Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1080
hei jeg har leitet på hp sine sider men finner ikke noe der til akkurat min maskin.jeg har g7-2352so typen .om noen kan hjelpe hadde det vært bra
Trådstarter
ja er den .men vet du hvor jeg finner drivere for nedlastning
Heh. Jeg leter og leter, men jeg finner absolutt ikke siden med drivere. Ikke planer om å gi opp enda.

Vel, jeg klart til slutt å finne en side med drivere (ikke noe takk til HP sin egen søkefunksjon der), men det ser ikke ut til at det er tilgjengelige drivere for Windows 7, så da er du like langt.

Hvis du VIRKELIG vil ha Windows 7 på maskinen, så må du da gjøre det manuelt for å finne drivere, og da anbefaler jeg denne guiden: http://freak.no/forum/showthread.php?t=105642
Sist endret av meitemark; 13. desember 2014 kl. 22:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du prøvd med HP SoftPaq Download Manager?
Sist endret av Lucifer24; 14. desember 2014 kl. 02:15.
HP ser ut til å bare ha drivere for windows 8 og 8.1, 64-bit: HP Pavilion g7-2352so Notebook PC Drivers

Jeg har tidligere brukt drivere for windows vista til windows 7, uten problemer.

Kan hende driverne for windows 8 funker fint på windows 7.
Dersom driverne ikke funker, kan du vel bare kjøre en "roll back driver".

Ellers er det anbefalt av HP å bruke windows update for å laste ned drivere.

If you are looking for software and drivers for Windows and HP does not have them, use Microsoft Windows Update (in English) and visit component manufacturer's Web sites, such as AMD, intel, realtek, and others. When using Windows Update, be sure to check for optional updates. Also, there are many helpful people that participate in HP's Consumer Support Forum . Searching HP's forums for the driver you are looking for might bring up a solution.
Vis hele sitatet...
Btw. du burde sjekke laderen til maskinen din: HP Notebook PC AC Power Cord Safety Recall and Replacement Program Announced August 26, 2014
Trådstarter
drivere til windows 8 funker på win 7 .takk for hjelpa