Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 472
Har nå lastet ned en cracket versjon av VirtualDJ: http://thepiratebay.org/torrent/5896...__amp__Serieal

Har installert, og cracket, så programmet funker helt fint. Problemet er bare at jeg ikke får installert skins. Har lest på flere sider, og der sier folk at man skal putte de zippede filene i "Skins"-mappen i VDJ-mappa. Jeg har ikke denne. Er det bare å lage den?

Hva gjør jeg så. Står at jeg skal dobbeltklikke på zip-filen, men da vil jeg jo bare extracte den?

Takker for all hjelp
Win7:
CUsers\brukernavn\Documents\VirtualDJ
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
sant det, glemte jeg å nevne; bruker Win vista

Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Win7:
CUsers\brukernavn\Documents\VirtualDJ
Vis hele sitatet...
Vet hvor mappa ligger, men det er ikke noen skins mappe i den :S
Da lager du skins mappa selv da Captain Obvious :P
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Prøvde det, men skjønte ikke hva jeg skulle gjøre deretter... "Doubleclick the zipped folder, and it should install".. Skjønner ikke hvordan man gjør dette... (dobbeltklikker jeg zip-filen prøver jeg bare å extracte den :S)
Du skal legge zip/rar fila i "skins" mappa urørt. Deretter går du til virtualdj - config - skins - velg skin fra lista.