Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1151
Hei, jeg er en skrekkfilm entusiast, har sett en god del skrekkfilmer, men aldri fått det skikkelig store "støkket", noen som har noen gode tips til skrekkfilmer, så tas de imot med virkelig stor takk.
bli 12 år igjen og se silence of the lambs aleine på det mørke soverommet mitt etter klokka 1200 trudde aldri jeg skulle komme til og få sove etter det

lord of the flies er jo en ekkel film men ikke noe støkk maker
hehe silence of the lambs ja, hehe
1. The strangers

Så denpå kino,og jeg var ganske enkelt skikkelig REDD. Ville ut, men kunne ikke slutte å se heller.. dama forran oss grein etter 20-30 min.
Har sett The Strangers men synes selve filmen var elendig bygd opp, stokk ei gang, egentlig den filmen jeg har fått et lite støkk av egentlig ingen andre gode?
hahahahahaha! den filmen der skal ses hhaehaeh
12 år, alene hjemme + blairwitch project = skummelt.

Er vel den eneste filmen jeg syns var skummel. Alle andre filmer som the ring osv syns jeg ikke var skumle. Joda, selvfølgelig skvetter jeg når de bygger opp til det, men er aldri oppriktig redd av den grunn.

Og noe annet du må tenke på, er at når du ser en skrekkfilm, så må du gå inn i filmen med tanke på at du VIL bli skremt. For å si det sånn: Det er fullt mulig å se en skrekkfilm å bare le av alle de dumme situasjonene hvis du går inn for det. Det handler mye om å sette hjernen i riktig tilstand. Det gjelder vertfall for meg!

Og ja, tro det eller ei, Villmark er faktisk en av de bedre norske filmene jeg noen gang har sett. Den var "skummel" første gang jeg så den.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Vis hele sitatet...
TAKK! Du har reddet mandagen min
Sitat av Haagiboy Vis innlegg
Og ja, tro det eller ei, Villmark er faktisk en av de bedre norske filmene jeg noen gang har sett. Den var "skummel" første gang jeg så den.
Vis hele sitatet...
Nå så jeg riktig nok den da jeg var 9-10 år. Men syntes den var ganske bra da. Husker den sluttet så ekkelt, når de fant de bildene osv. Har ikke sett den siden så husker ikke stort^, bortsett fra at den var en syk jævel i en rød skjole med en øks
Sist endret av affemelon; 6. desember 2010 kl. 20:58.