Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1857
Hei

Har eit lite spørsmål ang. Avslåing av smart tv og forsterker
Eg har ein stikk kontakt padde med av på bryter der eg har både tven og forsterker på. Tven er ein lg smart tv og forsterkeren er til hjemmekino anlegget med blueray spiller.
Eg har til nå pleid å berre slå av den bryteren på padda sånn at alt slår seg av når eg ikkje skal bruke det meir.
Spørsmålet mitt er, er dette skadelig for tven og forsterkeren, eller har eg ingenting å bekymre meg for? Er liksom den raskeste og enkleste måten å gjere det på

Takker for alle svar
Det skal ha lite å si :-). Evnt. kan du gå til innkjøp av en universalkontroll for å skru av alt med ett tastetrykk. Kan anbefale Logitech Harmony av erfaring. Der kan du stille inn til at alle enhetene skal skru seg på/av ved ett trykk. Du kan også stille inn til å gå inn på riktig kilde, da på forsterkeren og TV'en. :-)