Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  125 12991
Du kommer ikke til en mer trangsynt plass en der jeg bor. Makan til ensporete folk tror jeg ikke du finner noen andre plasser i verden.

For det har seg slik at en venn av meg kom ut av skapet for ca. en måned siden. Om ikke det var vanskelig nok her, med omtrent ingen andre homoseksuelle, begynte folk å mobbe han. (Faen som jeg hater fordommer og kristendom)

Han får slengt det ene og det andre etter seg, og jeg blir lei meg når jeg hører hva folk sier om en av bestevennene mine. Han har trukket seg tilbake, og orker nesten ikke å sette føttene på utgangstrappa engang.

Jeg har ikke noen problemer med skeive folk; de nå gjerne være det for meg. Synes det blir helt feil å dømme folk etter legning.

Jeg prøver ihvertfall å få han til å få litt bedre selvtillit. Lavere selvtillit skal du lete lenge etter.
Du er stygg hvis du hater homser, la dem faen meg elske, vil helst ikke være i det samme rommet dems, når de gjør ting med hverandre... men faen!
Sist endret av Snuskongen; 29. november 2010 kl. 21:35.
Kommer helt ann på hvordan personen er. Er vedkommende en sånn type som slenger det opp i trynet mitt støtt og stadig og gjør tilnærmelser til meg så blir det delt ut litt knoke mens man havner på huggu å rævva ut av mitt hjem i hvertfall. Men er personen en som holder seg til de som er av hans kaliber og greier å respektere at andre er heteroseksuelle så sier jeg bare "go for it, and Enjoy!" Har møtt folk av begge slag som kan si "Hva faen? Er du imot homofile" Hvis man har ymtet på at man er heteroseksuell. Mens jeg har også møtt folk som har sagt " Det er helt greit, det er ditt valg" Har flere homsevenner så jeg vet hvordan det er.

Men det værste er å ha en kamerat man er usikker på. Der man har en sterk mistanke om at vedkommende er homofil, men allikevel ikke vil ta steget fullt ut å spørre ham. Er vanskelig for meg å vite hvordan han vil bli behandlet. Som før, eller må jeg ta mer hensyn i forhold til dagligdagse scenarioer f.eks homsespøker eller debatter ang homofile og hetrofili. Noen innspill eller tips?
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Du kommer ikke til en mer trangsynt plass en der jeg bor. Makan til ensporete folk tror jeg ikke du finner noen andre plasser i verden.

For det har seg slik at en venn av meg kom ut av skapet for ca. en måned siden. Om ikke det var vanskelig nok her, med omtrent ingen andre homoseksuelle, begynte folk å mobbe han. (Faen som jeg hater fordommer og kristendom)

Han får slengt det ene og det andre etter seg, og jeg blir lei meg når jeg hører hva folk sier om en av bestevennene mine. Han har trukket seg tilbake, og orker nesten ikke å sette føttene på utgangstrappa engang.

Jeg har ikke noen problemer med skeive folk; de nå gjerne være det for meg. Synes det blir helt feil å dømme folk etter legning.

Jeg prøver ihvertfall å få han til å få litt bedre selvtillit. Lavere selvtillit skal du lete lenge etter.
Vis hele sitatet...
Dette er tragisk å høre, og det verste er at han dessverre ikke er alene.

Men: Vær snill og tips ham om denne linken:
http://www.itgetsbetter.org/
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Faen som jeg hater fordommer og kristendom
Vis hele sitatet...
BWAHAHA

Men til topic: Ja? Det er vel en selvfølge? Burde være det i alle fall. Hva angår det egentlig meg hvilken legning en person har?
Sist endret av CharlieSabotage; 29. november 2010 kl. 22:42.
Denne tråden er et hån mot den forrige "Kunne du akseptert en ... venn". Helt ubrukelig.
Om jeg har en "vanlig" homofil venn er jeg ikke helt sikker på men har mistenkt i mange år at en av mine arbeidskollegaer er homofil men vi har aldri diskutert legning eller sex. Og ikke kan jeg si jeg bryr meg heller. Har bare sett hvordan han titter litt ekstra på enkelte menn som er innom arbeidsplassen vår.

Det jeg vet er at jeg har mange Ladyboys venner som er definitivt homofil. Og de innrømmer det i tide og utide så der er det ikke mye tvil nei hehe.
Jeg tar avstand fra hva de gjør, men det er min mening om homofili i seg selv. Liker bare ikke tanken

Men homofile som personer ser jeg stort sett ingen ting gærent med( med mindre det er snak om svære bola folk i amrikanske fengsler )
Så kunne lett aksepptert en homofil venn/vennine
Sist endret av NotToSmart; 29. november 2010 kl. 23:43.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Hadde egentlig ikke brydd meg noe spesielt om en av mine venner var homofil personligheten ville jo vært den samme uansett.
Det er dette som betyr noe, ikke om fyren tenner på jenter eller gutter.

