Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1044
Skal kjøpe spille/gaming laptop, skal ikke være beast, men skal kunne ta Minecraft, LoL og WoW! Trenger ikke full grafikk ;-) Noen Forslag? Bare skriv i vei! vil ha Amd A10 eller i7 og i5 ;-) kan presse prisen 1k opp kansje
Du kan presse prisen opp en 1k fra hva?
Trådstarter
11 0
Ops feilet litt der, 6k ;-)
multicom.no/Xishan-W350S-15e6-Full-HD-Matt-Intel®-Core™-i5-4200Me-8GBe-750GBe-GeForce-GTX-760Me-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10627275

Denne kjører nevnte spill og enda mer krevende spill, uten problemer, 5k.

Ah, så ikke posten over meg her
Sist endret av Juliaan; 15. januar 2014 kl. 20:11.
Trådstarter
11 0
Takk for tipsa har sett på den, men prisen er litt stor, så vil helst ha en under den prisen, pga at den er uten OS, men som sagt jeg kan presse den opp 1k ;-)
Sitat av Stius99 Vis innlegg
Takk for tipsa har sett på den, men prisen er litt stor, så vil helst ha en under den prisen, pga at den er uten OS, men som sagt jeg kan presse den opp 1k ;-)
Vis hele sitatet...
Du burde virkelig presse prise opp 1k for å få denne med OS! Ingen annen kan måle seg med den når du tenker på ytelse/kr
Sitat av Stius99 Vis innlegg
Takk for tipsa har sett på den, men prisen er litt stor, så vil helst ha en under den prisen, pga at den er uten OS, men som sagt jeg kan presse den opp 1k ;-)
Vis hele sitatet...
Eller du kan laste ned windows, fra en viss bukt som det er mulig å ta en liten seiletur innom.
Hvorfor skal du ha en laptop? Du får mye mer for pengene om du velger stasjonær.
Sist endret av t_ben; 15. januar 2014 kl. 20:30.
Last ned windows..
Koster deg kun en minnepenn og toppen et par timer for å lese igjennom tutorials, lære og få det installert.

Penger spart på windows = mer penger å bruke på hardware.
Trådstarter
11 0
Okey takk for tipsa da tror jeg at jeg gjør det ;-)
Stjeler denne tråden litt. Jeg har en venn som vurderer denne pcen: http://www.multicom.no/G750JX-17e3-F...t-p/c/p6477262

Finnes det bedre laptoper i samme prisklasser når man skal game og se på film?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av feltrasjon Vis innlegg
Stjeler denne tråden litt. Jeg har en venn som vurderer denne pcen: http://www.multicom.no/G750JX-17e3-F...t-p/c/p6477262

Finnes det bedre laptoper i samme prisklasser når man skal game og se på film?
Vis hele sitatet...
Ja.

Multicom sine egne pcer.

http://www.multicom.no/Kunshan-P157S...0042/p10625895

Skaff enten open OS, bruk key du har liggende o.l.
Trådstarter
11 0
Ja vennen min har den ti 14 500 kr, den er bra men ja eg tror det finnes bedre ;-)
Sitat av Stius99 Vis innlegg
Skal kjøpe spille/gaming laptop, skal ikke være beast, men skal kunne ta Minecraft, LoL og WoW! Trenger ikke full grafikk ;-) Noen Forslag? Bare skriv i vei! vil ha Amd A10 eller i7 og i5 ;-) kan presse prisen 1k opp kansje
Vis hele sitatet...
i5 vil ikke kunne kjøre WoW uten lagg.. Prøv i6
Sitat av Maiskolben Vis innlegg
i5 vil ikke kunne kjøre WoW uten lagg.. Prøv i6
Vis hele sitatet...
Hva i svarte er det du babler om?
Trådstarter
11 0
Ja hva babler du om?
Sitat av Maiskolben Vis innlegg
i5 vil ikke kunne kjøre WoW uten lagg.. Prøv i6
Vis hele sitatet...
Okei. Istedet for å spørre hva du snakker om(noe du åpenbart ikke vet), så skal jeg prøve å forklare det du ikke vet.
  1. i5 er den prosessoren som er best egnet til gaming i forhold til pris.
  2. Det er ikke noe som heter i6.
  3. Hvis det derimot var en skriveleif og du mente i7, så vil ikke den funke bedre enn i5 i dette scenarioet. Den store forskjellen er at i7 har flere prosessorer med Hyper-Threading, noe man ikke vil få bruk for i gaming, da de fleste spill ikke støtter flere enn 4 kjerner uansett.
Sist endret av Likyhane; 16. januar 2014 kl. 17:17.