Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1795
Hei, har nettopp remixa låta Scary Monsters And Nice Sprites av Skrillex, og hadde vært fint å få litt feedback
BTW; hør orginalen om du ikke har gjort det allerede.
http://soundcloud.com/entyy/scary-mo...tes-enty-remix
Mhm begynelsen hørtes ut som et dass som prøvde å sluke en bil!

Men skal ikke utrykke meg så mye nu, får at jeg er ikke så stor fan av slike sjanger.
Bevare meg vel!
Dette var så hakkete og skrikende falskt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre meg av!

Legger ved denne linken som omhandler støy og helse.
robotsex er liksom ikke min greie
hmm, ikke noe fordel å remixe en knalllåt som allerede har blitt remixet av Noisia og Zedd.

vil også bemerke at jeg ikke syntes å klippe en ferdig låt istykker ikke er særlig cred..

men er vel sikkert noen som liker dette og :P
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Tydeligvis ikke alle som deler min lidenskap for glitch, hack'n'slash og slikt :P
Glitch er dritkult det, gjort på en skikkelig måte :P

http://www.youtube.com/watch?v=eGtTRVhMNEQ
wow, dette var forferdelige greier, men muligens det du prøvde på?
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Sitat av Andcat Vis innlegg
wow, dette var forferdelige greier, men muligens det du prøvde på?
Vis hele sitatet...
Personlig er jeg meget fornøyd med resultatet, men det ble tydeligvis for sært for dere
Var sikker på at du trollet når jeg hørte sangen. Men hver sin smak.
Neste gang unngå å forandre pitchen som i starten og prøv å holde en slags rytme i resten av sangen.
Min mening? Du ødela hele sangen igrunn I'm sorry!
var jo akkurat som å høre på en plate med altfor mange hakk i
For meg høres det ut som om du har lekt deg med alle funksjonene i programmet du brukte. Sangen hadde så og si null sammenheng. Kun mange små bråkete lyder satt sammen. Beklager, husk at less is more
Det der, er faktisk noe av det værste jeg har hørt, sry.
Sist endret av TriggerTk; 27. januar 2011 kl. 17:28.
Håper virkelig ikke, mest for din skyld, mentalt sett, at dette var seriøst..
Klarte ikke å høre et minutt en gang. Er redd jeg ikke kommer til å høre orginalen igjen heller. Takk for den.

Nå følte jeg meg litt stygg, men finner ingen høflig måte å si det på.
Jeg hører mye på dubstep og også hørt orginalen før. Elsker Skrillex. Dette derimot sugde. Det du har gjort er så simpelt som å øke pitchen i begynnelsen og så senket den igjen. Deretter har du hakka opp lydene i sangen og det høres rett og slett ikke fint ut.
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Pheromone sa det! Helt jævlig, sorry.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Hei, har nettopp remixa låta Scary Monsters And Nice Sprites av Skrillex, og hadde vært fint å få litt feedback
BTW; hør orginalen om du ikke har gjort det allerede.
http://soundcloud.com/entyy/scary-mo...tes-enty-remix
Vis hele sitatet...
For å være helt erlig så var det litt for mye scratching og det virket nesten bare som du har spolt fort/sakte og stoppet sangen i ny å ne for å få en stratche effekt.
Jeg får være den første som gir bittelitt cred da. Det var ett sekund her og der (totalt 4 sekunder kanskje) av hele låten der jeg syntes det var litt kult. Resten...crap!

Man får ikke "feeling" av slikt....og jeg hører på mye sært.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Jeg får være den første som gir bittelitt cred da. Det var ett sekund her og der (totalt 4 sekunder kanskje) av hele låten der jeg syntes det var litt kult. Resten...crap!

Man får ikke "feeling" av slikt....og jeg hører på mye sært.
Vis hele sitatet...
Delene du likte var de sekundene der han ikke gjorde noe som helst "remix", altså du hørte orginalsangen
skjønner ikke hvorfor så mange liker denna, den suuuugeeeer haaaaardt !

sorry, mente originalen :P !!!!