Men jeg hadde aldri forstått meg på det og hadde nok ertet fyren en del, men det er bare sånn jeg er.
Vis hele sitatet...
Hahah, du er ganske morsom! Du hadde nok ertet fyren en del!
Hadde sikkert gjort det selv egentlig. Har forøvrig ingen homofile venner, i alle fall ikke som jeg vet om. Hadde vel kanskje ikke hatt noe imot det, men skal si det hadde vært skikkelig rart i begynnelsen hvis det skulle vise seg at noen av mine var det.

Dette er rett og slett en helt utenkelig situasjon for meg, da jeg alltid har vært sterkt imot homofili og ser på det som en 'synd'. Ikke fordi jeg på noen som helst måte er religiøs eller troende, men fordi det rett og slett strider imot naturen.
Greit nok, aper og enkelte andre dyr tyr til homofile aktiviteter, men når det er sagt, så formerer de seg allikevel.
Vi mennesker er jo på et helt annet nivå intellektuelt sett sammenlignet med dyrene, så det burde jo være ganske vesentlig.

Jeg forstår rett og slett ikke at noen kan tenne på det samme kjønnet, uten at jeg skal gå innpå detaljer på hvorfor jeg ikke liker dette.

Det er helt umulig for to individer av samme kjønn å formere seg, og dette mener jeg er en gyldig grunn til å være imot homofili.

Det er rett og slett unaturlig og strider så til de grader imot naturen.

Sånn rent personlig, har jeg egentlig ingenting imot homofili, men jeg er imot det de gjør.
Sagt på en annen måte, litt mere direkte: Jeg er ikke særlig for at to menn har kjønnslig omgang med hverandre. Dette er rett og slett grisete og vulgært!
Sist endret av zhpongl; 30. november 2010 kl. 00:13.
Sitat av zhpongl Vis innlegg
*Klippet ut masse usammenhengede vissvass*
Vis hele sitatet...
Hva synes du om heterofile som har analsex?
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Det er helt umulig for to individer av samme kjønn å formere seg, og dette mener jeg er en gyldig grunn til å være imot homofili.
Vis hele sitatet...
Det er vel samme faen for deg hvem som formerer seg og ikke
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Hva synes du om heterofile som har analsex?
Vis hele sitatet...
Jeg synes analsex er ganske grisete, men her er det snakk om to individer av samme kjønn som kjører på med rompefres, ikke heterofile som har analsex.

Hadde du sugd deg selv hvis du kunne? Samme greie egentlig.

Bamtox: Så klart er det samme for meg hvem som formerer seg eller ikke. Jeg driter jo i om naboguttene har seg i høyet, men det forandrer ikke det faktum av at det er unaturlig, og ikke minst, ekkelt.
Men igjen, så er dette kun min subjektive mening, for det er tydeligvis mennesker som synes dette er veldig deilig og spennende
Sist endret av zhpongl; 30. november 2010 kl. 00:19.
Som vanlig, så skal folk legge ord på munnen til andre og få kp av det. Jeg gir faen i om du er nekrofil eller heterofil. Det handler om å ha toleranse ovenfor homofile, ikke elske og rose dem. Akkurat toleranse har jeg, og jeg har ingen ting imot homofile. MEN, jeg kommer aldri til å bli bestekompis med en heller. Det er min mening folkens, var det i den første posten min og, men så skal andre selvfølgelig ha cocky tilbakemeldinger med nedlatende innhold. Kan ikke du respektere min mening, så er du like ille som andre homsehatere.
Null stress, hadde ikke hat noe problem med å akseptere det men da ville jeg ha hørt en realt svar på om han syntes jeg var heit. For det hadde faen meg vært kleint!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
zphongl: Du må finne deg et annet ord enn "naturlig". Når jeg ser gjennom definisjoner av ordet ser jeg ikke et eneste holdepunkt som rettferdiggjør at du bruker dette ordet.

I tillegg mister du en hel masse troverdighet ved å komme med selvmotsigelser som dette:
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Dette er rett og slett en helt utenkelig situasjon for meg, da jeg alltid har vært sterkt imot homofili og ser på det som en 'synd'.
Vis hele sitatet...
Sånn rent personlig, har jeg egentlig ingenting imot homofili
Vis hele sitatet...
Eller er ikke dette en selvmotsigelse i én og samme post?
Sagt på en annen måte, litt mere direkte: Jeg er ikke særlig for at to menn har kjønnslig omgang med hverandre. Dette er rett og slett grisete og vulgært!
Vis hele sitatet...
Hva synes du om to kvinner som har kjønnslig omgang med hverandre?
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Null stress, hadde ikke hat noe problem med å akseptere det men da ville jeg ha hørt en realt svar på om han syntes jeg var heit. For det hadde faen meg vært kleint!
Vis hele sitatet...
Haha. Spør du jentevennene dine om det også? Mine mannlige homofile venner spør aldri om jeg synes de er heite, selv om jeg er tiltrukket av menn. Venner er venner og ytterst sjeldent potensielle sexpartnere.
Neida :') Men, uansett så har alle homofile jeg kjenner sluttet å drive med gutter og driver bare med jenter. Muligens om vi alle hadde akseptert det bedre ville det ikke vært sånn, men sånn er det nå.

