Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1916
Dette er førsteposten min på freak så vet ikke om jeg har plassert meg helt riktig i forumet men hvertfall:

Jeg kjøpte en såkalt balisong trainer fra amazon som er den lovelige versonen uten et skarpt blad om en vanlig balisong. Den har hull på bladet som forhindrer sliping.

Et par timer etter jeg har bestilt den dukker det opp en customer review på den som sa at bladet på balisongen kom skarpt ut av boksen.

Etter å ha lest imellom alt et par ganger til la jeg merke til at det sto at bladet ikke var skarpt men det var også skarpt. Jeg vet ikke helt hva det skal bety, men
hvis denne da blir sendt til meg her i Norge med et skarpt blad er det noe jeg burde forbrede meg på? Har allerede kontaktet selgeren men han har ikke svart.
Uansett hva hensikten var så kan det hende du importerer noe ulovlig her.
Er vel relativt sjeldent de stopper kniver, men om de gjør det så bør du ha en plan!
Jeg bestilte en sprettkniv en gang, hvor bladet egentlig skulle være demontert og komme i egen forsendelse.
Ble litt overrasket da jeg mottok kniven, og den var ferdigmomtert.

Men du kontaktet selger kort tid etter kjøp? Da burde han greie å enten bekrefte at bladet er som det skal, eller avbryte kjøpet.
Trådstarter
5 0
Fikk svar nå:

Dear customer,
Hello! We welcome your purchase. We send you a non-sharp blade. Because our practice is hand grinding blade knife. so each of the will differ. So the customer you should seriously consider if you feel appropriate. Welcome to your purchase.
Thank you very much.

Ser ut som at balisongen blir sendt med et vanlig blad som ikke er slipt hvis ikke jeg tar feil.
Sist endret av Second; 4. august 2014 kl. 12:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vet ikke hvor du kjøpte kniven, men ut ifra engelsken til kundebehandleren, ser det ut som en kinaside.

Jeg har hvertfall handlet en del fra denne siden og har vært veldig fornøyd.
Trådstarter
5 0
Sitat av Pope Vis innlegg
Vet ikke hvor du kjøpte kniven, men ut ifra engelsken til kundebehandleren, ser det ut som en kinaside.

Jeg har hvertfall handlet en del fra denne siden og har vært veldig fornøyd.
Vis hele sitatet...
Kjøpte kniven fra amazon, jeg prøver å holde meg til ebay og kjente selgere fra US men fant ingen til akk de jeg trengte.

Siden du sendte er nok på et litt annet kaliber og ser nok litt bedre ut.

MEN, jeg fikk en ny melding fra selgeren som sier at bladed er "Hand-Polished" så kanskje det er det de mener i beskrivelsen og at ikke den er slipet skarp. Jeg fikk en ISBN kode hvor han også sa at jeg kunne "se for meg selv" som jeg regner med er en produkt kode men vet ikke helt hvordan jeg bruker den