Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1808
Jeg leter etter en serie som gikk på TV2 for en stund siden, husker ikke navnet, kansje noen kan hjelpe meg?

Det jeg husker er at i første episode er den en UFO som styrter på jorden, ned i en skog elns. Så får du se en mann som kommer gående ut av skogen idet, den sprenger.

Den handler om en fyr som har stukket av fra ailiens i en UFO, og noen militær fyrer som jakter på han.....
Jeg har ikke sett denne, men har hørt om en spieldberg serie som heter Taken som har noe militær og aliens osv å gjøre. Jeg vet ikke om den har gått på tv2
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
All is well that Roswell
Trådstarter
5 0
Det er ikke taken eller Roswell, det er en annen, tror den gikk for 5 år siden elns, en GOD stund siden.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg tror jeg vet hva du snakker om, får kisen som stikker av ly hos en enbarnsmor med sønn? fyren viser seg å være ganske snill og han kan lese hele bøker på etpar sekund..

Når moren hjelper ham med et sår sier han noe som: "Get a peice of that glowing plant", "-what glowing plant" "-Open your eyes, se things for what they are..." så plutselig klarer moren å se plantene 'som de virkelig er'..

Om det her stemmer nogenlunde med den serien du tenker på vil jeg gjerne finne ut hva serien heter!
Mulder ble jo tatt av en UFO, og kom tilbake igjen, men det var X-Files.
Trådstarter
5 0
Sitat av Dodecha
Jeg tror jeg vet hva du snakker om, får kisen som stikker av ly hos en enbarnsmor med sønn? fyren viser seg å være ganske snill og han kan lese hele bøker på etpar sekund..
Vis hele sitatet...
Ja faktisk, de er i ett drivhus eller noe.
Sist endret av Cenex; 25. februar 2005 kl. 13:07.
Ha ha nå vet jeg det!! Det er jo selvsagt romjenta Majka, med de lysene øynene. Sjekk denne linken http://epoxid.sk/pozor/majka/majka.html
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
fivestarbob: Jeg tror du er helt på jorde.

Cenex: ja de var i et drivhus da, hm, gjenstår bare å finne ut hva greiene heter da..
Er det animasjon eller "ordentlig" film?
Husker noe greier om en animasjonsserie som gikk for en del år siden hvor de var i ett drivhus, målet til denna karen var å komme seg hjem igjen og det klarte han etter mye om og men.
Det var en hel del dreping med meget fancy animasjonseffekter.
Hvis det ikke var animasjon har jeg også noen vage minner om en kar som drev å reiste rundt og ble jaga av militæret eller noe i den duren. Husker mest av denna animasjonsserien, ettersom den var grisebra.
Trådstarter
5 0
Det er ikke en annimasjonsfilm.

fivestarbob: Forstå ikke heeelt hvordan du klarer å gjøre mann til jente
husker serien, men ikke f om jeg husker navnet
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Jeg vet hvilken serie du mener. Er det ikke den med John Corbett i hovedrollen? Han som spilte programleder på radio i Northern Exposure, eller Det gode liv i Alaska, som det het på norsk.

Serien heter The Visitor.
Sitat av Dodecha
fivestarbob: Jeg tror du er helt på jorde.

Cenex: ja de var i et drivhus da, hm, gjenstår bare å finne ut hva greiene heter da..
Vis hele sitatet...
Sitat av Cenex
Det er ikke en annimasjonsfilm.

fivestarbob: Forstå ikke heeelt hvordan du klarer å gjøre mann til jente
Vis hele sitatet...
He he det var vel egentlig mest for morro. Var kanskje litt uklar..
Trådstarter
5 0
Wohooo Det var det den het ja *lykkerus*

Nå kan jeg endelig ta vinterferie

http://www.scifi.com/thevisitor/
Sist endret av Cenex; 25. februar 2005 kl. 16:20.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Takktakk gusto!!
er det ikke first wave da=?
Åh! den serien har jeg lett lenge etter.. jeg tok opp alle på S-VHS når det gikk på TV, men opptaker'n har for lengst tatt kvelden. Det er vel ikke noen som tilfeldigvis har dem? eller veit hvor jeg kan få tak i dem

sorry for offtopic...

Edit: Jeg snakker da om The Visitor (og ikke first wave)..
Sist endret av Mex; 25. februar 2005 kl. 17:31.
First wave var en annen serie som gikk på tv2. Bra serie det også, men tv2 sluttet plutselig å sende den...
jeg og vil ha first wave! =D
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Leser dere lengre opp finner dere ut at spørsmålet har blitt besvart, serien heter "The Visitor".. ja first wave var en kul serie det også, men det var ikke den vi var ute etter her