Til Luni: Neida, men det kunne blitt ekstremt kleint til tider.
Sitat av Jonta Vis innlegg
zphongl: Du må finne deg et annet ord enn "naturlig". Når jeg ser gjennom definisjoner av ordet ser jeg ikke et eneste holdepunkt som rettferdiggjør at du bruker dette ordet.

I tillegg mister du en hel masse troverdighet ved å komme med selvmotsigelser som dette:
Eller er ikke dette en selvmotsigelse i én og samme post?Hva synes du om to kvinner som har kjønnslig omgang med hverandre?
Vis hele sitatet...
Kvinner som har seg, ser jeg på som samme sak. Hvor står det skrevet at jeg ikke har samme syn på det, som to menn? Jeg mener å huske at jeg skrev; To individer av samme kjønn.

Og ja, jeg er enig at posten min inneholder selvmotsigelser, da jeg aldri har vært i en situasjon hvor en av mine nærmeste venner har kommet ut av skapet, så det er praktisk talt helt umulig for meg å se det for meg.
Sagt på en annen måte ; Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg ville reagert.

For faen, det går da ikke an å være uenig i at to av samme kjønn har sex, er unaturlig?
Såvidt jeg vet, er det helt naturlig at kvinner har vagina, mens menn har penis. Naturlig?
Sist endret av zhpongl; 30. november 2010 kl. 01:18.
Før du leser: dypt lesestoff under, tenk deg om for hver setning.

Jeg tror innerst inne at det handler om sosial kondisjonering. Hva du liker og ikke er meget sammfunns og oppvekstkontrollert på akkuratt dette temaet. Jeg mener at alle mennesker er homofile i den forstand at dersom de ble oppdratt på en annen måte i et annet samfunn ville de hatt et helt annet syn på saken.

Instinktivt skal man ville gå etter det motsatte kjønn av menneskets biologiske opprinnelse; å formere seg. Inn på genetikk kan man dele det inn i to ender, feminin og maskulin. Hvor hjernen din er mellom disse to endene er genetiskt bestemt og vil påvirke den endelige beslutningen i hvor langt sosial kondisjonering påvirker deg.

Forskning på dvergsjimpansene, våre nærmeste slektninger i dyreriket, viser at hele arten er bifil.
Vis hele sitatet...
Nyere forskning har påvist homoseksualitet hos 1 500 dyrearter. Andelen homofile blant artene variere fra et par prosent (som hos mennesker), til rosenkakaduen, der andelen er hele 40 prosent
Vis hele sitatet...
.

Kilde: http://www.forskning.no/artikler/200.../1159184941.14

Når det er sagt vil jeg bare meddele om noen spør meg svarer jeg bifil. Når hetrofile gutter forstår at de skal slutte å dømme homofile gutter (å klikke vinkel ala "NEI JEG ER IKKE HOMO!?" er også dømmende indirekte) kommer de til å pule dobbelt så mye fitte.

Jeg har opplevd det flere ganger. 4 mennesker. 2 gutter og 2 jenter inne på et rom, hvor jeg kliner med gutten og jentene kliner med hverandre som i et svar på at de er like seksuelt åpne som vi to guttene er. De som reagerer mest på at jeg kan kline med en annen gutt er fortsatt de kompisene mine som er jomfru.

Nuff said.

Pheromone
Sitat av zhpongl Vis innlegg
For faen, det går da ikke an å være uenig i at to av samme kjønn har sex, er unaturlig?
Såvidt jeg vet, er det helt naturlig at kvinner har vagina, mens menn har penis. Naturlig?
Vis hele sitatet...
Det eksisterer i verden, dermed er det vel like naturlig som resten av blomstene og biene. Jeg er så lei av at folk skal komme drassende med uttrykket "unaturlig". Tenk over det litt: Vi lever i en verden, til nå mest sannsynlig skapt av naturen selv. Hvordan kan da noe som skjer, være i strid med naturen? Det skjer, dermed er det naturlig. Det er ingen lov som sier hva som er naturlig eller ikke. Selv om menn har penis og kvinner har vagina, er finnes det sterilitet og ufruktbarhet. Det er naturlig, er det ikke? At vi kan formere oss, betyr ikke at vi må gjøre det. Det er heldigvis ingen fare for at flertallet vil bli homofile og menneskene dør ut, det er hele naturlig regulert: Noen liker det samme kjønn, noen liker det motsatte. Hey, noen tiltrekkes til og med av togsett og stakittgjerder, uten at det er det minste unaturlig. Fordi det skjer, er det et bevis på naturens egen eksistens i det. Jo, selv kloning er naturlig, fordi det går an. Det finnes ingen lover laget av naturens mestere som sier at en ikke skal bygge andre individer fra bunnen av. Det går an, dermed er det naturlig. Det ENESTE som stopper oss fra noe som helst, er naturens eller menneskets egne begrensninger, det være seg fysiske, mentale, moralske, og så videre.

