikke verdt å gjøre det arbeidet du nettopp gjorde, for bare 5 kroner. Føles det som.

Jeg synes det er bedre å finne seg i at denne dagen bruker jeg på jobb, og så heller nyte tusenlappen det er verdt. Jeg orker ikke telle sekunder, det blir for meg demotiverende!
Sist endret av Realist1; 23. januar 2012 kl. 15:50.
Sitat av bulvan Vis innlegg
der er vi inne på noe ja fått den i Norske kroner hadde vert genialt
Vis hele sitatet...
bare skriv inn årslønnen din. Hvis du tjener 300k i året så skriver du inn 300000. det står i dollar men bare tenk at det er norske det er jo akuratt det samme, bare annen valuta. 100 cent= 1 dollar og 100 øre = 1 krone. same shit different name


Sitat av Realist1 Vis innlegg
Jeg tror bare det hadde vært demotiverende. Når det er kjedelig på jobb går sekundene fryktelig sent. La oss ta 180,-/t som eksempel, siden det er lett å regne med. Nå har du sannsynligvis ikke denne timelønnen i det hele tatt, bortsett fra kanskje lørdag etter 18:00 eller lignende, men for diskusjonens skyld... Dette blir 3 kroner i minuttet. Hvert 20 sekund 1 krone. Hver gang klokken tikker et sekund, vil lønnen din øke med fem øre. Det er 0,05 kr. Og dette er før skatt. Med 180 kr/timen. Jeg ville i alle fall gått nuts av å sitte og se på denne klokken og tenke på at jeg sitter her og kjeder rævva av meg for 0,02 kr / 2 øre i sekundet.

Hvis du f.eks. setter deg som mål å se hvor lang tid det tar før du har tjent opp tre kroner, så er det minuttet fryktelig langt å sitte og glo inn i klokka. Og det er igjen med 180 kr/t og null skatt. Hvis du plutselig blir busy og får ting å gjøre et par minutter. Så kommer du tilbake og ser at du har tjent 5 kroner mer siden sist... Så er det kanskje ikke verdt å gjøre det arbeidet du nettopp gjorde, for bare 5 kroner. Føles det som.

Jeg synes det er bedre å finne seg i at denne dagen bruker jeg på jobb, og så heller nyte tusenlappen det er verdt. Jeg orker ikke telle sekunder, det blir for meg demotiverende!
Vis hele sitatet...
du sier noe der, kjedelig og lempe varer f.eks og slite ræva av deg i noen min og slite deg ut etter og ha lempet noen hundre kilo varer i en butikk eller verksted eller no for en 5'er xD
Sist endret av StålSkuff; 23. januar 2012 kl. 15:58.
Here you go: http://dl.dropbox.com/u/120748/stuff/timelonn.html

Skrik ut om noen har noen ønsker for modifikasjoner.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Here you go: http://dl.dropbox.com/u/120748/stuff/timelonn.html

Skrik ut om noen har noen ønsker for modifikasjoner.
Vis hele sitatet...

Meget nice! Vise tiden som har gått?
Sist endret av Skaddfrontallap; 23. januar 2012 kl. 16:24.
Du kan la teksten bli enda større, da virker pengene større
Den er litt bugget (prøv å trykke flere ganger), men fikser det snart.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Sitat av Ozma Vis innlegg
Here you go: http://dl.dropbox.com/u/120748/stuff/timelonn.html

Skrik ut om noen har noen ønsker for modifikasjoner.
Vis hele sitatet...
Gjerne det. om du hadde fått til, så hadde det vært sweet

1. Vise tid som har gått
2. legge inn skatting, sette % så gir den et eget tall i tillegg som viser etter skatt
3. Samme som 2, bare at den viser det du skatter.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Jeg tror bare det hadde vært demotiverende. Når det er kjedelig på jobb går sekundene fryktelig sent. La oss ta 180,-/t som eksempel, siden det er lett å regne med. Nå har du sannsynligvis ikke denne timelønnen i det hele tatt, bortsett fra kanskje lørdag etter 18:00 eller lignende, men for diskusjonens skyld... Dette blir 3 kroner i minuttet. Hvert 20 sekund 1 krone. Hver gang klokken tikker et sekund, vil lønnen din øke med fem øre. Det er 0,05 kr. Og dette er før skatt. Med 180 kr/timen. Jeg ville i alle fall gått nuts av å sitte og se på denne klokken og tenke på at jeg sitter her og kjeder rævva av meg for 0,02 kr / 2 øre i sekundet.

