Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 593
Har jobba mye mere enn vanlig på denne låta, da jeg prøvde å lage noe jeg ikke har laga før. Sangen er ikke 100% ferdig, men det er bare sådetaljer igjen å fikse. Vil gjerne høre hva folket syns


(Den øverste sangen er den nye).
http://www11.nrk.no/urort/Artist/DjJagon/default.aspx
Min mening? Fælt
Nydelig..

Jeg vet ikke hva mer jeg kan si, liksom... ^^
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
hei, starten var JÆVELIG å høre på... men resten av låta var ganske kul =D
Sitat av ass-beer Vis innlegg
hei, starten var JÆVELIG å høre på... men resten av låta var ganske kul =D
Vis hele sitatet...
Hahha, ville bare lage en veldig merkelig intro, og hørte nå at diskanten på den blei sykt høy og ekkel å høre på. Men takk for god feedback :>
Hører ikke på denne typen musikk, men jeg kan gjerne komme med litt feedback uansett:

Jeg syns ikke introen var spesielt behagelig å høre på.
Litt for skjærende med litt for spesielle tonevariasjoner kanskje?

Bassen var brutal, noe som falt i smak hos meg.
Det ristet godt i veggene her med fire 15" som spilte musikken din.
Til dels fengende hovedtema i låten som sikkert vil slå godt an på en fest, men først etter at det er blitt konsumert litt alkohol.
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
Sitat av Defqon Vis innlegg
Hahha, ville bare lage en veldig merkelig intro, og hørte nå at diskanten på den blei sykt høy og ekkel å høre på. Men takk for god feedback :>
Vis hele sitatet...
Skjønte det, men du kunne "tonet" det ned litt, det skreik ut av diskantene her i huset og øra mine ville hoppe ut av vinduet vi også si som han før meg at bassen dunka bra og det liker man, serlig hvis du skulle dratt på med låta på en fest
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Det hørtes ut som et gammelt modem, siden gav sangen meg assosiasjoner til en typisk sang en kan til nøds bruke i et flash spill eller noe.
Jeg trodde det var noe feil med høyttalerne eller pc'en da sangen starta Fikk følelsen av at chucky satt ved siden av meg og skjærte i ørene mine
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Feet. Likte introen godt.