Også, du påpeker det selv, de fleste dyregrupper har individer som har homofile forhold, noen formerer seg ikke i det hele tatt. Noen grupper lever også i likestilte bifile forhold. Dette ser jeg på som et sterkere bevis på naturlighet enn en persons subjektive mening.

At du ikke kommer opp med noen konkrete argumenter for hvorfor det er unaturlig, viser at du ikke har tenkt så mye over det. Det vil jeg råde deg til å gjøre. Det er ingenting i veien med å være uenig, det er bare et godt tillegg til en diskusjon, men da bør meningene være gjennomtenkt og reflekterte. At menn har penis og kvinner vagina er ikke i seg selv et argument for at homofili er unaturlig, bare en påpekning på naturens måte å formere seg på.
Sist endret av Keyser Söze; 30. november 2010 kl. 01:47.
Jeg synes tråder som dette begynner å bli så gjentagende og forutsigbare. De baserer seg alltid på en standard oppskrift. Vi har en brorpart av normalt oppegående individer, som selvsagt ikke har noe imot mennesker med en annen legning eller lignende avvik. Så har vi et lite knipe usikre stakkarer, som prøver å fremme sine intollerante holdninger uten et fnugg av evne til å forsvare dem med rasjonelle argumenter. Old stuff.

La oss forsøke å vri litt på det: Kunne du akseptert en venn som ikke aksepterte sine homofile venner? Hmm, for min del er nok svaret nei. Jeg kunne ikke hatt respekt nok for et menneske med slike holdninger til å anse vedkommende som en venn. Jeg kunne kanskje ha gjort en unntak for en eller annen miljøskadet stakkar hvis han eller hun var et virkelig godt menneske ellers, men da ville vennskapet i så fall i veldig stor grad handlet om å få denne personen til å konfrontere sine egne fordommer. Aller helst vil jeg imidlertid slippe å påta meg en slik oppgave. Jeg begynner å bli så lei av å oppdra folk som mangler helt grunnleggende moral og empati.
Sist endret av mentalmelt; 30. november 2010 kl. 01:50.
Sitat av Pheromone Vis innlegg
Før du leser: dypt lesestoff under, tenk deg om for hver setning.

[det du sa]

Nuff said.

Pheromone
Vis hele sitatet...
Dette ble vel litt voldsomt? Merkelig mye tro du skulle ha på din egen evne. Må si jeg ikke ble særlig "blown-away" av noe av det du skrev, så kanskje du i stedet for å bygge opp forventninger og heise deg over andre, faktisk bare skrive noen gode innlegg?
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Jeg synes tråder som dette begynner å bli så gjentagende og forutsigbare. De baserer seg alltid på en standard oppskrift. Vi har en brorpart av normalt oppegående individer, som selvsagt ikke har noe imot mennesker med en annen legning eller lignende. Så har vi en lite knipe usikre stakkarer, som prøver å fremme sine intollerante holdninger uten et fnugg av evne til å forsvare dem med rasjonelle argumenter. Old stuff.

La oss forsøke å vri litt på det: Kunne du akseptert en venn som ikke aksepterte sine homofile venner? Hmm, for min del er nok svaret nei. Jeg kunne ikke hatt respekt nok for et menneske med slike holdninger til å anse vedkommende som en venn. Jeg kunne kanskje ha gjort en unntak for en eller annen miljøskadet stakkar hvis han eller hun var et virkelig godt menneske ellers, men da ville vennskapet i så fall i veldig stor grad handlet om å få denne personen til å konfrontere sine egne fordommer. Aller helt vil jeg imidlertid slippe å påta meg en slik oppgave. Jeg begynner å bli så lei av å oppdra folk som mangler helt grunnleggende moral og empati.
Vis hele sitatet...
Elsker vendingen din, du får min Nobel-pris anytime.