Hvis du f.eks. setter deg som mål å se hvor lang tid det tar før du har tjent opp tre kroner, så er det minuttet fryktelig langt å sitte og glo inn i klokka. Og det er igjen med 180 kr/t og null skatt. Hvis du plutselig blir busy og får ting å gjøre et par minutter. Så kommer du tilbake og ser at du har tjent 5 kroner mer siden sist... Så er det kanskje ikke verdt å gjøre det arbeidet du nettopp gjorde, for bare 5 kroner. Føles det som.

Jeg synes det er bedre å finne seg i at denne dagen bruker jeg på jobb, og så heller nyte tusenlappen det er verdt. Jeg orker ikke telle sekunder, det blir for meg demotiverende!
Vis hele sitatet...
Du lever opp til nicket ditt
Trådstarter
5 0
Sitat av Ozma Vis innlegg
Here you go: http://dl.dropbox.com/u/120748/stuff/timelonn.html

Skrik ut om noen har noen ønsker for modifikasjoner.
Vis hele sitatet...

kjempebra.. det var sånnen eg hadde tenkt på.

blir spennende og visse den på jobb inatt
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Jeg tror bare det hadde vært demotiverende. Når det er kjedelig på jobb går sekundene fryktelig sent. La oss ta 180,-/t som eksempel, siden det er lett å regne med. Nå har du sannsynligvis ikke denne timelønnen i det hele tatt, bortsett fra kanskje lørdag etter 18:00 eller lignende, men for diskusjonens skyld...
Vis hele sitatet...
Hvorfor kan han ikke ha 180kr/t? Det er da ikke så mye. Å ha over 200kr/t som 20-åring skal ikke mye til.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Hvorfor kan han ikke ha 180kr/t? Det er da ikke så mye. Å ha over 200kr/t som 20-åring skal ikke mye til.
Vis hele sitatet...
Det er bare jeg som slenger inn et wild guess om at det er snakk om deltidsjobb. Jeg tenkte at hvis han hadde hatt en "skikkelig" fulltidsjobb med høy timeslønn, som f.eks. håndtverker eller andre ting, så ville han ikke gått og kjedet seg, kikket på klokken eller tenkt på hvor mange sekunder han har igjen av dagen....

Jeg kjente meg bare litt for mye igjen i min egen gamle kassadamejobb der..
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
3. Samme som 2, bare at den viser det du skatter.
Vis hele sitatet...
Kjipt å se hvor mye du skatter/mister, det får vel bli en funksjon du burde kunne hake av på om du vil ha eller ikke.
Trådstarter
5 0
viss timelønna var 50 kr så ville ikkje denne klokka vert så morsom men viss timelønna er f.eks 400 kr så er den jo morsommere
Ny versjon: http://dl.dropbox.com/u/120748/stuff.../timelonn.html

Har fått med både klokke og skatt.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Ny versjon: http://dl.dropbox.com/u/120748/stuff.../timelonn.html

Har fått med både klokke og skatt.
Vis hele sitatet...
the awesomeness is strong in this one.....
så kult det må være å ha en slik klokke på armen!
du skal ikke lage en app da? har ikke iphone selv, men du hadde sikkert fått solgt litt.
Syns noen bør lage en android og iphone versjon og Litt som den appen der man kan se hvor mye man har spart på å ikke røyke, tror den kunne ha slått ann.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
genialt!!!!