Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3053
Jeg ble så grepet av musikken her at denne mesterlige artisten må jeg bare spre videre til folket. Sonny Moore er en kis som tidligere har vært frontfigur i bandet From First to Last som lagde sørgelig emo musikk med tilhørende image. Emojenter onanerte til bilder av ham og mer eller mindre ikke særlig til fyr

http://www.electronicaoasis.com/wp-content/uploads/2010/09/skrillex6.jpg

Nå for tiden har han nettopp begynt på en solo karriere innenfor electro og dubstep noe jeg syns han gjør sinnsykt bra! Det er vel ikke for ingenting at han er med på tour med Deadmau5 og varmer opp for han. Han har også nettopp gitt ut sitt første store album "Scary Monsters and Nice Sprites" under deadmau5 sitt eget plateselskap mau5trap.

For å nevne to sanger som utmerker seg:

Skrillex - With Your Friends (Long Drive)
http://www.youtube.com/watch?v=6sRxtSm2vEg

SKRILLEX - Scary Monsters And Nice Sprites
http://www.youtube.com/watch?v=WSeNSzJ2-Jw

Jeg har lett etter noen som kan klikke så inni helvete elektroniskt og få det til å stemme så bra som Skrillex får det til.

Hva syns dere om fyren?
Jeg digger Alejandro remixen hans

Takk for at du tipset meg om de sangene! KP.
Ja, han har mange fete remixer men føler det er mest for å øve. De progressive verkene som kun er Skrillex liker jeg mye bedre.

Likevel må jeg si at de som parrer kommersielle sanger med dubstep og gjør det bra blir rik
Dette var jo bare genialt.
Var på god vei til å krysse ut når jeg leste Sony Moore, men bildet redda hele greia.
Thank's for sharing!
Sist endret av Holmen; 23. november 2010 kl. 00:10.
Jeg falt veldig for skrillex i starten, men låtene hans har en helt usedvanlig lav holdbarhetsdato hos meg. Gikk fra dritfett til smått irriterende på et par uker.

Kan vel egentlig bare linke til "EPen" hans http://www.mediafire.com/?1d7ewijo4jjhuw2.
Slik jeg har forstått det er dette egentlig ingen EP, men en demo som dermed bør være helt ok å dele.
De to ordene jeg kommer opp med etter å ha hørt litt ifra S(krill)ex, er ensformig og kjedelig.

Minimalt variasjon på det han lager helt selv, selv om variasjonene er der når han sammarbeider med andre artister.
Sonny Moore er rett og slett kongen
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har et spørsmål her ang. Skrillex. Han kommer jo til Lillehammer under landstreffet for russen i år, og dessverre er jeg ikke russ. Så det jeg lurer på om det går an at jeg kjøper et sånn pass til landstreffet for å få med meg at han spiller (jeg er over 18), vil jeg da få komme inn uten problemer selv om jeg ikke er russ? Gjør hva som skal til for å få med meg denne fantastiske begivenheten.
Sitat av Omnibenevolence Vis innlegg
Har et spørsmål her ang. Skrillex. Han kommer jo til Lillehammer under landstreffet for russen i år, og dessverre er jeg ikke russ. Så det jeg lurer på om det går an at jeg kjøper et sånn pass til landstreffet for å få med meg at han spiller (jeg er over 18), vil jeg da få komme inn uten problemer selv om jeg ikke er russ? Gjør hva som skal til for å få med meg denne fantastiske begivenheten.
Vis hele sitatet...
Du må nok ha russepasset for å komme inn på Lillehammer treffet. Det får du kun ved å være russ.
Sitat av Jefferson2k Vis innlegg
Du må nok ha russepasset for å komme inn på Lillehammer treffet. Det får du kun ved å være russ.
Vis hele sitatet...
Han kan være sjåfør!
Sonny Moore, I LOVE THAT GUY!
http://www.youtube.com/watch?v=_rx_Bo5yaxA

Sitat av Omnibenevolence Vis innlegg
Har et spørsmål her ang. Skrillex. Han kommer jo til Lillehammer under landstreffet for russen i år, og dessverre er jeg ikke russ. Så det jeg lurer på om det går an at jeg kjøper et sånn pass til landstreffet for å få med meg at han spiller (jeg er over 18), vil jeg da få komme inn uten problemer selv om jeg ikke er russ? Gjør hva som skal til for å få med meg denne fantastiske begivenheten.
Vis hele sitatet...
KOMMER SONNY MOORE TIL LILLEHAMMER?!?!?!?!
Sist endret av knutmoore; 30. mars 2011 kl. 15:52.
du glemte den eneste bra sangen has da xD Kill Everybody :P
Jeg har faktisk hørt på With Your Friends (Long Drive) i hele dag!! Har hørt 1 eller 2 sanger i tilleg, men denne går på repeat ^^ Skjønner ikke helt hvordan en sang kan være så bra til et så stort spekter av aktiviteter.
I gymmen fikk jeg motivasjon og vilje
I naturfagen fikk jeg selvtillit til å fremføre
I mattetimen fikk jeg dyp konsentrasjon under en prøve, noe som resulterte i at jeg fikk 4 på prøven, isteden for 2 som jeg har på kortet!
I mediakommunikasjon fikk jeg mer kreativitet, og evnen til å skrive utfyllende. Endte med nesten 2 sider med svar, på 8 korte spørsmål.

Sier ikke at dette er en slags magisk sang .. Men om musikk kan brukes som medisin, burde dette kurere kreft!
Jeg synes han ødelegger sjangeren dubstep, men det er min mening.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Jeg synes han ødelegger sjangeren dubstep, men det er min mening.
Vis hele sitatet...
Det er ikke dubstep. Det er SKRILLEX!

Skrillex - Reptile
http://www.youtube.com/watch?v=w2W-i1z4HaA

Gleder meg sjukt til Skrillex feat. Foreign Beggars - Gettin it kommer!
HAN ER AWESOME, KP
Skrillex er en hype. Han har et par bra sanger, det skal jeg gå med på, men jeg skjønner virkelig ikke alt oppstyret. Greit nok at folk skal få ha sin egen musikksmak og alt det der, men begynner å bli temmelig lei av at alle hipsters rundt omkring skal forgude han etter å ha hørt Scary Monsters and Nice Sprites og Alejandro-remixen (som er bra sanger, det skal jeg ikke si noe imot).

Poenget mitt er: Er Skrillex virkelig så fantastisk og revolusjonerende at det trengs å lage en egen tråd?

Min mening: Nei, og jeg vet at andre er enige med meg. Jeg syntes Skrillex var kult i vinter, men jeg gikk fort lei. Hvis han klarer å lage noe nytt kan det såklart hende jeg (og mange andre) endrer mening, men for min del høres de nye sangene ut som en blanding av hardstyle og utvannet dubstep, og det er ikke så veldig mye nytt egentlig.

Både musikken og fansen begynner å bli relativt slitsomt.
Sist endret av drittunge; 7. april 2011 kl. 19:13.
Noen som vet har noe info om han kommer til Hove 2011?

Har hørt rykter, men ingenting jeg stoler på. Det hadde vært RÅTT hvis han kom i tillegg til Deadmau5
Reptile Theme er helt syk!
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Skrillex må virkelig få opp farten å lage noe mer jeg kan digge