Nei, jeg kunne ikke vært venn med noen som ikke aksepterte sine homofile venner. Dette fordi jeg ikke klarer å være rundt mennesker som ikke klarer å reflektere nok på situasjonen til at de gjør seg opp en mening uten om den de er blitt opplært til av samfunn, kultur og oppvekst. Å ta et skritt ut til siden og observere samfunnet en lever i er alfa-omega for å skjønne hvordan og hvorfor ting er som de er. Tenker jeg. Moral og empati er noe jeg søker i alle mine venner. På samme måte er jeg ikke venner med personer som sloss på byen eller kaster kattunger i elver. Selv om jeg forakter katter.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Kvinner som har seg, ser jeg på som samme sak. Hvor står det skrevet at jeg ikke har samme syn på det, som to menn? Jeg mener å huske at jeg skrev; To individer av samme kjønn.
Vis hele sitatet...
I den siste biten jeg siterer deg på står det "to menn", en hel del diskriminerer, og ser ikke noe galt i at kvinner har sex med hverandre. Du er ihvertfall ærlig, og mener det samme om begge kjønn.

Synes du sex blant mennesker av samme kjønn er fysisk frastøtende? Eller er det mer noe inni deg som sier "dette er bare feil, sånn skal det ikke være"?

Om det er sistnevnte, så tror jeg dette har med oppvekst å gjøre, noe Keyser Söze er inne på. Jeg forstår at dette kan være veldig vanskelig å gi slipp på, akkurat som en del andre ting jeg kunne nevnt. Jeg vil foreslå at du tenker over grunnene til hvorfor du føler ubehag/avsky/whatever mot dette, og spør deg selv om det er gode grunner.
Og ja, jeg er enig at posten min inneholder selvmotsigelser, da jeg aldri har vært i en situasjon hvor en av mine nærmeste venner har kommet ut av skapet
Vis hele sitatet...
Øh, jeg ser ikke hvordan dette skal være en god grunn for selvmotsigelsen jeg siterer.
For faen, det går da ikke an å være uenig i at to av samme kjønn har sex, er unaturlig?
Vis hele sitatet...
Tja, det virker som om dette ryster deg veldig, men som du ser er det mange som er uenige med deg i dette.

Jeg har ikke sett denne videoserien, men denne, og lignende er kanskje gode startpunkter for å utvide forståelsen din? Lykke til!

Matthiesen: Det virker dog som om zhpongl satte pris på innlegget til Pheromone.

Ser nå etterhvert at videoserien jeg lenket til er en smule gammel, og har mye med kristendom å gjøre. Da kan videoene til denne YT-brukeren være et bedre alternativ.
Spørst litt "hvordan type" homo det er.
Vist det er sånn skikkelig feminim fyr som bruker sminke og ikke klarer og ta folk i henda for det kan vær bakterier der osv da kunne jeg ikke takla det.
Kanskje en vanlig homofil fyr som hadde vanlige "gutte interesser" (untatt damer da), så lenge det ikke hadde endt opp med noe klåing osv.

Kanskje ikke så bra forklart
Sist endret av random53541; 2. desember 2010 kl. 04:55.
Ja selvfølgelig. For meg har det ikke legning noe å si, så lenge jeg liker personen. Må da si at de "supergays" som springer rundt og roper "OH MY GOOOD" til alt. Ikke er den type person jeg ville hengt med til vanlig. Har flere bekjent som er homofile, ser på dem og behandler dem akkurat som alle andre venner.
har mange venner i dag som er/blitt homofile. en av de min bestevenninne, som brått ble sammen med ei vi gikk i klasse med på ungdommsskolen. ble jo så klart paff, og spurte henne rett ut som det bare var en sånn "fjortiss" venninne greie. Men nei det var det ikke. godtok det som det var, og støttet henne fullt opp. personen forblir den samme, selvom legningen ikke har det.
hvis noen ikke kunne vært venn med homofil venn så har det vel med ryktet sitt å gjøre? hvis du er allerede venn med han og ikke kan være det lenger da er du vel redd for å bli det? Er det vitenskapelig bevist at homofili er i dna'et ditt eller i genene eller hva det er..?

da kan jo folk gå å sjekke seg for å være helt sikker mener jeg
jijijefijfeijef: Hahaha, DNA-test? Ville det ikke vært enklere å bare sette på litt homseporno og se om man blir tent eller ikke?

Og nei, de har ikke klart å finne et homo-gen.
jeg slenger meg på her, da jeg leser mye rart her inne (på diskusjonen, og forumet generelt :P)

men det er en ting jeg stusser på her inne:

tror en god del av dere her inne at dere har draget på alt og alle?
mange over-arrogante her inne føler jeg.

er ikke homse selv (såvidt jeg vet :P blir tent av jenter iallefall) men sett at en av mine venner skulle ha kommet ut av skapet, hva er det som gjør at jeg automatisk skulle tro at han vil ha meg \ er tent på meg?
hvorfor tenker dere slik i det hele tatt?

bare fordi han kom ut av skapet, og fortalte nettopp "deg" det, så er du automatisk deilig i hans syn, og det er deg han vil ha \ prøve seg på?

