Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3407
Får den feilkoden når jeg skal logge på msn andre plasser enn hjemme, feks på skolen eller på LAN (er på LAN nå og vil ha msn!). Har ikke peiling på hva som er problemet, da alle andre har msn her. Prøvde å google og gjøre forskjellig shit men det funka ikke, noen ideer til feilkode 8100030d?
http://messenger-support.spaces.live.com/blog/cns!8B3F39C76A8B853F!13937.entry
Prøvde det der, funka ikke.

EDIT: Prøver igjen, for sikkerthets skyld.

Prøvde alt igjen, og det funker enda ikke!
HJELP!?
Sist endret av Defqon; 2. oktober 2008 kl. 23:38.
Jeg fant nettopp ut noe skikkelig rart, jeg kan ikke logge meg på andre datamaskiner heller! Altså, andre kan logge seg på sine egne pcer men jeg kan ikke logge inn med min account :S
Det er ikke feil passord, prøvde å bytte passord (som funka) men fikk ikke logga inn etter det heller. hjelp igjen?
Tror det er den feilmeldingen(er ikke sikker, for kan ikke det i hodet ) jeg får når det er noe med nettverket mitt. Det står at nettverket mitt funker, men dersom jeg høyreklikker og velger reparer funker det igjen.. også MSN. Du kan jo se om det hjelper.. Ellers har jeg dessverre ingen løsning.
Det funka ikke boble.
Jeg vil også legge til at jeg nettopp hadde bytta til msn live 9.0 beta når det skjedde, hadde brukt det i 2-3 uker så skjedde det.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Får akkurat samme feil melding. Står også at jeg ikke er koblet til nettverket til messenger :S Og når jeg logger på med den gamle msn adressa mi, så kommer jeg inn. Jeg kommer meg inn på ebuddy. Hvis jeg er på Ebuddy og prøver å logge på samtidig på msn, logges ebuddy av men Msn kommer fortsatt ikke inn :S

Please hjelp! Har hatt problemet i 1 mnd eller noe :S

Mvh - Bkkid
jeg har også hatt det problemet. Tillsutt gikk jeg lei og instalerte messenger 8.5 , og det funker fint

Ingenting funka, jeg resetta routeren, sletta catchfilene, registrerte på nytt dll filene, INGENTING funka .. men da jeg ble temmelig forbanna da gikk jeg til slutt til gode gamle windows 8.5 og det funker som bare f