Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1610
Top Stalker :3
82 3
Sap freakz ?

Når jeg skal starte Movie Maker, kommer det opp: _crtCreateSymbolicLinkW startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, C: \Program Files(x86)\SubTap\MSVCP.dll.

Nå, jeg har ikke noe anelse på hva dette betyr, men jeg går ut på at det har noe med MSVCP.dll og gjøre ?
Finner ikke noe på internett, kanskje jeg er ganske dårlig til og leite opp ting, men jeg hadde satt pris på om noen kunne hjelpe meg ?
Sist endret av TommyParty; 26. desember 2014 kl. 03:42.
Første jeg ville sjekket er om alle windows updates og drivere er up to date? Eventuelt kan du sjekke på Windows sin supportside og se etter en update/hjelp
Top Stalker :3
Trådstarter
82 3
Sitat av mo66y Vis innlegg
Første jeg ville sjekket er om alle windows updates og drivere er up to date? Eventuelt kan du sjekke på Windows sin supportside og se etter en update/hjelp
Vis hele sitatet...
Jeg tror jeg klarte det, med å laste ned noe ting, men tusen takk for svar
Om dette viste seg å ikke hjelpe kan du ta en kikk her.