-dummeste jeg har hørt.
tviler på at han \ hun vil prøve seg på dere (da dem sikkert har hatt den sjansen tidligere, avhengig av hvor lenge dere har vært venner)
men om dette er en nær venn, kjent over en 4-5 år. hvorfor vil han automatisk prøve seg på dere bare fordi dere vet han nå (endelig?) er ute av skapet?

tror han\hun allerede har sett seg ut en annen, og heller ville fortelle dere om legningen på et "tidlig" stadie, i fall han\ho skulle dukke opp med en av samme kjønn på fest, og ikke vil bli ferska den veien.

jeg har mine feminine sider selv, men sett at jeg skulle ut av skapet, hadde jeg ikke automatisk fortalt min venn det, så dratt ned buksene på han og tatt tak i pølsa.

hva for tankegang er det blandt en del homofobe her inne egentlig?

vi hadde en i klassen på vgs, alle mistenkte han for å være homse, men han var snill og grei, så ingen av gutta brydde seg. vi dusja sammen i gymmen (alle gutta i kl) og merka at han noen ganger kikket nedover på oss. (jeg ble vel mere stolt siden han tok seg bryet med å sjekke "pakka" mi, heller det enn at han ler iallefall :P )
i slutten av 3kl sto han fram. noen av gutta i klassen ble kvalme, og var på samme nivå som en del her inne:

"æsh, tenk om han hadde prøvd seg a!!!"

for å si det sånn; han hadde allerede en "boy-toy" som han hadde datet en stund. ikke EN eneste gang prøvde han seg på noen i klassen.
men hva fikk dem til å tenke slik?
kanskje vi alle er litt småbøge, paranoide og arrogante? :P
hvorfor bry seg om en gutt (på den måten) og legge så mye energi i det, hvis det er jenter du vil ha?


- T
Husk 10% av verden er homofile, og at 10% av verden er sinssyke, de 2 10 prosentene er ikke de samme menneskene.

Jeg har flere homofile venner,
de veit at jeg ikke tenner på dem.

Har hatt 2 som ikke respekterte det;
jeg tror personlig at de 2 var av typen gal og homofil da de prøvde seg på meg,
de snakker jeg ikke med lenger.
Sist endret av fxxked; 2. desember 2010 kl. 20:47.
Sitat av fxxked Vis innlegg
Husk 10% av verden er homofile, og at 10% av verden er sinssyke, de 2 10 prosentene er ikke de samme menneskene.

Jeg har flere homofile venner,
de veit at jeg ikke tenner på dem.

Har hatt 2 som ikke respekterte det;
jeg tror personlig at de 2 var av typen gal og homofil da de prøvde seg på meg,
de snakker jeg ikke med lenger.
Vis hele sitatet...
Litt ironisk når du har "lay all your love on me" under nicket ditt
Sitat av Widow Vis innlegg
Litt ironisk når du har "lay all your love on me" under nicket ditt
Vis hele sitatet...
Ironisk, men likefullt forståelig fra mitt ståsted.
Det er ikke hyggelig når andre mennesker ikke respekterer at du setter grenser, uavhengig av homoseksualitet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Seff kunne jeg det. Det hadde bare ikke blitt mer overnatting eller noe sånt..
Sitat av TheCodFather Vis innlegg
Seff kunne jeg det. Det hadde bare ikke blitt mer overnatting eller noe sånt..
Vis hele sitatet...
Så du tror han/hun ville prøvd seg på deg da? Tror du virkli det?
Sitat av Trondvn Vis innlegg
Så du tror han/hun ville prøvd seg på deg da? Tror du virkli det?
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis, men jeg syntes det er ukomfortabelt. Og det er det som teller Skjønner? skjønner du virkli det?
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Hadde du sugd deg selv hvis du kunne? Samme greie egentlig.
Vis hele sitatet...
Trur mange her kunne fonne på å gjort det vis de bare hadde klart det
neida

Bestekompisen min er homofil, nesten så jeg "elsker" han, Men grenser er grenser
Jeg har hatt et så dypt vennskap til alle mine beste venner at det hadde nok blitt veldig mye humor i starten, bare for å legge litt fysisk distanse mellom oss, for tryggheten, og for at vi andre kan få lov å bli kjent med den nye identiteten vedkommende har holdt skjult for oss. Hvor mye latter og gysing synes han f eks er greit når vi tilfelfeldigvis gnis opp mot hverandre på fest eller bar. Har ikke lyst til å såre noen der, vett, men jeg trenger å føle meg trygg på min egen seksualitet også, og da må jeg få lov å le bort de uønskede intime øyeblikkene.
Hadde nok ikke endret syn på dem bare pga det.
Har flere homofile og lesbiske venner.
tja skeptisk heldigvis er ingen av mine kompiser homo

Sitat av Ondskap Vis innlegg
lesbiske venner.
Vis hele sitatet...
det godtar jeg
Sist endret av justastonedhuman; 11. januar 2011 kl. 15:21.
Sitat av TheCodFather Vis innlegg
Ikke nødvendigvis, men jeg syntes det er ukomfortabelt. Og det er det som teller Skjønner? skjønner du virkli det?
Vis hele sitatet...
Det som teller er at du behandler vennene dine som verdige mennesker, uansett hvilken legning de måtte ha. Hvis du synes det er ukomfortabelt å ha en god venn til overnatting fordi han er homofil, så er det noe du absolutt kan jobbe med. Det er mulig å overvinne irrasjonelle fobier hvis man er villig til å tenke rasjonelt.

