Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2889
Hei!

Skal kjøpe meg tv til konsollgaming og har sett en del på denne:

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-...bility-trigger

Den er perfekt til mitt bruk, men så leser jeg på nettet at 8ms responstid er helt ulidelig, og at det vil hakke masse. Vil jeg egentlig merke noe særlig til det eller er det bare "ekstreme" gamere som syns dette er ille og som bør bry seg om det? -skal game med ps4

-Espen
Vil nok neppe anbefale denne til gaming, både på grunn av responstiden, men også da det har ett 50hz bildepanel ("Bildepanelfrekvens (Hz) - 50") som gjør at den kommer til å hakke en del. Mitt tips hvis du bare skal bruke den til spill; gå heller for en PC-skjerm med kort responstid. Du sparer en del og får stort sett mer for pengene. Hvis en 27" funker for deg har jeg en relativt god en du kan få for en liten kronasj (send PM).
Trådstarter
56 0
Sitat av Wolfie Vis innlegg
Vil nok neppe anbefale denne til gaming, både på grunn av responstiden, men også da det har ett 50hz bildepanel ("Bildepanelfrekvens (Hz) - 50") som gjør at den kommer til å hakke en del. Mitt tips hvis du bare skal bruke den til spill; gå heller for en PC-skjerm med kort responstid. Du sparer en del og får stort sett mer for pengene. Hvis en 27" funker for deg har jeg en relativt god en du kan få for en liten kronasj (send PM).
Vis hele sitatet...
Har allerede en 22" så kjøper ny tv hovedsaklig for å få større skjerm, men takk for tilbudet
Skjønner :-). Den ble uansett solgt etter 5min på finn.no.

Hvis vi nå går bort ifra PC-skjermer, så er dette de jeg vil anbefale deg:

Philips 42" PFS6678S. Dette er ett gullkjøp om du greier å få den til kampanjeprisen (4990,-). Jeg sitter med storebroren som har samme panel her hjemme, og den funker ypperlig til spilling.

LG 42LB650 . Fin TV med godt bilde, og fin pris. Her får du med LG sin nyeste SmartTV på kjøpet og. Dette er ekstremt bra sammenlignet med hva som er på markedet nå.

Tittet bare kjapt igjennom prisjakt.no. Prisene endrer seg konstant så gjelder bare å følge med. Akkruat nå ser det ut til at Philipsen er det beste kjøpet du kan gjøre. Det du bør se etter er som sagt responstid og panelfrekvens. Legg også merke til om det er IPS eller VA-panel. IPS funker dårlig til spilling.
Sist endret av Wolfie; 21. juli 2014 kl. 01:28.
Skal du ha en bærbar, ble sønnen anbefalt denne:

http://www.elkjop.no/product/data/ba...17-3-gaming-pc

Du får den i billigere pene også, link:

http://www.elkjop.no/search?SearchTe...archResultTab=

Msi merket er en pc Elkjøp sjeldent opplevde noe tull med som andre kjente merker.
Trådstarter
56 0
Sitat av Wolfie Vis innlegg
Skjønner :-). Den ble uansett solgt etter 5min på finn.no.

Hvis vi nå går bort ifra PC-skjermer, så er dette de jeg vil anbefale deg:

Philips 42" PFS6678S. Dette er ett gullkjøp om du greier å få den til kampanjeprisen (4990,-). Jeg sitter med storebroren som har samme panel her hjemme, og den funker ypperlig til spilling.

LG 42LB650 . Fin TV med godt bilde, og fin pris. Her får du med LG sin nyeste SmartTV på kjøpet og. Dette er ekstremt bra sammenlignet med hva som er på markedet nå.

Tittet bare kjapt igjennom prisjakt.no. Prisene endrer seg konstant så gjelder bare å følge med. Akkruat nå ser det ut til at Philipsen er det beste kjøpet du kan gjøre. Det du bør se etter er som sagt responstid og panelfrekvens. Legg også merke til om det er IPS eller VA-panel. IPS funker dårlig til spilling.
Vis hele sitatet...
kan dessverre ikke punge ut med 5000,-. Har lyst på en 32" (eller mer) som koster maks 3000,- og som helst kan hentes i butikk da foreldrene mine ikke er så glad i å bestille. Men skjønner at det ikek blir lett å finne en grei gaming tv til den prisen....
Sist endret av espen98; 21. juli 2014 kl. 19:13.
Hmm.... nei det er desverre vanskelig. Da kan du ikke være så kresen isåfall. Ta en tur til en elktronikkforhandler og se hva de har der. Kanskje du finner noen utstillingsmodeller eller noe som ikke finnes på nettet til en god penge .