Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1991
hei lurte på om noen vet om digital tv betyr at man kan sette kort modul med riks tv kort i ? er denne flat skjermen jeg tenkte på

http://www.netonnet.no/art/tv-og-bil...D/197427.3113/
Mest sannsynlig ja, men du trenger en "CAM" til Riks-TV kortet..
Trådstarter
du mener den modulen man setter i tv og setter kort i ?
Sitat av mad187 Vis innlegg
du mener den modulen man setter i tv og setter kort i ?
Vis hele sitatet...
Ja. for å sitere siden du selv linket til: " I CI+-porten til TV-en kan du koble til en passende CA-modul og et programkort fra TV-leverandøren din og motta kanalene du abonnerer på uten behov for ekstra dekoder.*"
Ja, det går men jeg kan ikke anbefale det om du ikke har MEGET gode signaler. Jeg har også en LG 39" og kjøpte meg CAM for RiksTV for å slippe å ha egen boks for det, men jeg ga opp for den var utrolig mye mindre følsom enn min kjære Grundig boks. Så gikk tilbake til å bruke boksen. Men ellers en meget god tv.
Sitat av Stesolidhode Vis innlegg
Ja, det går men jeg kan ikke anbefale det om du ikke har MEGET gode signaler. Jeg har også en LG 39" og kjøpte meg CAM for RiksTV for å slippe å ha egen boks for det, men jeg ga opp for den var utrolig mye mindre følsom enn min kjære Grundig boks. Så gikk tilbake til å bruke boksen. Men ellers en meget god tv.
Vis hele sitatet...
Og jeg hadde en slik sagem(satans) boks og gikk over til cam (sony kdl52x3500) og fikk en ny verden. Der var cam mye bedre for å si det mildt, men så var den boksen skikkeligt ræv og..

Du trenger en slik.
Sitat av Stesolidhode Vis innlegg
Ja, det går men jeg kan ikke anbefale det om du ikke har MEGET gode signaler. Jeg har også en LG 39" og kjøpte meg CAM for RiksTV for å slippe å ha egen boks for det, men jeg ga opp for den var utrolig mye mindre følsom enn min kjære Grundig boks. Så gikk tilbake til å bruke boksen. Men ellers en meget god tv.
Vis hele sitatet...
Hei, min erfaring på slike ting er at følsomhet har lite å gjøre.

men dekoderene i TVer med CA-Modul (Conditional Access Modul) er ofte mega ræva. elendig støydemping etc.

mange har ofte "smart-tv" med WIFI dongle koblet til. dette er ofte nok til at Tuner i tv støyes helt ned. og dekoderen ikke klarer og dekode noe som helst lengre.