Sitat av Kain Vis innlegg
tja skeptisk heldigvis er ingen av mine kompiser homo



det godtar jeg
Vis hele sitatet...
Du utfyller ihvertfall rollen din som stereotypisk guttegutt. Tøft
Fikk høre fra at en kompis at en hadde fortalt han at var på fest,ettersom kvelden ble fuktigere og fuktigere gikk han til en kompis for å legge seg ( Uvitende om at han hadde tenkt å komme ut av skapet ). De var jo begge fulle,så det ble litt kødde kosing,og han som nettopp hadde hoppet ut av skapet tok det som et *ja*,så de la seg begge for å sove i vær sin seng.

Midt på natta våkner han og da ser han kompisen over han,med buksa og bokseren dratt ned. Uvitende om at han selv hadde selv blitt dratt ned buksa på og bokseren,så dytta han,han bort og løp. Så fra den gangen har han sjekka godt før han ligger borte hos kompisæær.


Så Nei,hadde nok ikke turt å sove hos en homofil.
Hva for slags resonnement er det? Du tilegner alle homofile de samme holdningene som denne personen, fordi han også er homofil? Jaja, noen vitenskapsmann er du ihvertfall ikke.
Sist endret av mentalmelt; 11. januar 2011 kl. 16:40.
Sitat av Tengel Vis innlegg
Da jeg var yngre...
Vis hele sitatet...
Har opplevd noe lignende som deg som ung og på lik linje med deg har jeg ikke latt denne opplevelsen min avgjøre mitt syn på homofile.

Faktisk hadde jeg, fram til jeg opplevde det selv, sagt at jeg ville reagere med sinne dersom en homofil prøvde seg på meg, noe jeg ikke gjorde. Det var en god venn og vennskapet opphørte riktignok, men det var det andre grunner til, selv om hendelsen nok hadde noe med det å gjøre, har jeg ingen problemer med å akseptere han som en venn, vi gled bare fra hverandre.

Har lite eller ingenting i mot homofile og kunne lett hatt homofile venner.

Sitat av NotToSmart
Jeg tar avstand fra...
Vis hele sitatet...
(var ikke meningen å gi KP )
Har flere venner som er homofile, både gutter og jente venner.

So what`s the big deal ? ... dem er da folk dem også, riktig hygglige er dem også. Er jo nesten så jeg kan si at jeg vet mere om di vennene mine enn jeg vet om mine andre venner. De som har stått fram som homofil har jo stått fram åpent om det og legger ikke i den grad skjul på sin legning og heller ikke det dem er. Det finnest da flust med jenter som er overfladiske som FY og skal heller ikke si noe annet om enkelte kompiser jeg kjenner også, overfladiske som FY dem å. Dem som ikke velger å stå frem og være seg selv bedrar jo bare seg selv og andre. Dette trenger ikke være homofile, men oss "vanlige". Så ja, selv oss "vanlige" er jo til tider værre enn dem som velger å stå frem som homofil og være åpen om det. Så hvorfor skal vi påstå at vi "vanlige" er bedre enn andre ?

Nå finnes det da "drittsekker" & "bitcher" som er hetro, homo, eller bifil så der gjør ikke skjebnen noen forskjell på oss, så ingen av oss er bedre enn den andre. Personlig så bedømmer jeg ikke folk ut fra legning. Noe annet synest jeg er BS. Jeg behandler og bedømmer folk fra hvordan dem er mot meg og mine venner. Pga. dette så har jeg faktisk noen venner som andre ikke ville ha vært venn med pga. at dem har hørt litt for mye på rykter og annet rundsnakk om disse vennene. Har mistet noen venner pga. av dette også, men vist dem ikke godtar meg for hvem jeg er og hvordan jeg er så klar jeg meg fint uten dem som vennene mine. I ettertid så har jo noen av dem godtatt det og vi har blitt venner igjen, men er vel et par. stk som ikke klarer å godta det og synest mine verdier ikke helt matcher deres synspunkter.

Åpne homofile / bifile virker å ha en tendens til at dem er mere sitt "true self" mens andre har vanskeligere til å finne sitt "true self". "Why that is" aner jeg ikke, men kunne jo vært kjekt å høre om andre som også har homofile / bifile venner har sett samme tendens.
Sitat av Mantuz Vis innlegg
Har flere venner som er homofile, både gutter og jente venner.

