Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 743
For mange mange år siden pleide jeg og en venninne å spille et dataspill. Det var et spill der hvor man reiste rundt i verden for å finne tyver og gjenstander. Husker vi kunne klikke oss inn i en by, så var der mange mennesker der, og til tider gjemt det vi skulle finne blant disse. Husker man også kunne sette opp vakthunder som bjeffet når de vi lette etter var i den og den byen.

Har skikkelig lyst å finne dette spillet igjen, men aner ikke hva det heter. Er det noen som kanskje husker dette, og som har spilt det? Husker at cden var gul med noen mennesker på, om jeg ikke tar heeeelt feil! :-)

Takker hjertelig for all hjelp!
Dette spillet husker jeg å, sett etter det på nette, men finner desverre ikke ut hva det heter, Faen.
Sitat av Sandy11 Vis innlegg
For mange mange år siden pleide jeg og en venninne å spille et dataspill. Det var et spill der hvor man reiste rundt i verden for å finne tyver og gjenstander. Husker vi kunne klikke oss inn i en by, så var der mange mennesker der...
Vis hele sitatet...

Sikker på du ikke blander med en togtur til Oslo :-)
"Backpacker" spillene?
Sitat av A-tillah Vis innlegg
"Backpacker" spillene?
Vis hele sitatet...
Dette er ikke spillet jeg snakker om, tror da også at det ikke er spillet TS snakker om. Jeg husker at man fikk noen bilder av de "kjeltringene" man skulle finne.
Detektiv ett eller annet husker jeg., spilte dette en del jeg også.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Dette er ikke spillet jeg snakker om, tror da også at det ikke er spillet TS snakker om. Jeg husker at man fikk noen bilder av de "kjeltringene" man skulle finne.
Vis hele sitatet...
Stemmer det.
Trådstarter
2 0
Tror det har noe med detektiv å gjøre ja! Åh, har så lyst å finne det!!