So what`s the big deal ? ... dem er da folk dem også, riktig hygglige er dem også. Er jo nesten så jeg kan si at jeg vet mere om di vennene mine enn jeg vet om mine andre venner. De som har stått fram som homofil har jo stått fram åpent om det og legger ikke i den grad skjul på sin legning og heller ikke det dem er. Det finnest da flust med jenter som er overfladiske som FY og skal heller ikke si noe annet om enkelte kompiser jeg kjenner også, overfladiske som FY dem å. Dem som ikke velger å stå frem og være seg selv bedrar jo bare seg selv og andre. Dette trenger ikke være homofile, men oss "vanlige". Så ja, selv oss "vanlige" er jo til tider værre enn dem som velger å stå frem som homofil og være åpen om det. Så hvorfor skal vi påstå at vi "vanlige" er bedre enn andre ?

Nå finnes det da "drittsekker" & "bitcher" som er hetro, homo, eller bifil så der gjør ikke skjebnen noen forskjell på oss, så ingen av oss er bedre enn den andre. Personlig så bedømmer jeg ikke folk ut fra legning. Noe annet synest jeg er BS. Jeg behandler og bedømmer folk fra hvordan dem er mot meg og mine venner. Pga. dette så har jeg faktisk noen venner som andre ikke ville ha vært venn med pga. at dem har hørt litt for mye på rykter og annet rundsnakk om disse vennene. Har mistet noen venner pga. av dette også, men vist dem ikke godtar meg for hvem jeg er og hvordan jeg er så klar jeg meg fint uten dem som vennene mine. I ettertid så har jo noen av dem godtatt det og vi har blitt venner igjen, men er vel et par. stk som ikke klarer å godta det og synest mine verdier ikke helt matcher deres synspunkter.

Åpne homofile / bifile virker å ha en tendens til at dem er mere sitt "true self" mens andre har vanskeligere til å finne sitt "true self". "Why that is" aner jeg ikke, men kunne jo vært kjekt å høre om andre som også har homofile / bifile venner har sett samme tendens.
Vis hele sitatet...
Jeg vil også påpeke til deg,hvis ikke mennesket re-produseer seg,vet du hva som skjer da ?
gentleman #1
ViceR's Avatar
Jeg hadde nok ikke brydd meg noe særlig. Så lenge det ikke hadde endret personen jeg før likte å tilbringe tid med.
Nå tar du feilaktig tar utgangspunkt i at homofili er genetisk anlagt. I tillegg til det har du tidligere brukt som argument at homofile ikke reproduserer seg, og medfølgende konsekvenser for menneskerasen. Og så sier du at det kommer til å bli mange flere av dem.

Hvis de ikke reproduserer seg som du sier til å begynne, hvordan vil det da føre til vekst av homofile?

Det du egentlig mener har ingen bekgrunn i darwinistiske teorier, men er så enkelt som fremmedfrykt:
Sitat av Kirder Vis innlegg
Homofili er en SYKDOM ! Homofile trenger hjelp,fortell meg hvorfor homofili er normalt ? Når alle mennesker er født normalt,altså at de re-produserer seg. Hvorfor skal de være annerledes?
Vis hele sitatet...
Og dette gidder jeg ikke å verdigjøre med et svar. Det får noen andre ta seg av.
Sitat av Mantuz Vis innlegg
Å HERRE

Er du virkelig så redd for at verden skal bli overfylt av homofile og lesbiske at verden skal gå under som følge av at mennesker ikke reproduserer seg selv ?

Vi er snart 7 MILLIARDER mennesker på denne jorden mot ussle 1 Milliard for ca. 200 år siden!

Den der påstanden din er så lame at den ikke .... aahh urk sukk ... hvorfor kaste vekk energi på deg ... nesten så jeg håper at du ikke reproduserer deg og viderfører dine meninger
Vis hele sitatet...
Vi er over 7 milliarder faktisk
Sitat av Picard Vis innlegg
Nå tar du feilaktig tar utgangspunkt i at homofili er genetisk anlagt. I tillegg til det har du tidligere brukt som argument at homofile ikke reproduserer seg, og medfølgende konsekvenser for menneskerasen. Og så sier du at det kommer til å bli mange flere av dem.

Hvis de ikke reproduserer seg som du sier til å begynne, hvordan vil det da føre til vekst av homofile?

Det du egentlig mener har ingen bekgrunn i darwinistiske teorier, men er så enkelt som fremmedfrykt:

Og dette gidder jeg ikke å verdigjøre med et svar. Det får noen andre ta seg av.
Vis hele sitatet...

Det ser ut som du ikke har noen ideer om teoriene hans,for det var en av dem.


Jeg vil ikke at du skal svaret,fordi du simpelt ikke klarer og forklare hvorfor du støtter homofili.